Kaja és motor téren is ül. Itt Münchausennel van a gond, nem a motorral. Az állandó hazudozásaival, félinformációival, más hülyének nézésével. Ráadásul olyan gyerekes szinten hazudozik hogy a saját videóival lehet lebuktatni, arra meg megsértődik. Van egy jó kis fórum, amit lassan sikerült teljesen szétvernie, pedig régebben szakmi infók is voltak. Kurva érdekes hogy mikor injektoros 4t-vel ment, akkor valahogy nem szidta a márkát se, meg az injektort se -pedig voltak kezdetben gyerekbetegségei- csak az összes 2t-s volt hülye. Engem csak ő irritál itt mással semmi bajom.
Kösz. Pontosabb adatod van? Palástra kirajzolva több mért érték legalább kereszt és hossz irányba, portoknál, tetőn alján, kettő között?
A 0 tól tuti többet kopott, 0.01 on belül lenne az is fura 600 óra után, de nem tartom lehetetlennek, ezredes órával mérve azért érdekelt volna mennyi az annyi.
Ami nem hangzik túl jól, hogy a 600 órás hajtókar cserére szorult, ennek mérhetnéd a kopásait, ha úgy is kint van.
Jó sokat mehetett, ha ennyi idő alatt beleszaladt a 600 óra, nem sokat pihenhetett a gép a garázsba.
Hiány lehet azért is mert hiába gyártanak napi egy milliót, de a nép tobbet akar. Meg lehet azért is mert napi kettőt tudnak legyártani mert nincs gyártó kapacitás.
Feri ez szamarsag hogy hiany. Kimegy osztrakba a vasarlo. Hipmannal es bachnernal.is vehetsz azonnal raktarrol. betat. Lenyegesen olcsobban mint a ktm. Mar ktm.nel.is megszunt a hiany. Meg mi dig tudsz venni akar ma is 18 as karbis 300 ast. Tpi rol ne is beszeljunk. Sok van. Leirod a hatso kerek arat ha félàr minden hozza? Passzol ktm be?
Ettől azért bonyolultabb a kérdés.. A kaját az íze (ízlésünk) miatt szeretjük, attól jó vagy rossz (kivéve sporttáplálkozás). A motort viszont az ízlésünk miatt szerethetjük, de ettől még az eredmények mást mutathatnak, tehát lehet egy általunk szeretett gép, alkalmatlan az eredmények elérésére.. Itt inkább az a gond ahogy én látom, hogy olyan emeber promótál folyamatosan valamit, akinek semmit nem ér a szava..
Nem tudtam eladni. Fel se hívtak. Màr rà tudtam. Fúrcsa,hogy nemsokàra hàtsófélbetétet kell vennem. Nem vagyok hozzàszokva. De ez van. JÓ Moci...de nem tudjàk màsok. Aki próbàlta,annak tetszik. Szerintem ez az utosó enduró. Egy menet utàn ,3 nap kell hogy helyre jöjjek. Pedig nem esek kelek... Minden csont,izület a végét jàrja...
Irtam Zsigovics Norbinak es azt mondja semmi baja,otthon meg jol es csak annyit kell csinalni,hogy uj race terkepet ra...amugy az a szenzor viccekhette meg,ami kozbe hujjul a magassagok es a homerseklet miatt.
Tv. Adhattal volna egy betat Norbinak. Tok jo reklam.lett volna a markanak... 3 napra biztos tudtal volna nelkulozni egy 300 ast.. Nem ertem.miert Jaxyit kerdezed mi lett Zsigo motorjaval. Multkor egyutt teszteltetek még interjuztattad is. Siman felhivod es megkerdezed.
Sajnàlom, hogy csalódàst okozam, de nem írhatok olyat ami nem igaz. Erre itt vagy te. Engem zavart a Beta kemény kupungja.És tessék...a gyàr kijavitotta. A műanyag is hajlik,nem törik. Màs nem nagyon volt a rovàsàn. Tudod ,akik 2Millàt àldoznak egy mociért ,amit jól összesàroznak,azoknak jól esik ha fejlesztik a gépeket.Jó,hogy évről évre javulnak a motorok.
Valami beszart,es nem tudjak mi.Valami szenzor lehet a ludas vagy barmi,mert van ott technika,de ez is olyan egyedibb eset,mert meg csak Bart-tol hallottam,hogy vannak erdekessegek a ropi uj motornal is amit nem tudnak mit kezdeni,van ami kompatibilis es van ami nem...ezt valahol el is kell talani...pont ugy mindt a karbisat is..ott is volt hogy 2 ugyanaz az evjarat ikerteso motorokbol az eggyik ugy evett ugyanazzal a szettingel mindt az llat es a masik szepen ment es nem fogyasztott...szoval az ,hogy karbis meg nem garancia semmire..az injektor meg az is loki be a benyat ha a race terkeppel van,mert kaja nelkul nem lehet hardendurozni rendsen.
Na majd kivancsi vagyok mi lett Zsigovics gyerek motorjaval..
Feri! Ez a motor szép,és jó is. Én a cég helyében felvinném az àràt,úgy màr a sznobok is ràfanyarodnànak. Nem csak aki gondozàsmentes, jól motorozható 2T re vàgyik.
Nem kötelező az injektor, csab bizonyos károsanyag kibocsátási norma, azt meg elérik karbival is... Az injektoros se tudja, csak buta programmal, meg katalizátoros csővel..
Ja csiprian azzal.megy de pl a faterja egy 17 es exc vel. A fater mocsokjol tolja. Tobben még karbissal.mennek. egyenlore megoszlo. A ktm tovabbra is piacon tartja a karbis modelt. De termeszetesen.mar a tpi e a jovo es azon van hangsuly... Kivancsi leszek a tobbi markara honnan kukaznak hasznalhato injektor beszallaitot a 20 as modellekre. Mert ugye a ktm addigra mar a tokeletesen mukodo motorjat fogja ertekesiteni. Emezek.meg meg barkacsolnak a garageban. Az erzbergen mar szinte mindenki tpi vel.ment.
A 0 tól tuti többet kopott, 0.01 on belül lenne az is fura 600 óra után, de nem tartom lehetetlennek, ezredes órával mérve azért érdekelt volna mennyi az annyi.
Ami nem hangzik túl jól, hogy a 600 órás hajtókar cserére szorult, ennek mérhetnéd a kopásait, ha úgy is kint van.
Jó sokat mehetett, ha ennyi idő alatt beleszaladt a 600 óra, nem sokat pihenhetett a gép a garázsba.
Add el, szar! Akarj bénát!
Motor terén ez vajon miért nem ül?
Na majd kivancsi vagyok mi lett Zsigovics gyerek motorjaval..