Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben.
Ha kész lessz(valamikor )akkor majd megbizonyosodhatsz hogy valóban anyi az az anyi.
Állapodjunk meg abban, hogy a motorod 16-ot forog ÓRA szerint! Rendben?
abszolut gyertyahiba gyanu
Ez ilyen, enyi, nekem csak befőtt picit ki kelett cserélni a dugót(kibaxott szar a hűtése a moccnak pici fos(bezeg most meg melegedni nem akar:D:D))
Az jó nekem is akkor repült szét a dugó
Fölösleges 12- fölé forgatni max 12500. De te dolgod ha ki akarod nyírni
Kajakra nekem nagyon adja az a fordulatszámmérő óra (az enyém szerintem szar(amég TGabor meg nem adja a receptet:D))
Fejezd be légyszives az ilyen fajta szövegelést...nem ismersz nem tudod mit tudok és mit nem akkor mien alapon alkotsz rólla véleményt ösze tudok rakni 1 motort (csak elektronikát nem mindig) akkor meg nincs mire fel elítélned meg...különben is ez högy jött ide? Nem igazán értelek és 1 × nem mondtam hogy mekkora pro vagyok ha kell segítség akkor megkérdezek valakit enyi!
(Biztos csak szar napod volt )
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, bármi ötletetek van írjatok!
A szitu: adott egy gilera cx, amiben gyújtótekercset(generátor)+gyújtástrafót cseréltem olyanra ami bele való. Gyújtást ugye lehet állítani, érzésre beállítottam, az előző ill, az újnak az állásából számítva. (Tgabor: szerintem gépkönyven csak annyi van írva, hogy jó drága műszerrel be lehet lőni. Te mi mást találtál?) Csere után egyből pöcröfre indult, ment mint ááálat (ez így is volt 1 hónapig). Pénteken meglett jogsim, és mikor máskor, mint aznap adja meg magát... Pontosabban: reggel indítom simán indul, 20-30 km után 3. önindítozásra, újabb pár óra múlva már csak tolásra, de akkor is elsőre! Tehát a jelenlegi állás, hogy öndítóval sehogy (max leállítás után egyből), betolással meg egyből indul. Azaz rohadtul nem értem a szitut. Szikra van, kompresszió meg 10bar körül.
Esetleg elállítódott a gyújtás? (bár ha beindul szép hanggal hiba nélkül megy)
Tehát:?
nem rosz
na ma lett kész a gilera,most jólett a karburálás ugynézki,itt egy kép róla
it meg a többi
ez így elég furcsa de elsőre gyujtótekercs hibának tünik,de az a fura,hogy hogy a csudába ad szikrát
ja pipa nélkül ad némi szikrát, ha fel van töltve az akksi (ezt elfelejtettem leírni)
Sziasztok!
A következő a problémám: van egy 180-as gilera runnerem. Ha fel van töltve az akksi bikául, akkor ad egy kis szikrát, de az nem elég...ha egy kicsit is le van merülve az aksi, akkor nem ad semmi szikrát. Szerintetek mi lehet a baja? Ja hozzáteszem, hogy ment eddig, meg minden, csak egyszer csak leállt és azóta ilyen.
A választ előre is köszi
Nyomod itt, hogy ilyen olyan primitív dolgokkal lehet motort tuningolni, erre aztse tudod mi merre hogyan. Cseréld ki a fuvókás egy 100-asra, aztán egy pillanatra 30ezret is fog forogni :)
nem helyette,mito az van,és mindigis lesz:) ez csak úgy jött,egy sp02.
amugy a tzr250-ema fő motor meg az rsv.
ez a gilera főtengelyszimerignes volt,ugy akarták eltussolni,hogy beletettek egy 160as főfúvókát,és így nem akadt össze.én adtam neki egy főtengelyszimeringet,amugyis ropogósan dúsan forgott nagyon ugyhogy lementem 148ra főfúvókával,de még mindig picit sok neki,amugy ez egy delorto vhsa32es karbi-
a könyv 145öt ír neki,lejjebb már nem megyek,nemkell a baj.
Amúgy nem is tudtam hogy neked van dzsilérád:D mióta van vagy a mito helyett van?
JA!
Nem értek én az ilyesmihez!
160as fúvóka te...
"160 volt beletéve" anyit mentél vele (km/h vagy km)?
Amúgy ahogy elnéztem az embereket...olyan primitív pici szarokkal lehet akkora teljesítményt nyerni a motorokon hogy csak na
És ez mekkora karbi? Csak kulturálódni szeretnék
hidegben akadnak jobban a motorok mert nagyobb a levegő oxigéntartalma...
csak vaciláltam,de azt nem neked írtam hanem valaki régen hirdetett karbit.
de most nézem cx szarvízkönyvben hogy 145ös főfúvóka,akkor így mindjárt más ki is próbáltam 148assal fasza is lett,csak 160volt beletéve és ropogott meg fulladt,de most kajak
de ha gondolod eladom
csak 1× vagy 2 × kipróbáltam direkt este hideg volt mert fő para hogy megfő e de nem....nem tudja elérni az üzemit
na jó, msn...