Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát például onnan látom ....a motorokra most rengeteg gyári rezót cserélek le a melóba.....doma.. fmf (most csak a kétütemről beszélek és rengeteg a különbség de egyazon gyártó tól származó kéménynél is....és tudod a crossokat is és endurókat is csináljuk és ennek fényében is látom a különbségeket...
különben nagy rezóépítő voltam igaz etz 250 re vagy húsz éve ....még most is van vagy nyolc rezóm hozzá....próbáloztunk kisebb nagyobb sikerrel....
ennek utána olvasok, deha van ezűgyben valami jo anyagod elkűldhetnéd nekem Főbéla mester. örök hálám lenne,meg hasonlok..
hali!
dehülyevagyok azthittem nincsen oldalról kép a motoromról
jó éjt!
nahh elmentem aludnyi további szép estét.
nem az én motorom!
nekem új rezó kell nemkell restaurálni
haribo-brembo fék
hát még nem ....most születik meg a döntés....minden nap tárgyalják
lehet nálunk...valószinű....most itt van..
azért a te rezodra is ráférne egy restaurálás, kicsit közel van már a váz,
jaah
de így kell csinálni ahogy lököd ...csak ha az anyag fala mondjuk hajlékony vagy szivacs akkor szopás van...azért gondoltam a gumira hogy ne túl jó ötlet ...
ne a replikát nézd bélám!
a 350 est
saját csapat ötlete merült fel!
én még ezt nem is hallottam hogy 2T-nél az anyag vastagság besolyásolná a rezo működését, bármennyire elmélyedtem a témában ezt még soha nem boncolgatták hogy az anyag vastagsága minősége befolyásolja az áramlást , ami nem jelenti azt hogy nincs ilyen dolog.

az én iskolai tanulmányaimban ugy van hogy a hullámok kiáramlását és visszaáramlását a kupok felépitésével azok szögével szabályozzák. na majd utána olvasok ennek,most kiváncsi lettem.
amit belinkeltél kép azon nem himba van akkor ezért
Kornélról tudni valamit jövőre hol versenyez majd?
himbára gondoltam csak megnéztem hogy figyeltek e
most nézem kicsit hasonlít a kxre a ktm váza!
elnyújtott vonalakkal
Jah szopatják a KTM-et azért rendesen
hát himba van rajta nem látod?
amúgy nem lesz mindegyiken mert előzetes véleményekkel ellentétben sok versenyző nem akar átmenni a himbásra....de nem azért mert az jobb lenne hanem a kiforrt tuningolásukra meg ilyesmik miatt...enduróban senki sem akarja pl..
kornélt faggattam ezügyben de ő se tágít pds ről..
neki traxos havasi tuning telók vannak a gépébe ha nem esnek ki de meghúztam a csavarokat neki rendesen....
mindegyikben van pds szem vaze!
állitólag fasza motor lett...
hát ezek a kezdeményezések a köbcenti változtatások és a tuningok szabályozása ihlette a reformereket akiket a köcsög japók támogatták a mai napig de már, hogy a ktm elő is jött vele egyből megint büdös nekik a változás....mint a dakar...tiszta vicc...
Basszameg ez mocskosjól néz ki Kár hogy nem vennék soha crossmotort csak ha rámszakadna a bank!Akkor is csak enduro mellé!