Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Én is 450 yam kezdtem. Ne vegyél régi 2 T . Kockàzatos.....minden téren.Lehet nem jön be. 250 4T kell neked. 900 ért van néha patika. A gyàri àttétel mindig jó.....patakba is egyenesbe is. Nem fő meg ha yamahàt veszel,az olaj hūző miatt. Nem kell benzint vinni a hàtadon. Könnyű rugni. Mesterszàllàson van egy 37 óràs...Ha majd ezt kimotoroztad......utàna vegyél fiatal 2 t......
Köszi srácok a véleményeket...Mint irtam ..egy 450-es yamaha volt eddig...amit eladtam..Az ok egyszerü.....Nem volt hirdetve..de meglátta egy ember..és olyan árat mondott...hogy oda kellett adni...A motor nagyon jó volt..amire tervezték..azt kitünöen tudta...nem állt meg sehol...egy rúgás..bármilyen helyzetben....tehát sajnálom is...Ahol lakom..egy enduró paradicsom...kibaszott hegyek...mezök...patakok...nem sok motorossal....Van krossz pálya is...jól megcsinálva..magánterületen...A barátaimnak endurok vannak...ami akkor okozott problémát nekem...mikor bementek a patakokba...kis csiki-csukis szopatós helyekre...ami a 450 esnek...nem igazán való...az okokat mindenki tudja...Akkor megvártam öket az út végén...egyedül...ez nem nagy élmény...Tehát..most valamit kellene venni...2T-re gondoltam...de félek kicsit töle...hogy meg tudom-e majd szokni..Hajlok afelé...hogy az erdöben való hasasokhoz..patak..stb....elég lenne egy idösebb is...de 2008 alá nem megyek...Persze..az ujabb...az csak ujabb...de megéri-e....na ez itt a kérdés...Próbáltam egy 16-ost..az jó...de az árban horror..Összehasonlitási alapom nincs...azért kértem segitséget..Egy misi fölé nem szivesen mennék...meg egy drágábbat biztos sajnálnék is..dobálni bele a susnyába...Röviden ennyi a történet...majd az idö eldönti...és a szerencse...már ha lesz... Még egyszer köszi mindenkinek...
En is lassan ugy vagyok,hogy azert a penzert mit tud a motor es mennyit hasznalom es mire.Persze az ember hobbijaba mindenbol a legjobbat es leg ujabbat akarja,de sokszor az arakkal at szoknek a keritesen,sot a szomszedkeritesen is at esnek es nem mindig a leg ujabb a leg jobb,vagy a leg felkapottabb a leg jobb.
EN ugy erzem a motoros szamit 80% es a tobbi,hogy mit nyujt a motor.
Az utobbi idobe sok motort kiprobaltam,ez is volt a cel,hogy nem mindt egy buzi ktm fanatikus csak a katem es huzom magamra meg kormolom le magam ha nincs alkatresz vagy a haver is nem azzal megy,szoval ujabb 14 es yamahat probaltam 250 be,450 honda,300 honda,350,450,500 ktm,suzuki rm..igen igen ezek minnd elavult ocskavasaknak tunnek es kinek mi,de bazki azokkal is lehet motorozni,persze motorozni mondom nem erdobe a gyokereken motorot tologatni mert oda nem igazan jok,de lehet mindegyikkel motorozni.Most tenyleg az a kerdes,hogy az uj technika annyival tobbet tud-e vagy eppen a mi fejunkbe a sznobsag,ego,felfedezes stb hajt anyira.
En azon vagyok,hogy sokszor a kesz tenyek valtoznak ember es ember kozott.Van akinek az a fontos a motor eros es brutal legyen ,van kinek az szamit a futomu legyen jo,van akinek az szamit,hogy minel ujabb legyen,ne keljen javitani,van aki arra eskuszik,hogy a 2t jobb 4T nel..lehetne filozni,de en mindig azon vagyok,hogy ki kell minel tobbet probalni es azt is el kell elfogultsagok nelkul donteni,tudatositani,hogy menyire tudsz motorozni es a motort mire akarod hasznalni!
