Andriska én a triálhoz nem szeretnék szolni mivel nem követem nyomon lehet hogy igy van ahogy mondod de amiről szo volt mert hogy nem erről arrol továbra is az a véleményem ami!A környezetembe amit tudok 4t GAS GAST az mind1ik áll vmi miatt és 1ik sem öreg!Ne legyen igazam és váljon be neked azt kivánom de kiváncsi leszek hány üzemorát fogsz elmenni vele probléma nélkűl!
Ebben teljesen igazad van....de hát pont a Japóknál nincs egy ember a kurva sok millióból,aki jól motorozik?
Mert ha mondjuk Magyarországon él 9 millió ember,abból 3 millió nyugdíjas, 2 millió gyerekakkor már csak 4 millió marad,aki beszámítható...de ezek annyian vannak,mint a hangyák, mégsincs egy jó trialos sem? (mondjuk van, de sosem első)
Jaja, Tibi...akkor kérlek hogy olvass vissza...ismétlem, AZ ÉN fasszágom volt, mert kigyulladt és mentem tovább vele...mondjuk Erdély közepén voltam...
Nézd, nekem is volt nem egy KTM-em...de azért most ne essünk már hasra előttük....
Bocs...nem a te főtengelyed nyalta le magát?...hm...vagy rosszul emlékszem?
És nem Zoo panaszkodott a szuper Brembo fékről?
Szóval ne kezdjük el nagyot a KTM-et sem dícsérni...ráadásul kurva drága, nem ér meg annyit,amennyit kérnek érte...
Ja...azóta is olyan fasza motorokat gyártanak a rizszabálók hogy soha nincsenek benne az első 10 között Trialban...
Mert ugye mindenkinek megvan a maga erős oldala...ne felejtsd el Tibi hogy a GasGas Trialban kezdett és az az egyik fő profilja máig is....és ha leszopja magát az összes Japó,akkor sem tudnak olyan motort építeni, mint ők.....vagy ha igen,akkor miért nem nyernek sosem?
Szevasz Andriska!Azért azon gondolkodj el hogy miért gyulladt ki a lámpa.Mert ha jol tudom elfogyott az olaj!A mi KTM eink 4 évesek és olajcserétől olajcseréig mennek utántőltés nélkűl ami 1000 km jelent!Jaa és 10000km van bennük nem akármilyen használatba!Én a dömét megértem miért dicséri de nekem soha nem lessz az tuti biztos!
Hm...én alig várom hogy visszaüljek rá....nekem is szétment az olajpumpa miatt a blokk, de az az én faszságom volt...mármint hogy a visszajelző lámpa kigyulladása ellenére is mentem vele...
Ha választhatnék, mondjuk lecserélném az injektort karbira, de más mindent hagynék.
Nem (csak) a 4T GasGas védelmében mondom, de azt se felejtsük el hogy a GG volt,aki először a világon bevezette a 4T injektoros endurót...aztán jött a többi cég és mind úgy csinált, mintha Ő találta volna ki...más kérdés hogy szerintem terepen a karbi jobban érvényesül, főleg ha baj van és nincs sok szerszámod...de valamit, valamiért...így viszont kisebb a fogyasztás (Erdélyben annyit evett,mint egy 250-es 2T) és sokkal kezelhetőbb is.
A többi alkatrészre meg sok rosszat nem lehet mondani ugye...Öhlins, Marzocchi, stb...stb...
De kinek a papp, kinek a pappné...
skYro! Te vettél végül gyapi1015-től lengővillát? Ő árult ki elvileg egy 200-as tsr-t. Van elérhetősége? Adatlapon nincs semmi...