Tommyboy: A kawászoknak van gyári találkájuk! A bányában... (és még mindíg vicces )
Egy olyan szintű klubbal, mint a Full Gas féle Gixxer klub, tényleg nagy meló lehet foglalkozni. Nagy energiákat köthet le a szervezés. Érthető, hogy importőr csinálja - főállásban. Hobbinak elég zűrös lehet, meg macerás...
Mindenesetre szurkolok nektek ZX!
Ok Tomi, a mociválasztás tényleg szubjektiv dolog. De hogy van gixer klub, az a Suzuki Magyarországnak köszönhető. Könnyű beleülni a jóba! Ti mit tesztek ehhez hozzá???
Amíg nem volt, addig egy gixeres sem igyekezet klubbot alapítani. Nem úgy mint a kawások, akiknek nincs gyári klubjuk, így ők hoznak össsze egy jó társaságot a gyár támogatása nélkül. Szerintem jób érzés megdolgozni valamiért, mintha csak úgy az öledbe hullana.
Én egyáltalán nem arról beszéltem melyik moci a jobb. Az teljesen szubjektív. Klubról beszéltem, és ebben egyértelműen a gsxr-klub jár elöl. A többiből nincs is...
Én úgy választottam sportmocit, hogy melyiken férek el a 600-asok közül. Fizikai méretei 2004-ben a gsxr-nek voltak a legnagyobbak.
Tudjátok milyen a jó Gixxer?
Morgós, dörgős, csajokat beizzítós, dögös kalandoros, erősen rosszalkodó keményfiús. Továbbá agyelhagyós egykerekezős sztrítfájteres, menőmanó Mátrában száguldozós, traffipaxot kezelő fakabátot kiakasztó Ghost Rideres, vagy akár laza gurulásos barátságos, holtfáradt motorosát nyugisan hazafuvarozós.
Nekem nem tetszenek a régebbi gixxerek. Kivétel ez alól a 2004-es széria, ami már naon ott volt (ezzel nem azt mondom, hogy nem jók, meg hogy másnak nem tetszhet).
Főleg ez:
Mi az, hogy nem emlékszik senki 2002-ig a gixerekre??? Elég, ha csak azt mondom, hogy "tigriscsíkos" ezerszázas? Te nem jártál a Balatonra a 90-es években? Amikor a Bundes liga frizurás Jürgenek gyorsulási versenyeket rendeztek a B.parti kisutakon? Én arra nagyon is emlékszem, mert óriási élmény volt maga a látvány is a szocialista gépek után!
1998 az első injektoros GSX-R? Az felejthető? És még rengeteg évjáratot sorolhatnák fel.
Persze lehet, hogy nagyon fiatal vagy még, és nem emlékszel az ilyen dolgokra.
Csak pályázásra alkalmas? Hülyeség, én nem is pályáztam még vele soha (tudom, ki kell próbálni egyszer) nagyszerű élmény a Mátrában, lepencei úton, Dobogókőn stb........
ha jól emlékszem azt senki sem mondta, hogy a GSX-R a legjobb! Persze nagyon közel áll hozzá, de itt meg kell, hogy osztozkodjon a többi Japán gyártó sportgépeivel.
túró, mire gondolsz?
a kavászoknak gyorsulási szántóverseny a határba,
a yamászoknak freestyle zongoracipelés a 10. emeletről kötél nélkül,
a hondászoknak meg 1000 méteres akadálykáromkodás méterenként 2 felessel
Nálam a Gixxer600 és az R6 között az ár fog dönteni! (nem tehetek róla, gyakorlatias vagyok... ).
Szerintem a Yamaha r6 csak szép, de a Gixxer 6 az... dögös... nagyon dögös...
jó-jó, ez szubjektív dolog, de ne egy Hondájs mondja meg nekem, hogyan toljam be a traktorral a zongorát...
szándékosan nem válasz senkinek.....
Imádom a Kawát, mert jó, szép mert zőőőőd.... de... Tominak abban igaza van - és Túró is erre irígy gondolom - hogy a Suzukinak van egy jól szervezett Suzuki által támogatott rendezvény sorotozata... Ami nem csak a pályázásban merül ki, lásd SZU-CSA-MO-TA... ebből ezt hiszem tanulhatna a többi márka is!!!!
Éljenek a kétkerekűek... Suzukik, Hondák, Kawák, Hyosungok, MZ-k.. .STB!!!!!
Látod Tomi! A gixer csak pályára való! Mást nem is szerveztek csak pályanapokat! Ez nem adja vissza egy jó kis mátrai menetnek a fílingjét!
