háááát nagyjából..csak annyira köhögök mint a azállat...és figyelnem kell ki ne melegedjek meg ilyesmi ...de megmaradok...már zabálgatok , hogy visszajöjjön a kondim ....és az izomlázam is elmaradt már csak a combomnál van még...
ok,csak sikerülne ezt eladni,hiányzik a 300-as nyomatéka bár ez ios szuper jól zenél csak a hosszú siratokon kell nagyobb fordulaton tartani!ja és csak üzletbe jártam meg erdei őszvényeken amatörködtem vele versenyt sose látott amiota az enyém....ez igaz is...
hát ha esetleg ezt veszed meg nyugodtan spórold meg azt az időt hogy szétszeded mert utána rakhatnád össze uygan úgy ahogy szétszedted eladás előt énis darabokra szedtem és mindent átnéztem és megcsináltam azért h ha jön valaki megnézni ne tudjon belekötni semmibe de nem kontár módon összesufnizva faszán meg van csinálva minden az egész motort utána szószerint fogkefével mostam le minden kis szeglet tiszta, azt rontottam el hogy a szerelés közbenn nem csináltam képeeket mert akkor azzal bizonyítani is lehetne mindent
bár ezt nem kellett pont akkor felyezte be a Gabi a felujitást amikor megvettem...én indítottam be előszőr az új hajtokarral és dugóval,csak a fékbetéteket kellett cserélnem.de ameddig eladom fog kelleni egy új láncszett!
elsőgumi kuka fékbetéteknek is szinte nullára vannak kopva ennyi az össz baja még van egy pár apróság ami új pl olajbetöltőcsavar lánckerék csavarok hátsó tárcsa kb 1éves mega rezófelfogató gumis biszbaszok se régiek a kuplungfőhenger is kb1éves a kuplungkosár fel lett újítva 3éve ugyan ekkor szinte a komplett váltó is ki lett cserélve szóval ezek is elég "újak" és jóideig nem hiszem h hozzá kellene nyúlni
Sutyi,vegyél egy 300-as GG-t az jó erős és nyomatékos,a 250-es GG kicsit vadabb és kevesebb a nyomatéka(nekem most ez van)de a 300-ast jobban szerettem!
nekem van egy fasza 300asom nem a legfiatalabb de patent állapotú ami cserére szorul az az első gumi és a fékbetétek azon kívül nem tudsz mibe belekötni!
a töndézvizet meg iszom mint az állat...
íyg egyszerűbb
pályára nem lesz jo a gizgaz 250-300, enduroban, minél szoposabb annál jobb.
a cr jo a pályán ha tudsz vele agresszivban menni, endurora viszont teljesen ALKALMATLAN...
a lényeg anál jobb.