Sajnos holtpontozni én sem tudok, csak erőből tudok kerekezni, azt is csak 145-ig (sajnos ott tilt le egyesben a gép) Persze kettesben is feljön az eleje, de az már túl gyors nekem. Hát ez van, nem lehet mindenki SF vénával megáldva
Ha jól tudom Erdős Csabi a Hringen 400 DRZ-vel oktatja a holtponton való egykerekezést. Az elméleti oktatás után érdekes lehet a bent hallottak gyakorlatban való bemutatása.
Azért a haccázasokat erősen le szokták áttételezni ahoz hogy streetfighterként lehessen használni. Egy ismerősnek pl az F2-es CBR-jén hátul a 42-es lánckerék helyett 50 es van vagy nagyobb és elöl is kisebb a gyárinál, de azzal 2-ben is kis gázra feljön.
Moby, én is...
Hát az embertől meg motortól is függ, de lent említett félkegyelmű haverom R1-gyel kettesben felveszi, aztán szépen felváltogat hatodikig.
Az Erdős Csabi csinál asszem a Hungaroringen egykerekező sulit, de ott inkább az alapokat tanítják asszem, nem azt hogy hogyan menj le Érdtől Siófokig egykeréken!
dannyboy:
a 130-csak példa volt, de én összepikuláznám magam a gyönyörűségtől, ha képes lennék huzamos ideig ennyivel egykerózni... Ilyenkor milyen seb. fokozatban van egy motor (vagy az mindegy?- gondolom: nem)?
Tanítják ezt valahol az országban (az uccán kívül)?
Moby, akkor helyesbítek: a gázzal 1-2-3-ban egykerekezésre gondoltam!
Nem a kuplunggal, hanem a hátsó fékkel - túlhúzzák a gázzal, és a folyamatosan nyomva tartott hátsó fékk adagolásával állítgatják az orrát a levegőben (persze ez nálam csak elmélet ).
dannyboy:
Azt hittem, hogy a kerekezéshez haccázas is elég... mert naon sok fighter használ haccázast
A nagy sebességű "addig tartom fenn az orrát, ameddig akarom" kerekezéseket is nyomatnak hatkilóssal (láttam pár amerikai videjót amiben haccázassal kenték neki). Mindíg is érdekelt, hogy ennek a kerekezésnek mi a trükkje? A kuplunggal játszadoznak? 130-nál nem rizikós egy kicsit?
Moby, nem, Párkánynál.
Ha valaki egykerekezni akar motort, az inkább a K5-öst válassza, mert az "új" R1-nek több súly van az elején és nem valami nyomatékos 7 ezerig.
képzeljétek ma faterom el jött a sulihoz és ugy nézték a vasat mitha ufo jött volna .
a buszmegálloba csak azt láttad hogy mindenki tátotta azt a nagy szájját .
Az, hogy egy ezresnél felejtsd el a váltót, az hülyeség, ha tempósan akarsz kölzekedni, akkor igen is használni kell a váltót, mert a mosolyt fakasztó gyorsulások 8000/min felett kezdődnek. Persze ha csak cirkálni akarsz akkor nem fog elkponi a csizmád orra.
R1 kontra Gixxezer.
Nekem szerencsém volt mind a két motorral körözgetnem (na jó gixivel egy kicsit többet ) Szerintem mind a két motor nagyon jó minden szempontból, azt, hogy ki melyiket választja, csak az egyéni izlése dönti el.
Egyetlen más sportgép körül sem alakult ki akkora kultusz, mint az R1 és a GSX-R1000 körül! Azt már én is megtanultam, hogy a két tábor szereti szarozni egymás gépét, így; objektív választ sohasem fogsz kapni erre a kérdésre...
dudus15:
Nekem azt mondják, hogy a GSX-R-en tutujgatós a gázkar, az R1-en meg tekergetős (érted...). Talán ebből jön, hogy a Gixxeresek az ügyeletes rosszfiúk, mert nekik minden egérfingnyi gázfröccsre keríkre áll a gíp...
Egyébként nem hiszem, hogy nagy lenne közöttük a különbség!
senki!
s kit érdekel!??
Ez hogy is jön ide?
Kerózáskor még sosem estem, közuton se. Csak a pálya és az udvar a veszélyes számomra.
bátor gyerek vagyok! Mi történhet? Legfeljebb kitöröm a nyakam...
Ha jól tudom Erdős Csabi a Hringen 400 DRZ-vel oktatja a holtponton való egykerekezést. Az elméleti oktatás után érdekes lehet a bent hallottak gyakorlatban való bemutatása.
Hát az embertől meg motortól is függ, de lent említett félkegyelmű haverom R1-gyel kettesben felveszi, aztán szépen felváltogat hatodikig.
Az Erdős Csabi csinál asszem a Hungaroringen egykerekező sulit, de ott inkább az alapokat tanítják asszem, nem azt hogy hogyan menj le Érdtől Siófokig egykeréken!
a 130-csak példa volt, de én összepikuláznám magam a gyönyörűségtől, ha képes lennék huzamos ideig ennyivel egykerózni... Ilyenkor milyen seb. fokozatban van egy motor (vagy az mindegy?- gondolom: nem)?
Tanítják ezt valahol az országban (az uccán kívül)?
Nem a kuplunggal, hanem a hátsó fékkel - túlhúzzák a gázzal, és a folyamatosan nyomva tartott hátsó fékk adagolásával állítgatják az orrát a levegőben (persze ez nálam csak elmélet ).
Azt hittem, hogy a kerekezéshez haccázas is elég... mert naon sok fighter használ haccázast
A nagy sebességű "addig tartom fenn az orrát, ameddig akarom" kerekezéseket is nyomatnak hatkilóssal (láttam pár amerikai videjót amiben haccázassal kenték neki). Mindíg is érdekelt, hogy ennek a kerekezésnek mi a trükkje? A kuplunggal játszadoznak? 130-nál nem rizikós egy kicsit?
Ha valaki egykerekezni akar motort, az inkább a K5-öst válassza, mert az "új" R1-nek több súly van az elején és nem valami nyomatékos 7 ezerig.
Hol ugrottatok ki Szlovákba? Salgótarjánon át jártok ki?
Milyen mocesza van a faternak? Gondolom nem Jawa... betonSimson?
Gondolom én, Gixxer...
a buszmegálloba csak azt láttad hogy mindenki tátotta azt a nagy szájját .
R1 kontra Gixxezer.
Nekem szerencsém volt mind a két motorral körözgetnem (na jó gixivel egy kicsit többet ) Szerintem mind a két motor nagyon jó minden szempontból, azt, hogy ki melyiket választja, csak az egyéni izlése dönti el.
Egyetlen más sportgép körül sem alakult ki akkora kultusz, mint az R1 és a GSX-R1000 körül! Azt már én is megtanultam, hogy a két tábor szereti szarozni egymás gépét, így; objektív választ sohasem fogsz kapni erre a kérdésre...
Nekem azt mondják, hogy a GSX-R-en tutujgatós a gázkar, az R1-en meg tekergetős (érted...). Talán ebből jön, hogy a Gixxeresek az ügyeletes rosszfiúk, mert nekik minden egérfingnyi gázfröccsre keríkre áll a gíp...
Egyébként nem hiszem, hogy nagy lenne közöttük a különbség!