Azonkívül az új R1 iszonyatosan jóindulatú, ha nem borul el az agya, nem fog "megtréfálni"!
Szombaton voltunk Szlovákiában motorozni, és mentem egy új R1-gyel kicsit: 250-nél egy elég szar minőségű kis kétszer egysávos úton sem csinált semmi ijesztőt, pedig nem egy úthiba volt!
A haverok is azt mondják, amit ti: "az ezres moci olyan, mintha robogóznál: fellököd 4.-5. fokozatig, aztán elfelejtheted a váltót...".
Az a baj a motorválasztással, hogy 1000-est akarok, de bizonytalanná tesz a 180 LE körüli teljesítmény. Nem arról van szó, hogy kevésnek érezném a 120-130 LE-t, amit egy 600-as tud, csak... azok közül mind nagyon tetszik, de számomra egyik sem az a "meghalnék érte" motor. Szóval értitek...
Amikor egy R1-re nézek, azonnal tudom: ő az igazi... Már vezettem az új GSX-R-t, és saját tapasztalatból tudom, hogy nagyon kezes, és jóindulatú, pedig - sokak szerint - vadabb, mint az R1. Nem próbált meg ledobálni magáról, igaz, nem is téptem neki a fülét
Moby, szerintem kiválasztottad a leggázosabb R1 kiput! Úgy néz ki tőle az R1 hátulja mint egy VFR800!
Visszatérve a a lényeghez, Balagee-nak teljesen igaza van. 150-180-ig még széria állapotban is sokszor lépést tudnak tartani a hatszázasok az ezresekkel, ha nem vérre menő gyorsulásról van szó. Az egyetlen lényeges különbség, hogy jobban kell forgatni ugyanahoz a tempóhoz a hatszázast, mint az ezrest. Ez meg ízlés dolga, nekem spec. nem jön be, ezért is van (többerk között) ezres motorom.
Szerintem nyugodtan vegyél hatszázast aztán motorozzatok párszor a haverjaiddal, és ha úgy látod hogy nem elég a paci, akkor kezdjél agyalni ilyesmiken.
Ja, Balagee, mellesleg qrva jól néz ki a gixxered, pedig tőlem nem sok ilyet hallottak még!
Ha allandoan egyenesben motoroztok akkor ott fognak hagyni az 1000esek.De csak akkor ha huzzak neki mint a barom. De ugye ez nem tul gyakori szitu.
Ha a tobbiek az 1000 gepeken relativ esszel mennek (nem totalisan agyatlanul) akkor sosem fognak otthagyni kozuton. A mai 120-130 lovas 600asok azert mennek tisztessegesen.
Ez nem kis differencia de keves szitu van amikor csak a tiszta ero miatt lemaradnal. Szerintem ha otthagy egy 1000es akkor egyszeruen bevallalosabb, vagy jobb a pilota. Nekem ez a tapasztalatom. 600-al is nagyon kemenyen lehet tolni. Jo futomu, gumi, fek, pilota. Ez az ami kell. AZ 1000ccm johet miutan ezek megvannak :)
Ami 600al szar, hogy rengeteget kell valtani egy ilyen kozuti csoportos gurulasnal. En azt latom az liter mocikkal a tobbiek 4-5 kozott valtogatnak en meg 2-6 kozott mint a barom. De ezt is lehet elvezni :)
figyi az igaz hogy a chiptuningtól eladhatatlan lesz a motor.
azt tudom hogy javítja a teljesítményt nem mintha ez nem lenne elég de
az alapjárat körül ledadog ez igaz??
Hengerfej bővítés, yoshi vezkótengelyek, teljes kipurendszer, powercommander, légszűrő, beállítás, áttétel, és máris felveszed velük a versenyt, persze így nincs spórolás...
Azért erőltetném a leáttételezett 600-as dolgot, mert a haveroknak 1000-esei vannak (+1100-asa), de nem nagyon lépjük át a 200 km/h-t. Úgyhogy a végsebesség - lényegében - közömbös, mert ennyit egy akármilyen hatkilós is megy (nem csak sport).
Szóval, nekem egy olyan moci kellene, ami felveszi a versenyt a literesekkel gyosulásban 200-ig, és ha ezt meg lehetne oldani egy 600-as sporttal, akkor megspórolnék k.b. 1 milkát . A kérdésem az lenne, hogy meg lehetne ezt oldani így? Pedzegettek már nekem olyan okosságokat, hogy kompresszor, de az naon drága (akkor már olcsóbb lenne ezrest venni), és megbízhatatlanná teszi a mocit.
Okos gyerek vagy dudus15! Elöl 1-el kissebb fogaskereked van, de nincs leáttételezve.
A kihajtástengelyről veszi a gixxer a jelet a km órába. Kopott utcaiguma és jó slick között is sok a különbség sebességben, nemhogy áttétel cserekor.
kinézetben? igen!
kezelhetőségben!? igen! sőt!
gyorsulásban!? nem!
végsebességre? talán!?