ez részben igaz
most is jó lenne a 15-20 éves technika, csak a helyet kell hozzá megválasztani
mert ahogy egyre könnyebbek a gépek annál nehezebbek a feljárók, és így megvan a sikerélmény
én a haveri körben évek óta mondogatom hogy kellene(kellett volna mert most már bazi drágák) venni egy kisbusznyi dr350est kiválasztani azt a 4-5-6 legjobbat amivel megyünk a többi meg pótalkatrész
haza se kellene hozni elférne egy ismerősnél a malacólban
aztán fillérekből megvan a szórakozás, nem kellene buziskodni a futókkal, nem 1.5-2 millás motorokat gurigat le az ember a patakmederben stbstb
aztán ha mindenki ugyanolyan kacattal megy akkor nem lesz nagy különbség, meg lehet tervezni az optimális helyeket
sajna az elmúlt 5-6 évben minimum duplájára nőt a dr350 ára még az olaszoknál is
Le vagyok maradva de nagyon.... Olyan teret kapott a kiegészítők tárháza (gumi, áttétel, ilyen ülés oan ülés,múz.... stb) hogy csak nézek. Amikor mi csibészkedtünk, mentünk azzal ami volt,és úgy ahogy.... de élveztük. Nincs kétségem hogy ti is élvezitek, megélitek a csibészkedést, csupán több a ráfordított pénzenergia, cserébe modern kezes csikókkal vágtathattok.Kívánok mind ehhez teljességet, egész-séget és azt az autonómiát amire oly rég várunk.
Tenet: a száraz valóság az, hogy a kéttés csávó a jobb, de én is igyekszem az biztos... most nagyon egyben lett a kis 450...bár az sx-f dob a végátétel eltolja abba az irányba hogy az 50lk ből 49 es lesz-(lett, most jön a próba..), de lehet hogy 48as (ugye ez még alakulhat) ...hiszen úgy alakult az alsó tartományban tolatóssága, nagyon megnőtt leböffeni is kicsit letudok...de a fordulatszám még mászatósabbá is vált ahonnan 2be még 0 ról zorrózandós meredekségekben is tovább képes lendületben tartani az a kis..... tömegemet
zöldben használják a c-18at is meg ezt a 754 is...
Szali meg erre nem tud mt mondani mert ő még kétmotorzásos ef07-ről sem tud tapaszatalatot mondani mert ennek a komának csak olyan és mindég új van fent mondom én azzal a zöld koronás mitasszal csak küzdöttem ...de ez van.. egy 300as kéttével is valószínűleg oda lyukadnék...
egyébként minden mindenkinél más lehet......cigóval is simatublival is..labdaccsal is belsővel is...kis sárban fogósban szárazságban(n a oda a vágott xt 754 től nem kell jobb
az öld extrem gyanússan jó lehet a köre is....de sajna a túl puha léte miatt nem merem kipróbálni...
mondjuk ezeknek tubissaal jól elvan...kövön is ..tán....bár a sima fekete simán eldarálgatja magát...feltalál az is a sziklásba.. csak ne mindehol lapos taknyot találjon
legutóbb Szalival csináltunk úly helyeket...
Csorba 2...
ránézésre szar nagyon... de ennek ellenére hamar feljutottunk...
egy kis csemege... http://youtu.be/Qhwm8JSCSoc;t=35s
thnx...
eza egyik kerekemen nekem is az van.. az is marad!
a másik kerekemre akarok variálni a K 771 helyett, mert jó jó...de megnézem ezt a met-zellert, de lehet hogy kipróbálom ezt a xc midsoftot is...
fontos.. a gumi nem lehet túl puha .. a cigóval a kemény gumi defektessen is el van egész nap.. míg egy lüttyedt zöld ef 07.. már nem olyan frankó...a defektes xt 754 fekete.. az meg simán el van egész nap, vagy a kenda is...mondjuk a két kendából egy defekt sem lett a 25 motorozás alatt ami bennük van!!
az xt 754 a kettőből összesen 1 kapott eddig defektet...az amelyikebe volt vagy. 20 menet!
mondom.. vagy 20!!
na ezek a gumik megérik az árukat...
remélem a metzeller is ilyen lesz
Zari!! Minek kisérletezel gumival? Van tuti recept. Olcsó.....tudom neked ez is szàmit. Nincs defekt,mert kemény a szerkezet. Nagy,jól elhelyezett bütyök,jó oldalazó képesség. Na ,,,,kialàltad? GINSON.....neked a kemény keveréket ajànlanàm. Egy gumi van....volt ami ezeket tudta. Ms3 .
most is jó lenne a 15-20 éves technika, csak a helyet kell hozzá megválasztani
mert ahogy egyre könnyebbek a gépek annál nehezebbek a feljárók, és így megvan a sikerélmény
én a haveri körben évek óta mondogatom hogy kellene(kellett volna mert most már bazi drágák) venni egy kisbusznyi dr350est kiválasztani azt a 4-5-6 legjobbat amivel megyünk a többi meg pótalkatrész
haza se kellene hozni elférne egy ismerősnél a malacólban
aztán fillérekből megvan a szórakozás, nem kellene buziskodni a futókkal, nem 1.5-2 millás motorokat gurigat le az ember a patakmederben stbstb
aztán ha mindenki ugyanolyan kacattal megy akkor nem lesz nagy különbség, meg lehet tervezni az optimális helyeket
sajna az elmúlt 5-6 évben minimum duplájára nőt a dr350 ára még az olaszoknál is