had válaszoljak helyette a 1,5 évnyi minimal 1-2fős csapatban motoroztam vele.. és kiderült... tömegpszihózisa van...
mikor 1-2 fő van .. akkor tök normális.. élhető az ember...jó hablatolt végig a kocsiban olyanokat ...de jót is motoroztunjkl hát elénztük neki....
de aztán a tömegerő.. a sok emberes dolgai elkezdtek a feltünési mániával bőrpírt majd viszketést okozni neki...majd felsőbbrendűségi vezetői fóbiák lettek...ismerté vált.. ez még romlott.. elkezdte lenézni közeli ismerőseit...akik eztán elkezdték hanyagolni.... ezen antipatikus tulajdonságai miatt...
hy kolbik...
Szali....neked mi szükséged van a kenyérre a csokira meg minden lófaszra endúrózás közben?
Nem zavar csak kÍwháncshi vagyok :-) ??
Ne bántsad a másikat...az alkohol igen is kell az élethez...a nélkül sokkal több lenne a drogos
Kérdés...
hátsó gumi... valaki használt hegyi körülmények között
Pirelli xc midsoft (régi nevén pirellis scorpion mt 32) 120/100-18ast??
mennyire tapadós menyire életerős (mert nekem az ef 07 egy zŐdcsíkos -amit sokan sokan kedvelnek sajnos nem jött be...4 menet 3 defekt ...nem szimpatikus...+ a helyi hegyi sárostetejű takonyban.. hajlamos.. elvérezni..már alattam
Hallott már valaki a metzeler mc 360 softról??
Már megbocsáss,de ezekről az idegenekről (akik hagyománytiszteletből egy amerikai szubkultúrát utánoznak) nagy megbecsüléssel beszélsz ,miközben a veled motorozókkal meg mint a kutyával!?
Mi az oka?
Vicces ahogy egy 30-as kövérkés ember, aki adományokból él arról beszél, hogy Ő tudja mi a boldogság, úgy hogy nőhöz soha nem lesz köze, nem lesz gyereke, igazából felelősséget csak magáért vállal, nem jár be heti 5 nap a munkahelyére nem alkalmazkodik senkihez, csak hozzá alkalmazkodik mindenki más Ezek aranyos emberek de biciklibelsőben élnek az én értékítéletem szerint. Van az Ő valóságuk, ami az élet 5-10%-át teszi ki és van a mindenki más valósága amibe sokkal több belefér, mert valóságban az a nagybetűs ÉLET. Ha mindenki szerzetes lenne a Földön, hamar kihalna, nem hinném hogy ez bárkinek célja lehet
Ha ezeket a bölcseleteket olvasod ,hallgatod. Valószínű egyet is ertessz vele. Akkor bizonyara meg tudod magyarazni mi szükséged van endúrózàs közben alkoholt vedelni? Viszed a hatizsàkban. Nejlonszatyorban. Kulacsban....Menet kozben. Előtte utàna közben. Hmm? Tv . Minek cefrezel.mocizas kozben? Engem nem zavar! Csak kivancsi vagyok. Köszi. Üdv
Igazad van csunyan beszeltem, de mit akarsz ezzel itt ebben a forumban nem ertem.
Oseink? Tanultal egy tortenelmet aztan van vagy haromfele verzio kik az oseink.
