Ha elment az olajpumpa akkor miért nem csinálták meg gariba neked akinek kellett volna?Mert én biztos bedobtam volna a kirakaton az ujj motort ha nekem kell sajátköltségen megcsinálni!az is elgondolkodtato hogy nem sok terepmotort tudok ami ilyen lámpákkal lenne felszerelve!És ha kiég az égő akkor mi van?Ha ráfröccsen a sár mi van?Törölgessem?Velem nem lett volna ilyen 1szerű dolga annak ahonnan vettem volna 1 ilyen ujj motort!Aztán itt befejeztem!
csak egy szösszenet tőlem:
minden cégnek szüksége van arra hogy az adoot típus kiforrja magát..ha senki nem venné és nem használná, nem tesztelné, sosem lenne jobb...
Nem azért mert sokunknak KTM-je van/volt, de volt olyan időszak,amikor a KTM gyújtását mindenki szídta,mint a bokrot (90-es évek beli szériára gondolok)..de mára az egyik legjobb a piacon és mindenki elfeledte hogy hogy köpködte annak idején (azt most hagyjuk hogy saját gyujtás-e vagy japó)...hagyni kell időt más cégeknek is hogy kiforrják magukat...a 4T GasGas endúró nincs még olyan régen a piacon, tehát nemsokára arra sem lehet rosszat mondani.
Még egy gondolat és ezt minden évben megismétlem: sajnálatos, ha valaki kifog egy rossz motort...de atól a márka még nem biztos hogy szar..ha sokan szídnak egy adott hibát,az valahol jó, mert a többiek odafigyelnek és velük együtt a gyár is, ergó módosít.
De ha mondjuk nekem elszállt az olajpumpám, attól ég nem szarozom a típust...nem mintha itt bárki is tette volna, csak úgy mondom.
Egy példa még gyorsan: Seres Laci barátom vett egy GasGas SM 450-est...az előző tulajnak csak a gondja volt vele, Lacinak meg semmi....varázslat vagy sorsszerűség?
Az első 4 ütem 2002 ben jött ki és tele volt gyermekbetegségekkel.
Ez után növelték az űrtartalmat amitől olyan lett, mint egy WRC autó (minden verseny után szét-összeszerelés)
2004 ben javítottak rajta egy csomó dolgot, de 2005 re 3000 ponton áttervezett blokkal jött ki a 4 ütemű 450 es FSE.
Ezek után lett patent a 4t Gas Gas.
Röviden ennyi.
Igen,ez igaz....de igazán hevesen megy ez az eszmecsere.
Én ebbe nem szólok bele ,csak annyit mondanék,hogy mindenkinek másmilyen motor jön be.
Szép is lenne ha mindenkinek ugyanaz a motor tetszene ...akkor csak egy típus létezne a világon,és akkor most nem tudnátok miről vitatkozni.
Nem azért de hívjuk akárhogy KTM Gas Gas Suzuki Kawasaki teljesen mindegy egy dolgot képvisel! azt a szenvedélyt amiért ezt az életstílust választottuk!
Szerintem a 4t súlyán és a Krieger kipufogón kívül (de ezt lecserélték 2006tól) teljesen OK!
Ha nem építkeztem volna el a motoromat ma is 4t-m lenne!
Miki is csak 4t-vel jön Erdélybe.
Sosem mondta hogy a GasGas a legjobb...én azt mondanám hogy tökéletes motor nincsen, de ez a fogalom nem is létezik...
Mindenkinek más az igénye, más dolgokat szeretne látni a motorján, mást tart fontosnak...
Kinek, mi jön be....én ugyanúgy szeretem az YZ 426, KTM EXC szériát, Kawasaki KX szériát...mindegyik motor nagyon jó...ha tehetném, összeépítenék egy motort, mindegyikből vennék egy kicsit...nekem pl az egyik favorit a Honda CR...nem tudom, miért, tetszik..ennyi...
Azt se felejtsük el, mekkorát fejlődött mindegyik cég az elmúlt pár évtizedbe..
