Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért akarsz pont Ámérikába kirándulni?
El is késtem a jóslattal
ezt a sztorit már hallottam nagyjából így.

viszont nekem az indulással nincs bajom. pöc röff a gép.
gyujtás baja is lehet még így is a verdának?
Ha voltál, ma bizti élmény lehetett motorolni
tegnap volt az is
nem lehet minden nap
szóval kicsit szopás de valamennyire be lehet lőni egy dellortót is...volt már sikerem is..de a ktm attól a perctől jó motor az exc-vel mikor vette a bátorságot felismerni ,és a szemétbe dobni amitől geciszar volt mikor még fehér volt......egyik ilyen sarkallatos pontja megbízhatatlanságának egyik forrása a dellortó karbi vb címek múltak rajta...de fő hiba forrásként kell említeni az amal sem gyújtást/ gyújtáselektronikát..... ami miatt keine tausend meter volt a neve...
mikor átálltak a keihiinre és a kokusan meg mitsuba dolgokra egyből feljutott a csúcsra...
szeva ..
asszem erre
Amúgy szewasztok
meg amiben van patkány, vagy fegyver,
Na, mindjárt kapsz pár javaslatot
nekem is beszólt az egyik képemre hogy Manka értelmes fejet vág pedig én az összes fotón "értelmes" fejet vágok
1-2 stampedli pálesz
rajtam még nem fekűdtél...

azt nem mondom hogy rögtön elaludnál, mert az gáz lenne rám nézve.
én nem mert állandóan félrebeszél. érzéke van hozzá hogy pontosan olyat válaszoljon ami nem volt kérdés és persze neki semmi nem jó


csak ami fekete és az övé
hát ilyen nincs!
nem tudok elaludni,pedig már minden oldalamon feküdtem
de azéé szejetjük
nyugi az inasnak csúszik a kuplungja
fujj sose tudtak karbit csinálni, és engedik nekik...
ja. szopó ez azt már hallottam. a hondán is ez volt. eccer megcumiztatott rendesen

olyan mint egy nagy MZ karbi
ki kell támasztani hátul a légszűrőtől