Nagyszeru szovege van, majdnem elerzekenyultem. De biztosan velem van a gond es a tobbiek mar ezt dudoljak mikozben kinyitjak a Beta szep nafy dobozukat
A minap elgondolkodtam azon,hogy a ktm premium (ha lehet annak nevezni a prolik kozott) huski kozott es a mostani hujenevu szerko motorom kozott mi is az a kulombseg ami ennyire elvalasztja az embereket a motorozastol es a sok elmelkedesbe arra jutottma,hogy igen az emberek akar a baranyok.De most tenyleg,ha nem lett volna huskim ami jo volt es nem lenne a szerko akkor ezt le sem irnam mert hujesegnek tunne,habar lehet eggyeseknek az is lesz.Szoval itt van ket kek motor ami annyira eltero ha papirokat nezzuk,annyira mas a huskirol leszalt latasmod,mikor megnezem a szerkot,hogy borzalom..Enn ezt a szart megvegyem...meg mert ennyire futotta,de ajunk mar meg bazki..az a motor ranezesre masabb,szokatlanabb,mozgatasra nehezebb,kidolgozatlanabbnak tunik,elektronika esztelennek,elektromos power...miafasznak..legszuro haz akar a regi yamahaba,csunycskan is nez ki a huskival szembe,sujra meg tuti sokkal tobb,es meg melle 250 es...de mikor latod,hpogy Vforce4 alapon benne van,de a huskiba nem,akkor az FMF alapon fulitol a farkaig de a huskiba nem,azert ez mar egy motor mukodesbe olyan mindtha egy sima dizel es egy regi turbost probalnal..mennek de van kulombseg...na de a szerko raz mikor begyujtod akar a regi 2T ktm,de mikor gyujtod akkor a motor hangja mar mas,tiszta a jarasa,nem fullad,nem horrog,es kibaszottul linearis,talan a leg linearisabb mindkozul.Mikor felmeresztem a seggem ra es nem laposba,hanem terepen elkezdem mozgatni,kanyarodni,patakozni,feljarozni,befelekbe akkor azt mondom...miiiivaaan?Hat az a szuper huski ezeket miafaszert nem tudta ennyire?Egyszeruen a motorozasi elmeny faszabb es jobb mindt a huskival.Lehet osszessegebe szarabb a motor,eladhatatlanabb,de mikor ra ulsz es motorozol vele azt mondod ez kell nekem..nah kacagjatok.
Ezek utan kerdem en,hogy egy markahoz hu lenni,majdnem isteniteni igazan meg eri?Kapsz te tole valamit tobbet?
Az okosok mindig csak a hatterbe maradnak,es nem mondanak semmit.
A piac valtozo es a ktm uralom sem fog maskent mukodni mindt a romai birodalom.Nem a csucsra jutas a legnehezebb,hanem ott is maradni.Van kinek ehez penz kell van kinek tudas.Van egy jo roman mondas ami leforditva ugy jon ki,hogy ha nem nyitod ki a szemedet akkor kinyitod a penztarcadat.
Nagyon jonnek fel mas markak jobb oltoztetessel,cuccokkal es ha nem is olcsobban de ugyan azon az aron mozogva.Mindig lesznek emberek akiket meg tudnak venni,meg kotni a kezuket kulombfele szerzodesekkel,de nem szabad sosem azt nezni,hogy a profik mivel mennek...a miertek sokszor tobbet szamitanak,a kesz tenyek sokszor nem is igazak.
Itt van egy érdekesség hogy mennyire nem számít a motor. A képen a Bosi offroad (Beta kereskedő !!) versenyzője látható Huskival !! Ő küldte Zsírferinek, az LGT Mikor elindul a vonat, című számot, romaniacsról, nyáron. Azóta Huskival megy.
Gratula a gépcseréhez! Gondolom nem sokat tudtad/tudod tesztelni a gépet?
Szerintem sokat számít milyen a gép, főleg annak aki nem tud motorozni, aki annyira tud már mint te csak neki mindegy 80% ban mi van alatta, mert megoldja bármelyikkel,
max van amit többet kell gépészkedni...
Párszor elgondolkodtam már rajta mi a jobb, ha a tudja a gép és meg se kell tanulni, vagy megtanulod és max nem használod, de ha kell, elő tudod venni.
Szerintem az utóbbi szerencsésebb lehet, bár mérlegelés kérdése mi az, ami szembejöhet és jobb tudni.
mikor 1-2 fő van .. akkor tök normális.. élhető az ember...jó hablatolt végig a kocsiban olyanokat ...de jót is motoroztunjkl hát elénztük neki....
de aztán a tömegerő.. a sok emberes dolgai elkezdtek a feltünési mániával bőrpírt majd viszketést okozni neki...majd felsőbbrendűségi vezetői fóbiák lettek...ismerté vált.. ez még romlott.. elkezdte lenézni közeli ismerőseit...akik eztán elkezdték hanyagolni.... ezen antipatikus tulajdonságai miatt...
pirelli scorpion 32 ..gumi??