Kell venni egy DRZ blokkot meg egy 2000-utáni crossgépet blokk nélkül azt beleépíteni! Csak lehet többe lenne a móka minthogy venne az ember egy normális endurót!
Ha nem találtam volna nekem tetsző 2T-t, akkor valami olcsó, lepattant berúgós DRZ-t veszek és a blokk-váz kivételével fullra átépítem (+ blokkfelújítás)...mondjuk lehet hogy így is előbb-utóbb így is motorépítés lesz a vége, mert kurvárakibaszottul hiányzik a túrázás...
Jaja monjuk Dömének persze hogy GG mivel ott dolgozik Nekem is gyakorlatilag azért van KTM mert 5km-en belül megkapok mindent a géphez(Zsembery,Universalmotor).Négyütemben nem hiszem hogy mást vennék.
Meg mondjuk szopás GG-nál hogy mindent ami márkaspecifikus cucc dömééktől kell rendeni...még ha van is a polcon nekik, akkor is pár nap és többezer Ft pluszban mire hozzád kerül...KTM-nél meg ha minden kötél szakad, Tbálintra még BKV-val is ki tudok menni és azonnal hozhatom a cuccot...nálam igazából ez volt a legfőbb érv ami miatt harmadszorra is narancssárga motort vettem...
Az teljesen igaz hogy a Gas Gas olcsóbb átlagban a KTM-nél.Ahogy néztem kb olyan 200ezerrel.De négyütemben megbízhatóbb az EXC.Legalább is a régebbi tipusok ahogy hallottam 2005-ig.
Küldi még a linkeket ez a szarhalmaz?