Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a lamellák nincsenek nagyon beverődve a kosárba?
tudod...nem tud oldani a kuplung! nemeleheteeze a baj?
jo estét Béláim, tultoltuk...
hát akkor nem a kuplungtól fullad le ? én azthittem....

lehet olyan szopat mint a nagymotorokon, hogy lenyomott oldalsztendernél raksz egy egyest és leáll...lehet szar a sztenderkapcsoló zárd rövidre
Egy tök jó ferdefogazású ív tolja ki a bordázott nyomótuskót, nincs hibalehetőség azon a ponton.
Egyre kiváncsibbá tesz az a gépshit. . .
Egyből kikötöttem, hogy ne zavarjon be.
Sziasztok!
Tudom nem ez a reklámos fórum,van két vadi új HJC sisakom,ha érdekel valakit.
HJC CL X5 Mammoth XL-es:23 000 Ft
HJC CL X4 N8 Dawg kék XL-es:21 000 Ft
zzrrs@citromail.hu
20/974-1680
ja maki itt van a kép a komplett szettről a lengővilla fejavításhoz 40 euro
szewa maki láttalak lánykérésen
sziasztok nekem egy gas gas ec 50 rookie van nemtudtok hátsó lánckereket valahol? ha igen pls válaszóljatok meg1 fékmungahenger felújitó szettet mert nem találok sehól és nem jó a hátsófékmunka hengerem + a kuplung karnál a munkahenger nemjó a karmantyú és a hátsófékmunka hengerbense jó léci segitsetek akárhogy
Az én MZ-met ingyen elviheted ha az átíratást fizeted.
Kicsit kell vele molyolni (vezetékezés stb.), de mielőtt szét lett szedve, működött...
nemtud valaki eladó simsont vagy mzt a környéken úgy 30.000ft ért?
szia.. még a kuplungot kiemelő kulcsot nézd meg,lehet be van nyalódva és átfordul mikor ki kéne nyomnia a rugókat!
Kiveszed a pálcát a tengelyböl és elvileg ki kell jönnie a kulcsnak,,fel hegeszted csiszolod és mehet vissza
Hát a cimborám dokiján a szabadonfutó szart be, ami hasonló volt. Tekertekerteker...ééés nem tud beindulni, mert nem kapcsolt szét. Ha csúszott a kuplung, akkor az elfedhette ezt a hibát, a patent kuplunggal viszont megáll. Monnyuk az hülyeség, mert akkor be sem indulna. Üreskapcsoló nincs benne ami a sebesség+sztender kombinációra elveszi a szikrát? Vagy hogy áll le? Ugrik és lefullad? Vagy csak lefullad?::......
Ja a képet nem láttam...szewa mi a hányás?
Komplett új szett van benne. . .
semmi extra theo egy léghűtéses kinai négyütemű henger dugó/ hengerfej lett rádobva a szinyóra ...rálöktek egy lánckeréket gyújtás mögé főtengelyre ott fel a vezlánc és gó...alul meg meghajtották olajpumpát gondolom....

sőt nem is gyújtásmögé hanem kuplungoldalra mert ott a feszítő a képen
amúgy szewasztok....
próbáld azt, hogy vegyél ki egy vasat belőle mert mikor a régi elkezdhetett kopni mindjárt megpatkolták plussz egy vassal mint azt szokták és az most benne maradt azt új kopószettel mert azthitték az is gyári és így már sok a cucc benne ...először a legvékonyabb vasat vedd ki belőle...ha még esetleg akkor sem tuti akkor kivehetsz egy vastagabbat de a vékonyat tedd vissza...esetleg így kilegózhatod...
Ez a tetű arra nem érzékeny, csak akkor áll meg, ha sebességbe teszem. . .
Kezdek besokallni tőle.
nekem olyan volt, hogy a kx en ha behúztuk a kuplungot eltünt az alapjárat.
Leszedtem a deknit kiszedtem az összes lamellát a pálcát is és után jólett
biztos valami elmozdult lehet hogy ugyan az
Szasztok!

Kis segítség kellene!
Suzuki DR650 1994 es, csúszott a kuplung.
Tettek bele új kopó betét szettet, ettől kezdve nem emel ki rendesen.
Eztán került hozzám.
Rendeltem bele gyári közbetét szettet és semmi javulás. Amint sebességbe teszem, megáll a motor.

Mi a pöcök lehet?
Engem a hengerfej érdekelne jobban...
Lánc, szíj, lökőrúd?
Gondolom az egész hengerfej át van mentve valamiről...
Jóreggelt!
Igen elég drága az a szar Amúgy 2001-es 400EXC!De megpróbálják most összekókányolni.
azannya!