Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.87 magas vagyok és gyári kormány beállításokkal pont jó...es hidd el próbáltam minden féle -képpen de mindegyik kompromisszumos .az arany közép út a leg jobb .
25 perctől van az a feljáró ahol mi húztuk egymás 2 helyen is és kb 1 órát csináltunk.. Na Jarvis bátya ottkb 8 perc alatt se felgöngyölt.. ha nem jártam volna ott nem hinném el...ufo...tuti idő...es tuti úgy ragad a gumija mint a kurvaisten
A kormány beállítása azért alkat kérdése is. Én elég magas vagyok és enduronál nem kényelmes ha magamra húzva van beállítva kormány (ami a krossz motoromnál van beállítás az endurónál nem jó).
pedig a forgalmi kell hozzá.
Volt valakinek totálkáros kocsija, aminek elvették a forgalmiját?

Sírba tesz a bürokrácia.
A bontós nem veszi át az autót a forgalmi nélkül, a forgalmit a rendőr elvette, miszerint az autó annyira összetört, hogy ezzel forgalomba soha többet,
az okmányiroda nem hallott olyan igazolásról, hogy kinél van a forgalmi, ami kéne a bontósnak, ők csak pénzért hajlandóak adni forgalmi engedély adattartalmáról hatósági bizonyítványt, de ez meg nem jó a bontósnak elmondása szerint. A rendőrök talán majd egyszer elküldik a forgalmit a lakóhely szerinti okmányirodának, de mivel megtiltják a kocsi forgalomba helyezését, azt a tulaj soha nem fogja visszakapni szerintem, hogy intézze a bontóst.

Szóval van egy farkába harapott a kígyó, valahol sántít a történet, lehet a bontós tudja rosszul, de mivel a kormányablak se tudja elfogadja e a bontó...

Tapasztalat? Megoldás?

Köszi
A jó motor eladja magàt... Persze van aki nem érzi a külömbséget..Ültem én màr olyan motoron: ,kuplongot nem értem el...az első féket nem is làttam mert lefelé àllt, a gàznak volt 1cm holtjàtéka, a kormàny meg úgy előre àllt,mint a bika szarva.... Na az ilyen pilóta nem fog érezni semmit s jóbol...
Tegnap beugrott miert nem.jarunk.egesz nyaron. Ilyen.mocsok silany szaraz csöröge talajban nem.mentem.evek ota. Egesz nap a port nyeltem. Pedig csak ketten voltunk. Esett szet a kerek alatt a fold. Atom szarazsag mindenhol. Patakok kiszaradva. Talaltunk egy vadhurkot is.
Hát...nem embernek való tempót megy, de még a feljárókban meg a lejárókban is...
Vajon ez neki az utazó sebesség?
Nekem ez már nagyon-nagyon túl lenne a teljesítőkéssegéim határain, ha ilyen tempót kéne menni terepen,
még ha ki lenne végig aszfaltozva a nyom, akkor is meggondolnám ...
Ha2T kellene vennem...akkor Béta. Miért? Mert azzal a legkönnyeb motorozni,és az a legalacsonyabb.. Utàna venném a shercot..Nagyon erős de kezelhető.Alul ez a legerősebb, és nyugodt is..És végül a ktm. Azzal csak az À kategória tud menni.. De ha gas t alàmraknàk akkor azzal mennék. Pénzt nem adunk értr....
azzal, hogy nagyon magas, pont meg is csúszott a "nagyon jó motor" kifejezés nálam de ez csak szubjektív, mivel mindig lóg a lábam a lábtartóról
A sherco is baszottul magas, volt alkalmam próbálni nemrég, egyébként ez is nagyon jó a magasságot leszámítva, az elektronikus power szeleppel jól megtuningolták a gépet.

Maradt a BETA a magasság szempontjából.
Szerintem lehet motorozni 40 fokban is, a motor működik 40 fokban is, mi a gond?

Az erdőben szerintem nem csak a vadak vannak, meg a sötét a gond, hanem a vadászokat se kéne zavarni, ők meg már kimennek szürkületben,
azaz szerintem a hajnalban és szürkületben motorozást sem kéne forszírozni.

A puha gumi marha jó, csak győzze venni az ember.

