"Az S3 STARS HEAD hengerfej előnye, hogy több hűtőfolyadék befogadására képes, ami a megnövelt anyagvastagsággal együtt hatékonyabb hűtést biztosít, és javítja a motor teljesítményét alacsony fordulaton. Használatával elkerülhető az öntvény hengerfejekre jellemző helyenkénti túlmelegedés. A különböző betétek lehetőséget adnak a motor kompresszió tökéletes beállítására." Ez mind jól hangzik, csak azért érdeklődöm.
Írj tárgyilagosan és őszintén!
Gratulálok az új vashoz!
Jó lehet dobozból összerakni egy bringát (én kosárból szoktam ).
Szerintem kiköltöznék a garázsba vagy két napra!
Írhatok még sràcok?? Ha sok vagyok àllisatok le. Szóval : olyan a kis betàm....mint amikor a gsxr 1000 blokkjàt ami 190 le belerakjàk egy naked bike ba és 150 re lefojtjàk. A beta az alapjàrattól a tetjéig egyenletesen tol .Olyan mint a 4 T csak nincs benne szelep,meg vez lànc stb. Ezzel nem 30 óràt menni egy év alatt....
Csak azért raktam fek a képet,mert összeraktam pàr új micit, de ilyen gondosan bekent csapàgyakat nem igen làttam. Ez amúgy jellemző az egész összerakàsra, a himbarendszertől a kormànyig.......
Meg kell kenni egesz hosszan a tengelyt de kar ujnyi vastagon,mert a tenkely mikor megy at a csapagyakon es a tavtartokon akkor 99% letolja magarol...csak finoman vekonyan egesz hosszba es ugy is sokat legyur.
Mentem 37 km a lőtéren. Itt van minden....3db cross pàlya ugratók ,erdős rész,csiki csuki,veretős, gumi,szikla,beton gyűrü. Minden. Jeles. Alig vàrom a hegyet... Az az igazi próba. De nyugodt vagyok,mert űbet kiràly... Nekem Tervezték,nem kérdés.
Gratulálok az új vashoz!
Jó lehet dobozból összerakni egy bringát (én kosárból szoktam ).
Szerintem kiköltöznék a garázsba vagy két napra!
Merd meg a tengelyed atmerojet es a csapagy belso atmerojet. Megerted sztem miert irtam
Az a teli lanckerek meg nem egy szepsegdijas