emzoli jól mondja csk arra figyelj hogy ojan tekercset tegyél a mociba mint amilyen most van benne mert a gyatával kiöntötthöz általában piros cdi-t szoktak adni, aminél látod a tekercseket ahhoz pedig feketét és a kettő nem stimmel össze én is próbáltam megcserélni tesoméval de ugy nem müködött!
Mivel ezek imulzus szerű feszültségek, ezt egy 500 forintos teszkós multiizével nem tudod mérni.
Minima csúcsérték rögzítős műszer kell hozzá, hogy tudjad is mit mértél.
A gyújtótekercs rendszerint üzemképtlennek mondható, ha rugásra nem ad több 10 voltot,jellemzően 50-60 volt alatt tuti hogy döglött.
Feszültséget mértem, a jeladó tekercse pár voltot adott le, ami tudtommal normális, a gyujtótekercsé is pár Volt volt. Ugy tudom kb 400V kell a CDI-nek. Viszont ezt a feszültséget nemtudom milyen fordulaton adja le, azon a kicsin amin én próbáltam, mennyit kéne mérnem... Holnap hoznak egy másik állórészt, és kiderül.
Ismerős a probléma... Én egy gilera R1-et csinálok, ugyanezzel a problémával. Sokáig nem nyúlsz hozzá, utána van 1-2 szikra utána semmi. AMAL SEM svéd gyujtás van rajta, a tekercsek műgyantával kiöntve... de nem szakadtak, ellenállás mérhető rajtuk. Írj ha te jutottál valamire, én is irok majd, ha kiderült a baja
Benzinnel nem foglalkoztam. Mert beindítom megy 1-2 perc. Megáll. Gyergya kivesz szikra sehol. Motor ott hagy. 1-2-3 nap mikor hogy! Kedv kérdése! :) Odamegy. Motor pöc röff. 1-2 perc megy! Gyergya kivesz szikra sehol!
benyát kap egyáltalán
mert öcsém rx-én azvolt a gond hogy 7000-ig pörgött el már a teljes
elektronikát átnéztem hátha minden lehetséges variációt megnéztem de semmi változás aztán egyszer mondom kipróbálom az rrt karbijával
aztán berak benzin nyit pöcc röff és ugy huzott mint ahogy kell
és mindenki más problémára mutatott rá de a karbit senki se mondta
és lehet hogy ojan gondja van hogy nem is gondolsz rá és mégis az
de sok sikert a kereséshez
Most már fekete! :) Első verzióba trafóba épített elektrónika volt. Most vettem rá egy komplett gyújtást, alplap, cdi(fekete 404), trafó, de a jelenség maradt!
Sziasztok gilera nexus 500asom van van vele néhány prücök hátha tudtok nekem segíteni néha a kijelzőn a vízhőfok részen eltűnik a vízhőfok jel és elkezd minimumon villogni már gondoltam mindenre hogy kevés a víz vagy az olaj de van benne minden mit jelenthet az?
Na meg valami szívja az akksimat is lehetséges hogy az imobiliser szarakodik? na meg valószinü hogy a távirányitós ülésnyitó kódját elfelejtette a mocc én próbáltam nullázni a leírt módon igaz angolról lett fordítva de nem működött ha valaki csinált már ilyet segitsen már légyszives.
üdv kompresziót nézted? és próbáld meg hogy rámérsz a tekercsekre is illetve a kábelt is mérd meg hogy nem-e szakadt utána a CDI-t is meg todod mérni ja amugy mijen cdi van a tieden piros vagy fekete?
Igen, látni a tekercseket. Én is valami kontakt hibára gyanítok, mert a gyújtáskapcsoló és az indító gomb kivételével már mindent lecserélem, de a jelenség megmaradt. Így most már úgy gondolom, csak a vezetékezésben, illetve a gyújtáskapcsolóban lehet a probléma. Csak nem találom! :) Ez már kezdi felőrölni az idegeimet! :)
hy szerintem először is nézd át a kábelezést valahol esetleg nincs-e szakadás ill nincs e kidörzsölödve a kábel és a leállító gombot meg a gyujtáskapcsolot is nézd meg ha minden ok akkor lehet tovább kutatni állórész tekercs trafó+kábel pipa illetve gyertya ezek a gondok tehetnek szerintem!
amugy mijen az állórész tekercsed? látni a tekercseket vagy ki van öntve gyantával?
Szerintem ha ez 50-es akkor vázat is át kell alakítanod ahhoz, hogy beleférjen a 125-ös blokk.De akkor már kipufogó is kell másik.Szerintem jobban és olcsóbban ki jössz ha váltót cserélsz ebben a blokkban.
Minima csúcsérték rögzítős műszer kell hozzá, hogy tudjad is mit mértél.
A gyújtótekercs rendszerint üzemképtlennek mondható, ha rugásra nem ad több 10 voltot,jellemzően 50-60 volt alatt tuti hogy döglött.
Rendszerint nem si sok százalékkal nagyobb az ellenálása mint annak ami jó.
Viszont, ha induktivitást mérsz, vagy feszt, ileltve teljesítmnyt az már nem stimmel.
Van egy 180-as 4T Gilera Runner VXR-em!Szeretnék rá valami sportdobot!Valakinek esetleg elfekvőben?Ezekre teljesen nyitott dobot rálehet tenni?
mert öcsém rx-én azvolt a gond hogy 7000-ig pörgött el már a teljes
elektronikát átnéztem hátha minden lehetséges variációt megnéztem de semmi változás aztán egyszer mondom kipróbálom az rrt karbijával
aztán berak benzin nyit pöcc röff és ugy huzott mint ahogy kell
és mindenki más problémára mutatott rá de a karbit senki se mondta
és lehet hogy ojan gondja van hogy nem is gondolsz rá és mégis az
de sok sikert a kereséshez
Egy pár kép a vasról!Milyen lett?
Na meg valami szívja az akksimat is lehetséges hogy az imobiliser szarakodik? na meg valószinü hogy a távirányitós ülésnyitó kódját elfelejtette a mocc én próbáltam nullázni a leírt módon igaz angolról lett fordítva de nem működött ha valaki csinált már ilyet segitsen már légyszives.
másold be
de googlizd ki
amugy mijen az állórész tekercsed? látni a tekercseket vagy ki van öntve gyantával?