Egyébként már jön az ősz, lehet izzítani. a kazánokat is
a tavaj is tudom,hogy 3 honap alatt 4X motoroztam..megy a faszom ilyen melegbe...
Itt is siralmas volt a nyar. Juniusba voltam.utoljara. senki se jott a meleg miatt sehova. Meg viktor is viszamondta mult heten! Holnap tan megindulunk. Julius agusztus evek ota szar
En a bullon motoroztam utojara...mar ideje lenne ujra..
Legyen màr vége a nyàrnak.....
Az endurupuros srác teszteli a 18 as gast, a kommentekben alatta van infó is. Szerintem váltani fog erre a versenyeken is.

http://youtu.be/D2yAy6gxlqU
Mester te mennyit iszol hogy ilyen remek és tanulságos videókat gyártasz
Köszönöm a válaszokat!

Tudom nehéz az üzemórákat meghatározni egy guminál, mert ízlések és pofonok, kinek mi még a jó, hol megy vele, mennyire gyilkolja stb.
Nekem most nyáron szinte tök mind1 mi van fent ebben a betonkemény talajban, így amit felraktam januárban rebelt azt használom még mindig s még csak megfordítva meg vágva sem volt (60 üzemóra van benne kb).
Most már illendő lesz cserélni, jön az ősz a jobb talajok, most már kelleni fog valami rendes gumi,
meg ez szana szét van vagdosva a sziklák által, repedve, szakadva és nem tartja meg a levegőt a cigóval,

Nagyon úszik így a hátulja meg kicsit jobban terül a kelleténél
Mitas c18 al màr mentem.22 üzemóràt. Kétszet vàgtam.....még egy menet van benne...
Jaxykam. A reszelni nem erdemest ugy ertem hogy mikor a sok hulyegyerek fustolteti egyhelybea motort egy elakadasba es kurva anyaz. Hna pl akkor ott ha nem forgatod hanem finom gazzal kivisz. Ha forgatod lekerekited! Hanem forgatod redzeled el sok motorozassal.kitolhato az elettartama. Ha kell 17 er van rengeteg a skorpiodbol !@ hol a motorodat vetted .az kb 56-58 eurot jelent
Billa ilyen zoldcsikos mitassal volt a redbulin//a nyalkas koveken volt jobb es a gyokeresen talan kicsivel..a tobbi helyen semmivel sem jobb.Sziklasba tenyleg jol fog,de egynapos gumi..vagyis kb 3 nap utan mar kuka.Ahoz kepest en a kemeny pirelli skorpioval midenhol jobban mentem mindt o a mitassal,kiveve a szaraz kovekbe es a nyalkas koves gyokeresbe..ott en reszeltem ..mashol mindenhol nyero vol a skorpio..es en ugy mentem,hogy volt benne egy verseny es meg 4 motorozas..o meg uj gumival jot...az uj gummabol felig kopott mocsok maradt..az enyem a skorpio meg 1x meg vagva ujja varazsolodik majdnem,es meg 2 honapot motorozok vele...szoval doncsetek el ,hogy mi eri meg jobban...azt a zold mitaszt csak akkor vennek,ha 10 euroba adnak darabjat...mashol mindenhol messzemenoleg jobban mentem.Persze ,jo ha fog a gumi,de akkor te mit csinalsz a motoron?...csak reszelni nem erdemes..es ez a gumi pont ott jo..se oldalazoba,se kanyarba se sarba...persze..menjenek a profik vele
Akkor inkabb ez. Erzberge kifejlesztett gumi. Erositett oldalfallal .
En probaltam.mar. ha megtehetnem csak ezzel.motoroznek. igazabol versenyre eri meg feltenni.1-2 napot bir felhasznalo fuggo. Profik par ora alatt legyalazzak. De meg ugy is fog.n agy sarba nem valo ott elhagyja magat. Sziklara nyalkas csuszosra kovesre gyokereste legjobb. Nem szabad forgatni! Tapadason kell vele motorozni. Fordithato.az egy zold csikos szinte ugyan olyanjo . Van aki kopkodi. Az picivel tartosabb. Ezek nem azok a gumik amikkel egy szezont lemotorozol. Tehat viktornak nem valo. Par menet van benne oldalankent aztan.kuka. 20 korul van boktokban. Slovakbol olcsobb