hály kolbik.. mi a pálya...
Jaxy mesélj.. akkor gasgasod van vagy bétád??
mert én lemaradtam a 300exc nél meg vagyok csúszva mint bajnai gordon alatt az internacionálÉ
Vagy elírják a manuálban, vagy tényleg belerakták azt az áttétet ami korábban a 125ccm ben volt nekik, ezért pörög mint az állat.
Régebbi 200/250/300ccm 57/20 a primary fogaskerék áttétel a GG ben.
Szerintem a gg xc is hasonlo lehet a ktm xc hez. Gondolom hosszu 1-2 fokozat. Esetleg nagyobb tank. Kevesebb kabel. Làmpàzhato.lehet szerintem.ott a csatlakozo.elkepzelhető hogy vannak rajta extrak. Alapbol. Fmf? Esetleg mart villahid... De ez 19 es model vagy nem?
A GASGAS EC300 '18-at tulnyomó részt krossz pályán kezdtem hasznánli. Mit érdemes modosítani a krosszpályán való motorozáshoz. Nekem ami feltűnt, hogy az 1-es rövid a kanyarokban, mindig 2-ben fordultam vele eddig és rövi egyenesekben is 3-at váltottam legalább felfele.
A csillapítás állításra jól reagált. Legutóbb mikor mentünk, kb 10 fokkal volt hidegebb mint előző, 1 héttel korábbi alkalommal. Mindenhol nyitottam 1 klikket és megint jól éreztem magam rajt.
Az XC300 és az EC300-közt annyi különbséget látok, hogy nincs rajt lámpa. Van más különbség is?
Amúgy pályára, én most inkább 250-et választanék. A 300-as gázkarral óvatosan kell bánni, a kanyarkijáratba, és ugrató felhajtónál is.
Apropó,a múlt októberben mentem a Csabika bergével amit te karburáltál neki, a kiflitől kissé arrébb kimentem vele és nagyon tetszett, egyedül a gomb hiányzott róla!
De úgy tudom már lecserélte.
Az idén nálatok nem motoroztam,Torockóig mentünk legmesszebb.
Amúgy Zsolti is lecserélte a WR-t amivel a kiflit vallattad,egy 16-os EXC 450-re.
bakker..
át kell állítanom magam?? akkor a 2019 faksori 450 beszerzését engedjem eeeel??
amúgy meg .. it dázönt metter ahogy mondja a művelt német.. hisz ő beszél angolul is
ha élvezed hajtani kelll.. akár 2019es-....akár négyté.... akár ktm.. akár sx-f 450.. szóval hajtani hajtani hajtani...
gó rideeeee
Enduro,olyan cross enduro motor.En meg vagyok elegedve amit tud,amit meg nem azt en kell tudjam es potoljam,de segit sokat.Nem az a nagy ero bajnok,de en sem vagyok ájronmen 5,hogy birkozzak vele egesz nap.Valahogy kompromisszum jol van kotve vele,mert a 300 segit egy napos motoorzasba kb 5 vagy10 helyen de a tobbi helyen szopat,ez meg segit egesz nap es azon a 5 vagy 10 helyen nem segit annyira,oda kellek en,es nem mindegy egesz nap logsz a motoron vagy egesz nap mered huzni mert birod...persze ha Jarvis lennek Yung erovel akkor keves lenne de addig amig hobbi addig nekem jo.
legutóbb a robogókkal olyan cirkusz volt ki-be hogy ha nem vagyok ott el sem hiszem
de azt megfogadtuk hogy méhkeréknél nem megyünk többet ott van mindig ez a nagyfokú baszakodás
a 300ra ráültem aztán majdnem beleért a kerékbe a sárvédő az nem ilyen vizilovaknak való motor, 2 ugrató és törn e a váz
Mi sem leszünk fiatalabbak,de még nem hisszük el
Az utcai menés nem opció a gumik és a papírok okán,a határon meg csak a "magyarok" buziskodnak,tőlem román vámos még személyin kívül nem kért mást,pedig megyünk ahogy tudunk!
Ahová járunk ott a vadászokkal volt egy kis hirig ,de az is elsimult,van egy-két buzi,de nem sok vizet tudnak zavarni!
Az hogy ki milyen motorral szenvedett a hegyen szerintem egál,az öccá valóban sok szerintem is,de a 300 sem olyan gyenge
En veletlen akadtam ra,kenyszer megoldasnak valasztottam,de veletlenul is jobb lett a vártnál.Nem mindig hiszi el sajat maganak is azt amit mond,sokszor meg kell elni.
nekünk már inkább a party érzet maradt meg ebből az erdélyi menetekből, a csapat alig tud összejönni van akit már évek óta nem láttunk
ráadásul a törzstagok szépen rokkannak lefele
kicsit későn kezdtünk neki ennek a sportnak
amúgy engem bosszant hogy az a 350-400km majd 2x addig tart amíg simán futó nélkül kimennénk, a határon is egyre többet buziskodnak a románok stbstb
nekem a ténéré után minden motor könnyű de pl az ecx500 már nem is tetszett az már túl könnyű meg túl erős, a 300 nem bír el stbstb
A sort kotelezo modon le kell guritsuk..A szerko fasza kis motor,barcsak hamarabb lett volna rendes motorom,amivel elvezet motorozni es a lelkem sem faj ha egy 8000 euros motor a patakba odabaszom.
Ha valaki akkor én kiböjtöltem a KTM-et és még most sem friss évjárat,de rendben van mindene,jó gumik,tubliss hátul,moose elől és hidd el a tököm sem kíván ismét valami sárnehéz ,ezeréves ,berúgós technikát!!
Értem amit mondani akarsz,de nem akarok nosztalgiázni,csak motorozni és bár amíg nem a gyereknek kell kenyérre az ára nem adom el az XT-t,de a hegyre már nem viszem!!
Kondicióban tartott sémák tovább vezetése,minek kiteljesedése a (erőszakos vallásiparban),politikában ....stb ember kitalálta materális gyakorlatiasodásban (az ego és az igen pici énekben-kis-értőkben)) teljesedik ki.A gyermekekre átadott kondiciók alapja mind ez.A tudatosodás alapja az embertestvéremmel való azonoság felismerése,felismerése hogy ő is a részem,részünk.Felismerésed igen szimpatikus és az egység valós.ágát jeleniti meg....mind ez szivmelengető számomra .Üzenetben küldök egy linket fogadd emlékezéssel.
Felismerésed regnálása már szinte valóságosnak tűnő méreteket ölt? Ahogy látom, igen. Óraidőben kifejezve 5 év részemről a részleges, majd teljes felismerés a földi síkon valós - ágnak megélt illúzió amit részvalóságnak nevezek.Öröm hogy Jakab Pistát nézed, hallgatod, a vntv remek adás, kinek kinek emlékezési szintjének megfelelően
hály kolbik.. mi a pálya...
Jaxy mesélj.. akkor gasgasod van vagy bétád??
mert én lemaradtam a 300exc nél meg vagyok csúszva mint bajnai gordon alatt az internacionálÉ