Én 3 órát várakoztam a -20-ban...nem nagyon bírják az új fajta Ducatok főtengelyszimeringei a hideget. Úgy kezdődött az egész, hogy el kellett mennem újságozni az egyik srác helyett, mert beszart az autó. Jó...elindultam, az inárcsi pihenőtől kb 4 kmre én is lerohadtam, utánam jött egy másik Ducato az az örkényi pihenőnél rohadt le, majd egy régebbi Ducato jött kettőnkért, de az meg nagyon kicsi volt és 4 raklap újsággal 85 volt a max, de persze késésben voltunk, mert kötbéres az újság meg eszem faszom...most értem haza, jó kis éjszaka volt
mindenesetre az se egy észlény aki melléhajt egy elhuzott ajtaju furgonnal és elkezdi lekamerázni,
ha a kerék amit már nem sok minden tartott kiszakadt volna annál a temponál azonnal neki ment volna a mellette kamerázgato furgonnak, és mivel egy elhuzott ajtaju furgonrol beszélűnk ami oldalrol űtközésnél szinte rögtön borul, abba jobb nem bele gondolni az emberrel mi lett volna egy ilyen űtközésnél....
viszont ha bekövetkezett volna akkor legalább felvette volna az egész karambolt videora...
Nincs különbség, most néztem meg, ugyanazon a cikkszámon hozza a 250/300 rezót...amúgy szerintem azért nem kell vele variálni, mert a lökethossz is ugyanakkora a két gépnél, tehát a dugó ugyanakkora úton tolja ki a gázokat a hengerből...
ha ma jönnek makeee-ék akkor kűldöm vele, gondolom jönnek mert megnézik mindeggyik motort, és a legjobb állapotut akarják megvenni a legolcsobban.
ha a kerék amit már nem sok minden tartott kiszakadt volna annál a temponál azonnal neki ment volna a mellette kamerázgato furgonnak, és mivel egy elhuzott ajtaju furgonrol beszélűnk ami oldalrol űtközésnél szinte rögtön borul, abba jobb nem bele gondolni az emberrel mi lett volna egy ilyen űtközésnél....
viszont ha bekövetkezett volna akkor legalább felvette volna az egész karambolt videora...