Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen néven vagy fent a facén??
Most látom, hogy Münchausen Ferenc, legkedvesebb barátunk, kitiltott az EXTRÉM HARD ENDÚRÓ oldalról. Nagyon komoly a pali. Nagyon örülök ha ezzel a kis apró kielégüléssel segítettem a napodat.
Itt nagyobb géppel kell túrázni
Régebben sokat mentünk ide-oda
Pl Mátészalka földutakon 2 napig tartott
En mondtam volt neked,hogy ha olyan sivatagba laknek mindt ti,biztos nem tartanek motort...de igy,hogy 360 fokban korbe hegyekkel,tiszta hujek kellene legyunk,hogy ne motorozzunk..es sok a hegy,nem ugy hogy egy kicsike s aztan azon vergodunk...itt megunhatatlansagig lehet menni minden fele..es ha meg is unjuk akkor 50 km arebb minden irangyba ismet dombok es mas hegyek...szoval csak penzel es idovel birjad.Azert nincs olyan sok motoros,mindt ahogy sokan lassak..vannak azok a mezei egerek akik a szebb nehezebb helyekre nem jarnak,a hegyek sincsenek lebontva es ha le is rugatjuk azt fel ev vagy egy ev alatt ugy beforja,hogy nem is latszik...most epp esik egy hete ,es a talaj mesebeli..fel van rakva egy jobbacska gumiszett es lehet a lagzi elott megborzolom a fosba,azt a FOS tpi-t :P
En ebben az evben 28 orat mentem. Lassan oda jutok hogy beinditani is sajnalom. Annyira fos helyen lakok. Ha motorozni akarsz minimum 2x85 km amig a homokig elkocsizok.persze onnan mar elzavartak oda nem.kell jarni. Ha hegyben akarsz motorozni az egy 300 as... Mire embert talalsz az sem egyszerű. Mult heten megallapitottam hogy Jaxyiek aldàsos helyen laknak ott Erdelyben. Ha kimozdulnak uj helyre az se tobb 50-60 km nel. Inkabb helyben tudnak faszahelyen motorozni napi szinten. Ràadàsul rengeteg jó motorost kapsz ha mehetnéked van. Anyagilag mocsok megterhelő a tobb szaz kilometerre motorozgatas. Itt helyben csak egy hitvany agyagos kisbànya van. Vagy tetvesul porzik vagy ragad mint a rohadàs.
a hegyen nem könnyű
de pl itt felénk a buzi nagy alföldi homok buckák között napi 5-6 óra úgy belemegy hogy nem is igazán fáradtál el
amikor havernak is megvolt a ténéré akkro azokkal délelőtt 9-10 kötül indiltink és sokszor este 6-7 felé értünk haza
de az xr4 is hasonló volt avval nem egyszer mentem reggel 8 tól este 8-9 ig
most ha akkor épp egy exc van az is kb ennyiket ment volna, mert a huskyval is amikor edzettem eleinte volt hogy heti 2-3 olajcserét is összehoztam, bár az gyorsan meguntam mert kibaszott fárasztó volt
Hat ott feled az egyik top sràc.70 oranal tart a moci amit Magyarból vitt. Abszolut nem.negy sokat. Jo ha évi 150 ora összejon neki. Ahoz képest igen jól szedi a làbàt .
En sosem birtam 150 oranal tobbet egy evben beleverni egy motorba,mondjuk a versenyzok akik sokat mennek azok bele verik a 250 300 ba is,de az olyat kap baratom,hogy az nem megy el 600 orat semmivel..sem dugo,sem hajtokat...
Nàlam 50órànàl 1000km Tehàt 600óra 12000km. Ennyit a simsonok etz is elmentek arol 2T vel. Tiszta légszürő.jó olaj.Ràadàsul Feri 80 óànként belersz egy dugót.
kár összehasonlítani a kettőt, kb ég és föld a különbség. Például most újítottunk fel egy MAN 12 literes dízel motort, 1,3 millió km volt benne, a hengerben a hónolás tökéletes volt :) a dugattyú falán a teflon rajta volt, minimális kopással. Igen az 1500-as fordulaton jár, a te jumpered 3 ezren, a beta ott még el se bír indulni.
600 óra egy 4T hengerben is komoly nyomokat hagy, ott pedig van kenés rendesen.