Mi azért kiruccanunk pl. szlovákba. Ti meg itthon maradtok és azt nézitek, hogy hol tudnátok még egy tizedet szerezni, mintha ez annyira számítana! Egy-két tized ide vagy oda mit számít???????
Egy olyan szintű klubbal, mint a Full Gas féle Gixxer klub, tényleg nagy meló lehet foglalkozni. Nagy energiákat köthet le a szervezés. Érthető, hogy importőr csinálja - főállásban. Hobbinak elég zűrös lehet, meg macerás...
Mindenesetre szurkolok nektek ZX!
a legrosszabb benne, 10 igent összehozni egy egy témában....
LX
Amíg nem volt, addig egy gixeres sem igyekezet klubbot alapítani. Nem úgy mint a kawások, akiknek nincs gyári klubjuk, így ők hoznak össsze egy jó társaságot a gyár támogatása nélkül. Szerintem jób érzés megdolgozni valamiért, mintha csak úgy az öledbe hullana.
Én úgy választottam sportmocit, hogy melyiken férek el a 600-asok közül. Fizikai méretei 2004-ben a gsxr-nek voltak a legnagyobbak.
Mindenki feltöltte kis kedvencét, én sem akarok kimaradni a sorból!
Itt épp gyorsulgatós stilusban látható a kicsike
tetszik!
Morgós, dörgős, csajokat beizzítós, dögös kalandoros, erősen rosszalkodó keményfiús. Továbbá agyelhagyós egykerekezős sztrítfájteres, menőmanó Mátrában száguldozós, traffipaxot kezelő fakabátot kiakasztó Ghost Rideres, vagy akár laza gurulásos barátságos, holtfáradt motorosát nyugisan hazafuvarozós.
Nekem nem tetszenek a régebbi gixxerek. Kivétel ez alól a 2004-es széria, ami már naon ott volt (ezzel nem azt mondom, hogy nem jók, meg hogy másnak nem tetszhet).
Főleg ez:
Hanem hogy nem tetszettek kulsoleg.
1998 az első injektoros GSX-R? Az felejthető? És még rengeteg évjáratot sorolhatnák fel.
Persze lehet, hogy nagyon fiatal vagy még, és nem emlékszel az ilyen dolgokra.
Csak pályázásra alkalmas? Hülyeség, én nem is pályáztam még vele soha (tudom, ki kell próbálni egyszer) nagyszerű élmény a Mátrában, lepencei úton, Dobogókőn stb........
ha jól emlékszem azt senki sem mondta, hogy a GSX-R a legjobb! Persze nagyon közel áll hozzá, de itt meg kell, hogy osztozkodjon a többi Japán gyártó sportgépeivel.
a kavászoknak gyorsulási szántóverseny a határba,
a yamászoknak freestyle zongoracipelés a 10. emeletről kötél nélkül,
a hondászoknak meg 1000 méteres akadálykáromkodás méterenként 2 felessel
(a hondászokho mennék én is )
Szerintem a Yamaha r6 csak szép, de a Gixxer 6 az... dögös... nagyon dögös...
jó-jó, ez szubjektív dolog, de ne egy Hondájs mondja meg nekem, hogyan toljam be a traktorral a zongorát...
Imádom a Kawát, mert jó, szép mert zőőőőd.... de... Tominak abban igaza van - és Túró is erre irígy gondolom - hogy a Suzukinak van egy jól szervezett Suzuki által támogatott rendezvény sorotozata... Ami nem csak a pályázásban merül ki, lásd SZU-CSA-MO-TA... ebből ezt hiszem tanulhatna a többi márka is!!!!
Éljenek a kétkerekűek... Suzukik, Hondák, Kawák, Hyosungok, MZ-k.. .STB!!!!!
LX
(emlekeim szerint a matraban sem volt semmi baj vele...)
Az esetek 90%a gyermeteg frocsoges...eszerveket ritkan hallok....
Emberek noljunk mar fel kicsit :(
Nekem speciel majd az osszes japan sportmotor bejon, de sajnos
nem tudom birtokolni egyszerre az osszeset...
Látod Tomi! A gixer csak pályára való! Mást nem is szerveztek csak pályanapokat! Ez nem adja vissza egy jó kis mátrai menetnek a fílingjét!
Mi azért kiruccanunk pl. szlovákba. Ti meg itthon maradtok és azt nézitek, hogy hol tudnátok még egy tizedet szerezni, mintha ez annyira számítana! Egy-két tized ide vagy oda mit számít???????