Én ha az előző napi reggelimre emlékszem, már akkor sikert könyvelek el.. Valamiért így emlékszem.. Amennyit most láttam, '96-ban Mc nyert, de "vasvázassal", '97-et nem adja, '98 megint Mc, CR 250.. Dehogy milyen vázas? Éshogy emeli 1általán az elejét valamelyik fokozatban?... Sumér summárum a jópilóta tud menni alátétesdobozzal is, a fakezűt meg rakétára is ültethetik, sehol nem lesz.. Ja de, az űrben... Különben is még mindig a 2002-es Kawa a sztááár.....
Na megszűntem...
Te csak ne pontozz ellenem, mert van már térdgépem, és símán leszkanderozlak benne...
Néni feltette, mire kimentem az autómig, már a bokámon volt.. Közelébe nem volt a jó beállításnak, most tesztelgetem..
majd ha egy alu váz tényleg 5-10 kiloval könnyebbé teszi a motort, egy crom-molibdén-acél ötvözet vázhoz képest , akkor majd elhiszem hogy van értelme,
Biztos én emlékszem rosszul, de nekem valami olyasmi rémlik, hogy jópár élmenő inkább az előző évi motorjával ment, nem az aluvázassal...és igazuk is lett mert jópár évnek el kellett telnie mire nem kellett szezononként cserélni a CR-ek vázait...viszont mire így megerősítették, már nem is volt semmivel sem könnyebb mint az acél
Jajj ne fárasszatok Írtam oda azért egy kommentet de többet nem fogok nem érdekel az egséz beletörődtem hogy nem lehet megmagyarázni ezeknek a gyíkoknak semmit
Jól összefoglaltad, kössz, kérlek.. Mikor aluvázzal kijött az első honda, mindenki szarozta a világban is, ilyen merev, megolyan fos.. AMA krosszbajnokságban meg McGrath elsőre, csapattárs nélkül nyerte a címet.. Ha nekem a fekete Nők tetszenek, minek erőltessem a szőkéket? Najó tűzoltásra, de endurance-ra?...
Na megszűntem...