Elég nehéz találni jó állapotút.Én is menyi szart néztem mire megvettem ezt ami van jósok pézért.Olyan kamu üzemórákat írnak hogy nevetséges de már bontva a blokk meg a sok kókány rajtuk.A legdúrvább mégis a váci 525EXC volt amibe 2deci víz és 1deci olaj volt
szia maki ...hát ez a baj a sok kókányolós fasszal.....
rühellem ezeket az utazásokat ezer kilométer aztán ott egy dsobfékes motor....de a telefonban még 2008 as volt
szeva zéé! bejártuk Kecskemét-töl Rétságig az országot,holnap megyünk Győr Veszprém vonalon na meg Balatonfüred.
micsoda szarokat árulnak,beakart beszélni az ember hogy azért húzta szét a blokkot 2000-km nél mert szivárgott belőle az olaj.
erre össze rakta fbs el de úgy hogy szétkente minden pakoláson a blokkon,szép.
jégről jutott eszembe tegnap egy csaj mondja ,hogy nemtudja mennyi a fagyállója mérjem meg...na mértem és ha már nálam a mérő megnézem én kocsimat is ..de nem bírtam mert a kiegyenlítőtartályban jég volt....nagy szerencsém hogy még nagyon sűrű jégkása volt és kiimádkoztam belőle vagy három liternyit és ráöntöttem fagyállót de csak 15 re sikerült bejavítanom...már most ismét érezni hogy kásásodik......
látom karburáltok......
az a baj hogy hiába töltöd le a ktm servicekönyvet nagy sebbel-lobbal nincs benne a karburálás ...csak a alapkarburálása a lovadnak ...az meg ugye 300 m és15-20fok környéke kb..
most meg mínusz 10 -ek röpködnek...ha beindul és megy normálisan akkor nyugodtan kimehetsz vele mert mielőtt bármi baja lenne te úgyis leesel róla jégcsapként ...azért az egy körért meg ne idegeskedj....mirelitcsirke leszel percek alatt ..addig meg olaj nélkül is tud egy ilyen gép menni
nem hallottad titok ban?
árul egy exc-t
rühellem ezeket az utazásokat ezer kilométer aztán ott egy dsobfékes motor....de a telefonban még 2008 as volt
hányingerem van a barmoktól
micsoda szarokat árulnak,beakart beszélni az ember hogy azért húzta szét a blokkot 2000-km nél mert szivárgott belőle az olaj.
erre össze rakta fbs el de úgy hogy szétkente minden pakoláson a blokkon,szép.
beszerzési áron elado: - 16 000.ft
Michelin S-12. 130/ 80-18.
a profik is ilyet használnak.
tel: 20 387-7107
látom karburáltok......
az a baj hogy hiába töltöd le a ktm servicekönyvet nagy sebbel-lobbal nincs benne a karburálás ...csak a alapkarburálása a lovadnak ...az meg ugye 300 m és15-20fok környéke kb..
most meg mínusz 10 -ek röpködnek...ha beindul és megy normálisan akkor nyugodtan kimehetsz vele mert mielőtt bármi baja lenne te úgyis leesel róla jégcsapként ...azért az egy körért meg ne idegeskedj....mirelitcsirke leszel percek alatt ..addig meg olaj nélkül is tud egy ilyen gép menni