Ha már itt tartunk, sok olyan motorgyártó cég van,akik most még ismeretlenek, de pár év múlva ott lesznek talán az élen...ki tudja?
ne értsd félre nem a márkával van gondom...miota van egy ilyenem is azota csak azt halom a:cég: emberétöl hogy szar, bezzeg amikor fizet érte a mukso ,és megkérdezi a:gorér: hogy szerinted ez jo motor,akkor a :goré: rámutat a moci oldalára és szemrebenés nélkül azt feleli hogy ezt nem véletlenül irták ide! hát enyit akartam hozzá füzni !
Na ha vki akkor én nem esek hasra a KTM előtt ezt tudhatnád mivel én mindig japánnal nyomtam és azzal is nyomnám ha még motocrossoznék! A japán a tuti motor!De enduroba azért ne állitsuk már be ugy mintha a GAS GAS lenne
minden cégnek szüksége van arra hogy az adoot típus kiforrja magát..ha senki nem venné és nem használná, nem tesztelné, sosem lenne jobb...
Nem azért mert sokunknak KTM-je van/volt, de volt olyan időszak,amikor a KTM gyújtását mindenki szídta,mint a bokrot (90-es évek beli szériára gondolok)..de mára az egyik legjobb a piacon és mindenki elfeledte hogy hogy köpködte annak idején (azt most hagyjuk hogy saját gyujtás-e vagy japó)...hagyni kell időt más cégeknek is hogy kiforrják magukat...a 4T GasGas endúró nincs még olyan régen a piacon, tehát nemsokára arra sem lehet rosszat mondani.
Még egy gondolat és ezt minden évben megismétlem: sajnálatos, ha valaki kifog egy rossz motort...de atól a márka még nem biztos hogy szar..ha sokan szídnak egy adott hibát,az valahol jó, mert a többiek odafigyelnek és velük együtt a gyár is, ergó módosít.
De ha mondjuk nekem elszállt az olajpumpám, attól ég nem szarozom a típust...nem mintha itt bárki is tette volna, csak úgy mondom.
Egy példa még gyorsan: Seres Laci barátom vett egy GasGas SM 450-est...az előző tulajnak csak a gondja volt vele, Lacinak meg semmi....varázslat vagy sorsszerűség?
ezt nézegettem: link
Ez után növelték az űrtartalmat amitől olyan lett, mint egy WRC autó (minden verseny után szét-összeszerelés)
2004 ben javítottak rajta egy csomó dolgot, de 2005 re 3000 ponton áttervezett blokkal jött ki a 4 ütemű 450 es FSE.
Ezek után lett patent a 4t Gas Gas.
Röviden ennyi.
dehát kompromisszumot kell kötni
nézegettem egy gg-t
az miért baj ha ott az önindító? nemjó az a széria?
Én ebbe nem szólok bele ,csak annyit mondanék,hogy mindenkinek másmilyen motor jön be.
Szép is lenne ha mindenkinek ugyanaz a motor tetszene ...akkor csak egy típus létezne a világon,és akkor most nem tudnátok miről vitatkozni.
Szerintem a 4t súlyán és a Krieger kipufogón kívül (de ezt lecserélték 2006tól) teljesen OK!
Ha nem építkeztem volna el a motoromat ma is 4t-m lenne!
Miki is csak 4t-vel jön Erdélybe.
persze leis írom neked mindjárt egy pillanat 06-30-480-7856
Mindenkinek más az igénye, más dolgokat szeretne látni a motorján, mást tart fontosnak...
Kinek, mi jön be....én ugyanúgy szeretem az YZ 426, KTM EXC szériát, Kawasaki KX szériát...mindegyik motor nagyon jó...ha tehetném, összeépítenék egy motort, mindegyikből vennék egy kicsit...nekem pl az egyik favorit a Honda CR...nem tudom, miért, tetszik..ennyi...
Azt se felejtsük el, mekkorát fejlődött mindegyik cég az elmúlt pár évtizedbe..
Ha már itt tartunk, sok olyan motorgyártó cég van,akik most még ismeretlenek, de pár év múlva ott lesznek talán az élen...ki tudja?
Látom parázs vita folyik.