Amúgy meg 600 óra 2 év alatt, az is elég érdekes. 2016-os a motor, tehát, naponta 1,2 órát kellene motoroznia...vagy heti 8,5-öt ha csak hétvégén hajtja. Elég terminátor a csávó :D
Az en citroen jumpimba kozel 600000 km van amit en tettem bele . Kb 450000 nel kapott egy komplett hengerfej generalt. Ekkor lattuk a hengereket. Hihetetlen modon fullossn honolasnyomos volt a hengerfal. Erre a citroen szerelo mondta is hogy ezek ilyenek. Maga a blokk konstrukcioja brutal jo a hdi citroeneknek. Olajat nem eszi nem szorja azota sem. Huz faszan megy szepen.. ez csak egy pelda a honolasra. Nyilvan mas a ketto nem lehet osszehasonlitani.en inkabb azt nem hiszem el hogy az ő mocija elmegy annyit amilyen igenytelen modon van azzal a motorral bànva.
ezért irtam! Ha egy méreten 2db dugó elmegy az akkor is, ha oda van figyelve rá max 200 250 óra, de utánna biztosan kéri a következő túlméretet! Nekem úgy rémlik a videóban azt mondja hogy 600 órás blokk és 0.01 kopást mértek a hengeren és még látszik a hónolás! Nem tudom elhinni! Akkor a beta ténxleg kurva jó, mert a henger elmegy a gyári nicasillal vagy 2000 órát! WTF?
6905 2RSR

30X42X7
A vétel után telt el a 600 óra, be se volt indítva és már úgy kellett dugót cserélni
Ez a probléma már sokszor előjött itt Feri kapcsán. Olyan dologban hauzudik és olyan mértékűt, amiben más is jártas. Így pedig nagyon hamar lebuktatja magát.
Zsir mivel mertetek,hogy egy szazad kopas sem volt benne?600 ora utan? szallagmeteressel,es szemmel meg allapitottatok?ne viccelj baze..egy 300 oras huvejebe nagyobb a kopas a kipuff ablakoknal szokott a legnagyobb lenni...meg azt hogy 300 oraba mehet vissza az A azt is nehezen nyeli le egy szerelo,de,hogy 600 ba :)))))
Ja lattam,vegig neztem aogy feltologatja,azert nem semmi helyen rugatjak fel...nekem is a tpi vizcsovei at vannak faragva,vagyis ki van vetve a termosztat es nekem sem forr sosem..ha 1 orat cikicakiba nyeggetem sem kell a venti egyfojtaba menjen mindt Torresnak,csak kozbe bekapcsolom egy 10 masodpercre es hamar lekapja a lazat...ilyenkor nem is a motor forrik fel,hanem a kuplung heviti be az egesz szerkezetet motort,de mar tobszor volt pelda ra,hogy a 15-16 hamarabb forrt sokkal mindt a tpi,most Ditrocks nyomvadaszaton is,Balazs es Fefe ugy kifoztek a vizet belole (hanyagsag is elfelejti beinditani a ventit kozbe),hogy a csorgonal majdnem egy litert toltottek vissza.
Miiiicsodaaa?600 ora utan A megy vissza?ez egy igazi paraszt vakitas...ott mar siman huvelycsere fiuk..az olaj az olaj,a fizika az fizika,nem lehet at kurni az emberek fejet ilyen esti mesekkel.Az akinek volt tobb motorja es latta tobb motoron az evoluciokat dugo es dugo cserek kozott,es latta,hogy nez ki 140-300-400-500 oraba egy motor...aaa
600óra két és fél alatt? Számomra hihetetlen,de nem lehetetlen! Viszont amiért hihetetlen a 600 óra az azért van mert "A"méret ment vissza! Egy méret max 2-3 dugót visz el ami 100-120 óránál is 300-360 óra és tuti kéri a "B"-t! De ha valós a 600 óra és jól lett kimérve és "A" mehetett vissza, akkor le a kalappal!
Van ennek a vidinek második része is. Tíz percig tolja a motort a Pol Tarres és nem forr fel, pedig csutka gázokat húz neki. Hogy nem forr az hagyján, de melege sincs, nem jár szarul. Ez a fos tépéji.
Hali,
Gasgas ec 300 2006 első kerék csapágy, és szimmetria méreteit valaki megtudná mondani nekem?
Előre is köszönöm a segítséget :)
Azert ilyen szar motorok letere jol mennek felfele a hegyen.
Nem sok ilyen betas videot lattam.
Azt tudom,hogy nagyon eros es fojathathato motorokat csinal a beta,szepen fejlodik,csak valahogy valami csak van ott amiert az emberek csak nem szoknek mindt a tyuk a takonyra..volt egy idoszak,hogy minden osztrak betaval kelt es fekudt,ment a duma milyen jok...erdekes mod azota a piacon a huski ugy elterjed promozas nelkul mindt a kurvaelet,sot egyenesen felenk beta helyett lett egy csomo tpi es 350 huski,csak az ment betaval aki apropenzert kapott,...meg az is vissza adta merr azt mondta a fater ha penzt akarsz tolem akkor vegyel rendes motort..azota o is szar tpi vel megy es ...na mind1..itt erdelyben,romaniaba annyi a huski 2 ev alatt,hogy nincs annyi beta a gyarban..veszik mindt a tyuk a taknyot a sok sznob.Meg kellene a betat is dragitani,mert lehet pont az olcsosaga miatt hujek az emberek.
Ki szeretnek egy 19 est probalni..ugy egy egesz nap hajtani vele
http://youtu.be/4Ywe8sgFC7E
Nem okoztál Sanya, csak nem bírtam kihagyni. Ne haragudj.