A fagyállóval nehezebben forr meg a motor mivel magasabb a forrás pontja én minden mocimba csak azt használtam. Nekem akkor forrt meg mikor hengerfejes lett. Nézted már hogy nem bugyog bele a hűtőbe.
hali mendenki csak 1 kérdésem lenne ma délután motoroztam egyet
a frissen javitott rrt-vel és egész égig a vizhőfok majdnem pirosban volt ez vajon a nagy melegtől lehetett? vagy a fagyállótól vagy mitől
amugy ez a jelenség már jelentkezett tavaszal is amikor a régi dugóval mentem ez a jelenség másnál is jelentkezik?
Pesdig még a termosztátot is kiszedtem!
annyi nem pénz érte valóban igazából nekem is van de az csak az xr-hez jó és már az is el van kopva tehát szinte használhatatlan
az rrt-hez meg nem jo mert kisebb a lendkeréken a menet sajna
ja és nem akarok dicsekedni csak egy motorosnak segíteni akartam
meg 2 motorról szedtem le igy a lendkereket
és ezt nem dicsekvésből vagy nagyképüségből irom pusztán jóindulatból
okés! én értem hogy nem ez az igazi de ha 1 max 2szer igy szeded le akkor semmi baja se lesz semminek ! Persze akkor igen ha ész nélkül kohálja az ember akkor okés hogy kampec de mivel a forgórész kupos és ékes ezért én nem szoktam 1000-rel megtépni a csavatart pont ezért hugy ne keljen szenvedni a leszedéssel!de ha az embernek van a polcon egy leszedője 5-7000-ért akkor csak letekered és okés
de én nem szándékozom anyiszor szétszedni a mocit hogy ijen ugymond célszerszámot rendszeresítsek hozzá
Így már érthető a módszerem?
Ezzel a módszerrel lehet tönkretenni a főcit, a főci csapágyát, és a lendkereket egymozgásból.
(tudom, te már akárhányat íygy szedtál le, és semmi baja...)
hai meglazítod a csavatr hogy a főtengej végéig kiérjen és határozottan koppogatod és közben huzod magadfelé
DE vigyázol hogy nehogy szétverd a menet végét mert akkor szivsz
okosan le lehet venni leszedő nélkül is
És van hozzá lehúzom is! :)
Jó főtengely, karbi, tank, kuplung, váltó, műszerfal, ülés, idom, vízpumpa, gyújtás, lendkerék, trafó, power szelep+ motor, hűtő + még pár cucc. Kérdezzetek! 06303604406
a frissen javitott rrt-vel és egész égig a vizhőfok majdnem pirosban volt ez vajon a nagy melegtől lehetett? vagy a fagyállótól vagy mitől
amugy ez a jelenség már jelentkezett tavaszal is amikor a régi dugóval mentem ez a jelenség másnál is jelentkezik?
Pesdig még a termosztátot is kiszedtem!
(főleg hogy még bontatlan, valszeg keményen rajta van gyárilag..)
Ha meg tudod javítani az elektonikám akkor hogy hozzuk össze a dolgot?
az rrt-hez meg nem jo mert kisebb a lendkeréken a menet sajna
meg 2 motorról szedtem le igy a lendkereket
és ezt nem dicsekvésből vagy nagyképüségből irom pusztán jóindulatból
de én nem szándékozom anyiszor szétszedni a mocit hogy ijen ugymond célszerszámot rendszeresítsek hozzá
Így már érthető a módszerem?
(tudom, te már akárhányat íygy szedtál le, és semmi baja...)
DE vigyázol hogy nehogy szétverd a menet végét mert akkor szivsz
okosan le lehet venni leszedő nélkül is
meglehet csinálni tesomét is megcsináltam
Dobtam az e-mailt! Szerintem tönkre van
Ehhez a szörnyeteghez keresnél komplett gyújtás alaplapot, és lendkerék lehúzót. Valami fellazult, és sikeresen szétkapta az összes tekercset...
Üdv!