a másik eset az volt,pár éve,mikor Bendit elkapta az 1 hétig tartó fosás,hányás....a kórházban aszondta a doktor bá hogy menjek a tescóóóba,a leggagyibb málnaszörpöt vegyem meg,a legolcsóbbat mertabban sok a cukor meg az édesítőszer és töményen azt kell itatni a kölökkel,mert abban van energia,nem fog legyengülni....
2 nap múlva semmi baja nem volt a gyereknek
jobban,csak a magas láztól ami ráadásul sokáig tartott,leállt a veséje de már az is tökéletesen üzemel hála a főorvos bácsinak,aki aszondta:anyuka!ne tessék azt hinni hogy nem vagyok nóóómális,vigye haza a kölköt,ugorjon be a bótba,vegyen egy sört és itassa meg a gyerekkel,semmi baja nem lesz,majd meglátja!
és milyen igaza lett
ez a 2. eset hogy tök egyszerű dolgokkal megoldott mindent nem kell mindig mindjárt gyógyszerezni
Mindenkinek olyan lesz Tarsunk össze a szarban is Nekem am térelválasztó rácsot kéne csuklósra csinálni,hogy középen bírjam hajtogatni,me kiszedni ugye nem lehet.A mocc meg ülcsik miatt nem fér be,azokat meg vágni nem akarom.
Nekünk volt egy régebbi fajta. Kedvenc autóm volt pár évig. Nagyon fasza volt csak totálkárra tört. Egyik ismerősnek volt automata váltós, az megadta magát. Egyébként jó re GG elt!
jahh és hogy melyiket érdemes kihagyni.? 112 cdi sok extrával, főleg abbol a 220V légrugos, na az baszott jol szedi a lábát, de van annyi baja mint égen a csillag, ha meg akarod utálni a vitot akkor olyat vegyél.. vagy inkább ne.
azt előre bocsájtanám vitoügyileg hogy anno mikor vettem egy csomo barátomat megkérdeztem akinek ilyen kotla volt, és mind azt mondta ha jot és elnyűhetetlent akarsz akkor a régi sima szivo dizelt vegyél.
az enyém munkás auto 108 D se turbo, se közös nyomocsöves comon rail faszság, se nagynyomásu szivattyu, a motorba még 9,5 liter olaj van ,dupla soros vezérműlánc, itt nem kell ékszijakat meg görgő hegyeket cserélgetni , és 2300 köbcentiböl présili ki a 80 lovat ,már nem is csinálnak ilyen motorokat.,szoval nem egy verseny gép, de elmegy az idők végezetéig
jahh és három motor befér összes cuccal egyetemben.
egyik ismerősőmnek 2 ilyen van újjonnan vette őket, most van bennűk 560 e km, és 450 e.km. motorikus baja még egyiknek sem volt.
kb azok amiket csikusz elmondott , féltengely gumiharangok, néha egy talpas, bár azis csak azért mert az után gyártottak egy fosok. a gyári tavaly lett kicserélve de az után gyártott 1 év alatt megadta magát csunyán. a kézifék az tényleg egy vicc rajtuk egy konstrukcios tévedés, meredek utcában ne parkolj.
most kellene tárcsákat cserélnem hátul, meg betéteket, a teleszkopok meg kb ugy használodnak el mint a többin kb tiz év alatt adja meg magát ami nagyjábol normális, űlésen látszik mennyit volt használva tipik furgon betegség hogy a vezető oldal kiszakad beesik,mert ebböl nem ugy szálsz ki hanem lecsuszol az ülésböl.
az enyém nem eszik egy gramm olajat sem, bajom nincs vele szolgál minden nap, van benne 250 e. km. néha majdnem elcsábulok hogy kéne valami nagyobb és gyorsabb mostani újabb fajta aztán megrázom magam és rá kell jöjjek ez még anyagbol van egy igazi nagyseggű igáslo.
ugye ide nem küldöd Szergejt?