Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szewa Rokker

Semmi különös.... sanyargat a zasszony, tehát most éppen iszok... oszt meg fórmozok is közben, amint láccik... amúgy múlthéten egy tölgyfagyökéren első defekt, idő előtti hazaút háccsó sárvédőn ülve... a fékbetétet próbaképpen felrakattam a sásdi üzemben félárért, mert tele a csimma, h 3-4 alkalmat bír ki az 5-6 ezres cucc... ilyesmi
Piti

Jávamusztánghoz letörött mexakító bütyök csigifilterből.... hazáig kitartott
jooo estét sziasztok
Szia Nikk
miújság?
Mekk (Elek) Gájver, egész pontosan?
én proteines zacskóból csináltam tanksapka tömítőt
meg szivatózásban egy csipesz segít
Na azért az túlzás,inkább Mekgájver
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, király lehet a bratyód
Oké csinálj már nekem láncot,fékbetétet,féktárcsát meg légszűrőt Bátyám is hólapátból csinált kartervédőt szóval nem kell a duma
ami nálam szét megy azt 90 %-ban meg is csinálom, azért van hogy használják,
nálad a pont ronis mester
Csak az a baj, hogy nagyítóval kell keresni olyan kereskedőt, aki bármilyen alkatrészt is tartana raktáron. . .

Könnyű a mi raktárkészletünkből dolgozni. . .
Mer a jóképességű haverotok annyit hagyott belőle egyben
Haggyad már a hülyeséget Már másfél éve nem voltam a KTM-be csak az olajat veszem meg a szűrőt!Kopó alkatrész kell azt ennyi Te meg állandóan nyavajogsz hogy ez megy szét meg az.Na jó fogd rá a Wellness völgyre
Rémlik valami, ja. Tudom én hogy kurvajó kis gép a DRZ...csak hát 4T, meg nehéz...meg ha kell valami gyári cucc (amiből nincs utángyártott, pl. hűtő) akkor az hetekbe tart és aranyár...
minek veszel fél motort, ?
Ja, csak Te egy egész motort vettél, nem egy felet plusz a negyedét részletekben...tehát nekem az elején igencsak kurvajól jött hogy itt van Ócsa a szomszédban és oda tudtam menni pl. sztendert leméretezni vagy a féklámpakapcsolót kigubázni egy másik motorból hogy tudjam mit kell keresni...vagy az elhagyott hátsótengely-anyám helyett kaptam egyből másikat (szalonban álló motorról)...na ezeket oldd meg postai utánvéttel kedves bálintgazda
emlékszel volt egy srác Veszprémi Extrém enduron 2.osztályban egy drz-vel, rmz telok elöl hátul, meg a tököm tudja mi volt még átfaragva azon is, és a csávo baszott jol ment, meg is nyerte a csoportját,
jo nektek hogy folyton cuccot kell vennetek ezért fontos szempont hogy a sarkon legyen a narancssárga márkakereskedő boltja,
én ezt azzal helyettesitem hogy nem kell cucc,

ugyhogy tölem a gizgasz márkakereskedő akár még Nyirábrányban is lehet
Én biztos nem....talán inkább Te...a megfelelő alkoholmennyiség elfogyasztása után részeg disznókkal álmodsz.
Látod ezért jó hogy ennyi márka van mert mindenki megtalálhatja a tutit magának.Persze ha van rá keret.
Nem tudom, letiltottalak, majd mindjárt feltiltalak
VAlahogy nekem ezek jöttek be.
Mentem anno Husaberggel is, de a futóművük nem az én ízlésem szerint valók.
A 450 es blokkja viszont nagyon pöpec volt (2005 ös).
Az 501 es tré.
A Labancok is valahogy így állnak nálam.
De ez abszolút szubjektív dolog.
Ja, mer ezek a paréjok csináltak egy ÜZEMÓRÁS 4t motort. . .