Együtt érzek veled Jaxy! Nálunk a csapatban az van, hogy én vagyok a legedzettebb viszont nekem van az endurora legkevésbé alkalmas motorom. A többiek a hiper-szuper új motorokkal és nulla kondival ugyanoda jutnak, ahová én nagy szenvedések árán. A nap végén mégis valahogy jobban egyben maradok, mint ők. Engem a motorozás testileg lefáraszt, de szellemileg feltölt.
Hamar vege lett,de nagyon gyenge telunk volt.
A tegnap el mentem a hard enduro velosebbjeivel Kovásznára motorzni de nen kellett volna igy belecsapjak a kozepebe.A talaj az eleg koves es gyokeres,olyan feljarokon mentunk amelyek nyaron is nehezek es ha nincs kondi akkor nagyon kicsavar.En a gripat a heten lazakkal veszeltem at es nem voltam toppon,abszolut nen voltam ura a motorozasnak es rengetegetvszoptam szenvedtem,toltam huztamba motort...rengetegszer lecsuszva,be esve a motor ala becsuszva oldalakon es meg hogy jobb legyen egy soft metzeller sem segitett ami le fokt nagyon kerekedve..kovon es gyokeren meg visszafelebgyorsult,hiaba volt tapadason menes vagy nyelgazon..
Nem vagyok en gyenge kislany,nagyon birok szenvedni de a tegnap mar voltak kutyamacskas ordibalasok.,meg levagom a gecibe kurvagumi meg minden..es a cikicakikba meg voltak pillanatok mikor azon agyaltam,hogy a gecibe megy az ott fel..persze a belem is basztatott,szerencse volt ho fosas utan is..na de .mikor 3 feljarot 3 ora alatt csinalsz meg ami kb 12 km akkor nagyon jo edzes mellett jo idegnyugtato is meg latod,hogy a betegseg mit kepes muvelni egy szervezettel.
Megvhaltam parszor de vegig csinaltam mindent..3 csak egyenesbe raktunk..mashol 1,max2..
En altalaba a hetet vegig sportolom..hetfo futas,kedd yoga vagy crosfit,szerda futas,csutortok crosstrening,pentek futas vagy kocsma s hetvege meg motorozas vagy tura vagy futas..szoval a mostani motorozas utan olyan izomlaz van a hatamba,hasamba,bicepsz,tricepsz,torzsi izmokba..labba nincs a futas miatt..hogy beszaras..tehat ha hard enduros,kemeny akarsz lenni eredmenyeket el erni akkor a motoron kell lenni es azt csinalni.A sok tobbi egy alapra eleg,mentalis felkeszulesre egyvegesseges szervezet fentartasra es egy alap kondiciora.En terepen futok,sokszor nagyon kinyirom azvedzesek alatt magam de a hard enduro ennel 10x komplexebb es nehezebb.
Jol esett latni,hogy masok is meg jobban elnvoltakbfaradva mindt en,igaz mig ram vartak addig sokszor tobszorosen masztak a cikicakikat..
Kemeny dolog el konyvelni hogy nem megy es csak azt nyujtsd ami eleg a kijutashoz hogy ki bird a vegeig.A vegen a kajanal ugy ereztem,hogy meg van bennem annak ellenere hogy 3 ora rendesz edzes vokt meg birtam magam siman,nem voktam kettehasitott allapotba ..szoval van egy alap,most mar csak epitkezni kell ra.
Lesz GASGAS alkatrész, meg lehet nyugodni.
Úgy néz ki RIEJU néven tovább fut a "megszokott márka", a KTM csak a nevet viszi tovább, annak a GASGAS nak viszont semmi köze nem lesz a régi GASGAS hoz KTM lesz 1:1 ben GASGAS matricával.
Merev..müanyagost..már nem szivesen vennék...ahogy irod..még hiányos is...De ha olyan árat mondasz...akkor beszélhetünk...föleg ha jó rám...keveset használt és nem 10 évet állt...
http://youtu.be/3_8w_fF5Dcs
A tegnap el mentem a hard enduro velosebbjeivel Kovásznára motorzni de nen kellett volna igy belecsapjak a kozepebe.A talaj az eleg koves es gyokeres,olyan feljarokon mentunk amelyek nyaron is nehezek es ha nincs kondi akkor nagyon kicsavar.En a gripat a heten lazakkal veszeltem at es nem voltam toppon,abszolut nen voltam ura a motorozasnak es rengetegetvszoptam szenvedtem,toltam huztamba motort...rengetegszer lecsuszva,be esve a motor ala becsuszva oldalakon es meg hogy jobb legyen egy soft metzeller sem segitett ami le fokt nagyon kerekedve..kovon es gyokeren meg visszafelebgyorsult,hiaba volt tapadason menes vagy nyelgazon..
Nem vagyok en gyenge kislany,nagyon birok szenvedni de a tegnap mar voltak kutyamacskas ordibalasok.,meg levagom a gecibe kurvagumi meg minden..es a cikicakikba meg voltak pillanatok mikor azon agyaltam,hogy a gecibe megy az ott fel..persze a belem is basztatott,szerencse volt ho fosas utan is..na de .mikor 3 feljarot 3 ora alatt csinalsz meg ami kb 12 km akkor nagyon jo edzes mellett jo idegnyugtato is meg latod,hogy a betegseg mit kepes muvelni egy szervezettel.
Megvhaltam parszor de vegig csinaltam mindent..3 csak egyenesbe raktunk..mashol 1,max2..
En altalaba a hetet vegig sportolom..hetfo futas,kedd yoga vagy crosfit,szerda futas,csutortok crosstrening,pentek futas vagy kocsma s hetvege meg motorozas vagy tura vagy futas..szoval a mostani motorozas utan olyan izomlaz van a hatamba,hasamba,bicepsz,tricepsz,torzsi izmokba..labba nincs a futas miatt..hogy beszaras..tehat ha hard enduros,kemeny akarsz lenni eredmenyeket el erni akkor a motoron kell lenni es azt csinalni.A sok tobbi egy alapra eleg,mentalis felkeszulesre egyvegesseges szervezet fentartasra es egy alap kondiciora.En terepen futok,sokszor nagyon kinyirom azvedzesek alatt magam de a hard enduro ennel 10x komplexebb es nehezebb.
Jol esett latni,hogy masok is meg jobban elnvoltakbfaradva mindt en,igaz mig ram vartak addig sokszor tobszorosen masztak a cikicakikat..
Kemeny dolog el konyvelni hogy nem megy es csak azt nyujtsd ami eleg a kijutashoz hogy ki bird a vegeig.A vegen a kajanal ugy ereztem,hogy meg van bennem annak ellenere hogy 3 ora rendesz edzes vokt meg birtam magam siman,nem voktam kettehasitott allapotba ..szoval van egy alap,most mar csak epitkezni kell ra.
Úgy néz ki RIEJU néven tovább fut a "megszokott márka", a KTM csak a nevet viszi tovább, annak a GASGAS nak viszont semmi köze nem lesz a régi GASGAS hoz KTM lesz 1:1 ben GASGAS matricával.
https://www.rieju.es/en/news/r...
Felétek nagyon kitavaszodott! Szerintem még erre is rosszabb a környék , bár nem voltam már vagy 2 hónapja kint
Azt is érdemes megemlíteni, hogy előtte gyári mikuni volt fent