A KÖVETKEZŐKBEN FELSOROLT MÓDÓSÍTÁSOKAT MINDENKI SAJÁT FELELŐSÉGRE VÉGEZZE EL, ÉN SEMMILYEN JELLEGŰ FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK. /NEKEM 2-ÉVEMBE KERÜLT KITAPASZTALNI/
Főfúvóka
Cseréld ki a gyári 142,5 –t egy 155 -170 –re attól függően, hogy milyen a kipufogó rendszered és a magasságod (tenger szint).
Fúvóka típus: N100/604
Ezt a fúvókát utoljára cseréld, és használj padot /dyno/ vagy tegyél próbaköröket, hogy a legjobb beállítást kapd.
Ha gyári kipufogó van fenn amiben 6extra lemez van, akkor 157,5-ssel kezdj és onnan kísérletezz.
Ha a teljes verseny kipufogórendszer van fenn akkor 165-től dolgozz. 170-s kellene hogy legyen a MAX méret, versenyrendszernél.
igaz ez mikuniról szól,de akkor is... 170es max..nekem miért van 192?
Na szép jó estét! Haza értem és megelégeltem a hülye karbimat...szétszedtem,apró darabokra hogy mi a helyzet...láss csodát,192es főfúvóm van ami kurva nagy, a másik 2 fúvóka 45ös,egyik az alapjárati gondolom,másikat nem tudom Emellett sikeresen beletörtem egy csavart,amit sikerült kiszednem, a szivató foglalatát tarjta,ilyen kúpos...hol kapok én ilyet ha azt akarom h kevesebbet kapjon akkor schuber egyel feljebb ugye?
hali,
nah, megvolt az elso perec, kicsit sajgok itt-ott de nincs gaz... aztan majdnem elutott 2 bambi, szoval esemeny dus motorazas volt ez
Imi888 megadnad az msn cimed? vagy vegyel fel, ha nem gond kerdeznek valamit
hali,
nah, megvolt az elso perec, kicsit sajgok itt-ott de nincs gaz... aztan majdnem elutott 2 bambi, szoval esemeny dus motorazas volt ez
Imi888 megadnad az msn cimed? vagy vegyel fel, ha nem gond kerdeznek valamit
de nem jöttél volna oda, beste lelke!
Szóval kerülsz engem....
Vigyázzatok, mer holnaptól két ember kezében lesz a honi CSBL motor-eladása: Sir János és András hercegében!
Holnaptól váll-vállvetve küzdünk a vevők seregével.....
itt találsz kroszzmocit!
Viszont azt tudnod kell, hogy endúróból lett kifejlesztve!
Mikuni BST-40 beállítás KTM LC4 640-hez Nyomtatás E-mail
Írta: Haskó Anikó
2004. május 12.
A KÖVETKEZŐKBEN FELSOROLT MÓDÓSÍTÁSOKAT MINDENKI SAJÁT FELELŐSÉGRE VÉGEZZE EL, ÉN SEMMILYEN JELLEGŰ FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK. /NEKEM 2-ÉVEMBE KERÜLT KITAPASZTALNI/
Főfúvóka
Cseréld ki a gyári 142,5 –t egy 155 -170 –re attól függően, hogy milyen a kipufogó rendszered és a magasságod (tenger szint).
Fúvóka típus: N100/604
Ezt a fúvókát utoljára cseréld, és használj padot /dyno/ vagy tegyél próbaköröket, hogy a legjobb beállítást kapd.
Ha gyári kipufogó van fenn amiben 6extra lemez van, akkor 157,5-ssel kezdj és onnan kísérletezz.
Ha a teljes verseny kipufogórendszer van fenn akkor 165-től dolgozz. 170-s kellene hogy legyen a MAX méret, versenyrendszernél.
igaz ez mikuniról szól,de akkor is... 170es max..nekem miért van 192?
úgynéz ki megyek 99.9 % zala gasgas kalandtúrára
Mi találkoztunk ?
szia danger.
szoktál a kroszpályára járni? (szölösre)
nah, megvolt az elso perec, kicsit sajgok itt-ott de nincs gaz... aztan majdnem elutott 2 bambi, szoval esemeny dus motorazas volt ez
Imi888 megadnad az msn cimed? vagy vegyel fel, ha nem gond kerdeznek valamit
nah, megvolt az elso perec, kicsit sajgok itt-ott de nincs gaz... aztan majdnem elutott 2 bambi, szoval esemeny dus motorazas volt ez
Imi888 megadnad az msn cimed? vagy vegyel fel, ha nem gond kerdeznek valamit
beszéjjetek a gasgas gyárral hogy fejlesszenek ki valami zsír 450 vagy 250 2t crossgépet és akkor leszek én is gasgasos
de még úgy is fogok bemenni...te kis csocsóbajnok
GasGas?
Szóval kerülsz engem....
Vigyázzatok, mer holnaptól két ember kezében lesz a honi CSBL motor-eladása: Sir János és András hercegében!
Holnaptól váll-vállvetve küzdünk a vevők seregével.....