hát például onnan látom ....a motorokra most rengeteg gyári rezót cserélek le a melóba.....doma.. fmf (most csak a kétütemről beszélek és rengeteg a különbség de egyazon gyártó tól származó kéménynél is....és tudod a crossokat is és endurókat is csináljuk és ennek fényében is látom a különbségeket...
de így kell csinálni ahogy lököd ...csak ha az anyag fala mondjuk hajlékony vagy szivacs akkor szopás van...azért gondoltam a gumira hogy ne túl jó ötlet ...
én még ezt nem is hallottam hogy 2T-nél az anyag vastagság besolyásolná a rezo működését, bármennyire elmélyedtem a témában ezt még soha nem boncolgatták hogy az anyag vastagsága minősége befolyásolja az áramlást , ami nem jelenti azt hogy nincs ilyen dolog.
az én iskolai tanulmányaimban ugy van hogy a hullámok kiáramlását és visszaáramlását a kupok felépitésével azok szögével szabályozzák. na majd utána olvasok ennek,most kiváncsi lettem.
hát himba van rajta nem látod?
amúgy nem lesz mindegyiken mert előzetes véleményekkel ellentétben sok versenyző nem akar átmenni a himbásra....de nem azért mert az jobb lenne hanem a kiforrt tuningolásukra meg ilyesmik miatt...enduróban senki sem akarja pl..
kornélt faggattam ezügyben de ő se tágít pds ről..
neki traxos havasi tuning telók vannak a gépébe ha nem esnek ki de meghúztam a csavarokat neki rendesen....
állitólag fasza motor lett...
hát ezek a kezdeményezések a köbcenti változtatások és a tuningok szabályozása ihlette a reformereket akiket a köcsög japók támogatták a mai napig de már, hogy a ktm elő is jött vele egyből megint büdös nekik a változás....mint a dakar...tiszta vicc...
nekem új rezó kell nemkell restaurálni
lehet nálunk...valószinű....most itt van..
a 350 est
az én iskolai tanulmányaimban ugy van hogy a hullámok kiáramlását és visszaáramlását a kupok felépitésével azok szögével szabályozzák. na majd utána olvasok ennek,most kiváncsi lettem.
elnyújtott vonalakkal
amúgy nem lesz mindegyiken mert előzetes véleményekkel ellentétben sok versenyző nem akar átmenni a himbásra....de nem azért mert az jobb lenne hanem a kiforrt tuningolásukra meg ilyesmik miatt...enduróban senki sem akarja pl..
kornélt faggattam ezügyben de ő se tágít pds ről..
neki traxos havasi tuning telók vannak a gépébe ha nem esnek ki de meghúztam a csavarokat neki rendesen....
hát ezek a kezdeményezések a köbcenti változtatások és a tuningok szabályozása ihlette a reformereket akiket a köcsög japók támogatták a mai napig de már, hogy a ktm elő is jött vele egyből megint büdös nekik a változás....mint a dakar...tiszta vicc...