Semmi különös.... sanyargat a zasszony, tehát most éppen iszok... oszt meg fórmozok is közben, amint láccik... amúgy múlthéten egy tölgyfagyökéren első defekt, idő előtti hazaút háccsó sárvédőn ülve... a fékbetétet próbaképpen felrakattam a sásdi üzemben félárért, mert tele a csimma, h 3-4 alkalmat bír ki az 5-6 ezres cucc... ilyesmi
Haggyad már a hülyeséget Már másfél éve nem voltam a KTM-be csak az olajat veszem meg a szűrőt!Kopó alkatrész kell azt ennyi Te meg állandóan nyavajogsz hogy ez megy szét meg az.Na jó fogd rá a Wellness völgyre
Rémlik valami, ja. Tudom én hogy kurvajó kis gép a DRZ...csak hát 4T, meg nehéz...meg ha kell valami gyári cucc (amiből nincs utángyártott, pl. hűtő) akkor az hetekbe tart és aranyár...
Ja, csak Te egy egész motort vettél, nem egy felet plusz a negyedét részletekben...tehát nekem az elején igencsak kurvajól jött hogy itt van Ócsa a szomszédban és oda tudtam menni pl. sztendert leméretezni vagy a féklámpakapcsolót kigubázni egy másik motorból hogy tudjam mit kell keresni...vagy az elhagyott hátsótengely-anyám helyett kaptam egyből másikat (szalonban álló motorról)...na ezeket oldd meg postai utánvéttel kedves bálintgazda
emlékszel volt egy srác Veszprémi Extrém enduron 2.osztályban egy drz-vel, rmz telok elöl hátul, meg a tököm tudja mi volt még átfaragva azon is, és a csávo baszott jol ment, meg is nyerte a csoportját,
jo nektek hogy folyton cuccot kell vennetek ezért fontos szempont hogy a sarkon legyen a narancssárga márkakereskedő boltja,
én ezt azzal helyettesitem hogy nem kell cucc,
ugyhogy tölem a gizgasz márkakereskedő akár még Nyirábrányban is lehet
VAlahogy nekem ezek jöttek be.
Mentem anno Husaberggel is, de a futóművük nem az én ízlésem szerint valók.
A 450 es blokkja viszont nagyon pöpec volt (2005 ös).
Az 501 es tré.
A Labancok is valahogy így állnak nálam.
De ez abszolút szubjektív dolog.
Semmi különös.... sanyargat a zasszony, tehát most éppen iszok... oszt meg fórmozok is közben, amint láccik... amúgy múlthéten egy tölgyfagyökéren első defekt, idő előtti hazaút háccsó sárvédőn ülve... a fékbetétet próbaképpen felrakattam a sásdi üzemben félárért, mert tele a csimma, h 3-4 alkalmat bír ki az 5-6 ezres cucc... ilyesmi