Fejezd be légyszives az ilyen fajta szövegelést...nem ismersz nem tudod mit tudok és mit nem akkor mien alapon alkotsz rólla véleményt ösze tudok rakni 1 motort (csak elektronikát nem mindig) akkor meg nincs mire fel elítélned meg...különben is ez högy jött ide? Nem igazán értelek és 1 × nem mondtam hogy mekkora pro vagyok ha kell segítség akkor megkérdezek valakit enyi!
(Biztos csak szar napod volt )
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, bármi ötletetek van írjatok!
A szitu: adott egy gilera cx, amiben gyújtótekercset(generátor)+gyújtástrafót cseréltem olyanra ami bele való. Gyújtást ugye lehet állítani, érzésre beállítottam, az előző ill, az újnak az állásából számítva. (Tgabor: szerintem gépkönyven csak annyi van írva, hogy jó drága műszerrel be lehet lőni. Te mi mást találtál?) Csere után egyből pöcröfre indult, ment mint ááálat (ez így is volt 1 hónapig). Pénteken meglett jogsim, és mikor máskor, mint aznap adja meg magát... Pontosabban: reggel indítom simán indul, 20-30 km után 3. önindítozásra, újabb pár óra múlva már csak tolásra, de akkor is elsőre! Tehát a jelenlegi állás, hogy öndítóval sehogy (max leállítás után egyből), betolással meg egyből indul. Azaz rohadtul nem értem a szitut. Szikra van, kompresszió meg 10bar körül.
Esetleg elállítódott a gyújtás? (bár ha beindul szép hanggal hiba nélkül megy)
Tehát:?
Sziasztok!
A következő a problémám: van egy 180-as gilera runnerem. Ha fel van töltve az akksi bikául, akkor ad egy kis szikrát, de az nem elég...ha egy kicsit is le van merülve az aksi, akkor nem ad semmi szikrát. Szerintetek mi lehet a baja? Ja hozzáteszem, hogy ment eddig, meg minden, csak egyszer csak leállt és azóta ilyen.
A választ előre is köszi
Nyomod itt, hogy ilyen olyan primitív dolgokkal lehet motort tuningolni, erre aztse tudod mi merre hogyan. Cseréld ki a fuvókás egy 100-asra, aztán egy pillanatra 30ezret is fog forogni :)
nem helyette,mito az van,és mindigis lesz:) ez csak úgy jött,egy sp02.
amugy a tzr250-ema fő motor meg az rsv.
ez a gilera főtengelyszimerignes volt,ugy akarták eltussolni,hogy beletettek egy 160as főfúvókát,és így nem akadt össze.én adtam neki egy főtengelyszimeringet,amugyis ropogósan dúsan forgott nagyon ugyhogy lementem 148ra főfúvókával,de még mindig picit sok neki,amugy ez egy delorto vhsa32es karbi-
a könyv 145öt ír neki,lejjebb már nem megyek,nemkell a baj.
"160 volt beletéve" anyit mentél vele (km/h vagy km)?
Amúgy ahogy elnéztem az embereket...olyan primitív pici szarokkal lehet akkora teljesítményt nyerni a motorokon hogy csak na
csak vaciláltam,de azt nem neked írtam hanem valaki régen hirdetett karbit.
de most nézem cx szarvízkönyvben hogy 145ös főfúvóka,akkor így mindjárt más ki is próbáltam 148assal fasza is lett,csak 160volt beletéve és ropogott meg fulladt,de most kajak
Ha kész lessz(valamikor )akkor majd megbizonyosodhatsz hogy valóban anyi az az anyi.