Nekem mostanaba az a legfontosabb,hogy maga a motorozasi elmeny minel elvezetesebb,konnyebb legyen,a motor minel lagyabb es kezelheto,de ha kell ero legyen,egy napos motorozas utan ne keljen 24 oras regeneralodas,hogy ujra elvezd a motort..A sok motor probalgatas kozepette azt is ereztem,hogy 3 motorbol tudnek jot csinalni,de ez nem az a sztori.Fontosnak tartom,hogy nem ebbol elek es ez csak hetvegente,esetleg egy ket versenyen motorozok,ahova siman meg teszi a regebbi technika is amit jooval olcsobb penzbol meg tudsz venni.A sok motor probalgatas utan meg mindig a beta 300 amire azt tudom,mondani,hogy nem is 2T de nem is4T,de kis finomitasokkal egy szuper motor az arahoz kepest.A huski is jo volt injektoros letere es a 17 es ktm is elment a puha futomu letere.A honda futomuve alapon verte az egeszet es a yamaha kezelhetsoege is igen jatszos volt,az rm meg igazi vadallat.Meglepett ez a 250 Sherko,hogy csak ra ullsz es felfolyik a hegyen,nem rangatja ki a szart is beloled es kezes,fuzheto motor.Nem az a nagy erobajnok de a nap vegen vigyorogva szaltam le rola es ami terep van nalunk mindent kiprobaltam,nagy feljaro hosszu cikicaki,technikas helyek,tempos erdei osveny,csuszos saros terep...egyszeruen a motor mindent meg oldott,sokszor sokat meg is bocsajtott.
Az amire eddig azt hittem jo nekem most azt erzem,hogy mas meg jobb is lehet ha masabb akkor is.
Persze az egeszhez meg hozza tartozik az,hogy fizikailag kepes vagy-e a motort vegig uralni,es elvezni a technikat,vagy a technika meg ol egy ora utan.
En ugy ertem a magam.igenyei szerint. Berreg. Fogyaszt. Gurul. En nem ereztem attörest a regi sx emhez kepest emezeken. Volt 2008 as xc w m. Meg 15 - indultak emezek. 17 nel ereztem eloszol jelentosebb valtotast. Addig mindet ugyanojannak ereztem.
Aztan meg mindenki oda dugja a penzet ahova akarja
Attol fugg hogy all a kassza.. mas futomu es motor. Sokkal finomabb, kezelhetobb.
En most egyiket sem vennem. Mindegyik draga. Nekem. Sherco, Beta, gizgaz inkabb. Inkabb az utobbi ketto az alkatreszek miatt
Ne legyel szorszal hasogato... amiket irsz aprosagok
Tényleg ugyan az, mármint 2t mindkettő.. Az egyik 5 gangos, a másik 6. A 2014-en már harmadik generációs henger van a kis vízteresek között, a 2008-on az első. Más a hengerfej, membrán, meg az elektronika és a fúvókázás. Plussz bónuszba ha karba van tartva, a 2014-be sokkal jobb az önindító. A váz is és a blokk is, klasszisokkal jobb a 2014-é.. (szerintem). Teljesen más állni és ülni is rajta..
Motorja ugyanaz. Kinezet mas.vaz .plasztik.kis valtoztatasok .
Én is amatör vagyok...eddig egy yz 450 f -el küzdöttem a hegyekben... ..Remélem attól kezesebb lesz a ktm....Nem néztem a Shercokat.....de ha ujat vennék...ktm-et azt 2019-est leteszik az udvaromra 2.6 -ért...
Köszi...én is ezen töprengtem..hogy kb évi 50-60 órát megyünk...hogy nem éri meg a drágább....Nem vagyok profi..hogy...kijönne a különbség...A motoron...mármint a blokkon...nagy eltéréseket nem látok...a szar öninditó..meg egyiket sem indiitja be...csak ha reszelem mindig...
A 2008 astol.nem tud 500 al tobbet a 14 es. Szerintem.
Vedd meg az újabbat de ne KTM-et hanem Sherco 300 4t-t 2016-tól és bodog leszel.
Becsukott szemmel felvisz a hegyre.
Van benne beépített giroszkóp így nem lehet vele elesni sem.
Ktm 300 2t egy vadállat,csak bukdácsolni tudtam vele.
Persze én csak lelkes amatőr vagyok,lehet hogy velem volt a baj.
Te egy allat vagy basszus
Vélemények. ...Vegyek egy 2008-as 300-as ktm et....vagy ugyan ezt...2014-est...de 5 kilóval többért?....Mekkora a külömbség akinek volt már ilyen ...vagy valami tapasztalat
Köszönjük szépen Münchausen testvér. Tulajdonképpen mindenki a világon titokolvas, valamit. Ha tudsz valami hivatalos helyet ahol be lehet jelenteni az olvasást, kérlek jelezd. Nem szeretném ha én lennék a következő akire rásütnéd ezt a bélyeget. Ugyanitt elmondanám hogy reggel a wc-n, elolvastam egy újságot. Nehogy ez is kiderüljön.
Azért itt észrevenni a szatymazi sajátosságokat.
Mindeközben Dew kerekeket fejleszt...
Ti melyik megoldásban láttok fantáziát?
https://m.youtube.com/watch?v=...
Ha ez még nem lenne elég, Szali is szerencsét próbált, de ő csak Angliáig ment...
https://m.youtube.com/watch?v=...
Hi Kolbik!
Nagy a csend mostanában.
Rábukkantam, hogy Zari elment Amerikába egy tehetségkutató versenyre...
https://m.youtube.com/watch?v=...