Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor keresd meg nekem Csiki-bege Lajost meg a 22 ügyvédjét....

Egyébként ennél sajnos jóval bonyolultabb a történet...hidd el, én sem vagyok olyan madár hogy hagyjam magam...a baj csak az hogy nem egy embert kevertem volna szarba, ha bebaszom a gépet az ablakon...lehet hogy nyálas szöveg, de csak miattuk nem tettem...

Szerintem nem olyan butaság az a lámpa...
legalább lemaradtam róla

jól sikerült hallom a turnétok....hány kilométer volt?
Későn jöttél!
dezsi ha olvasod holnap valami komoly menet van......
jó estét uraim! látom megtaláltátok az olcsó szórakozást
stét!
Estét!
köszöntem az infókat
szevasztok
most annak is örülnék ha csak a agyertyákat baszogatná ki hetente.

de a hajtókart most nézem egy órja még nem forrt össze magától
dpr8ea stimmel a másikra nenmemlékszem nameg a hézag is be van lőve mindéééég
NGK DPR8 EA-9 van benne 0,9mm hézaggal?
azt is csináltam . pipa meg kábelcsere volt
nemnagyon. új dugó van benne vagy 2000 kmet ment
kawánál volt ilyen
mi cseréltünk gyertyapippát is
olajat mennyire eszi?
mert nem mész és roszlesz a gyertya
tök logikus
ja bocs igen olyan értelemben kibassza hogy semmi szikrát nem ad a gyertya vagy ad és nem indul be a gép . új gyertyával aztán ha rálehelek a berúgókarra is beindul
Az mit jelent hogy kibassza?
kilövi? vagy a kerámia eltörik? elolvad az elektróda?
az van benne ami kell bele.

nem hajtom . mert gyökér vagyok

na most mivan?
nem megfelelő gyertya?
vagy túlságosan mész és nemjó a gyertya
amikor faszául be volt lőve minden akkó tök zsir volt indult könnyen.

aztán meg hajtókaros lett

az mitől lehet hogy elég gyakran kibassza a gyertyát
szerintem Seres Laci Serel Serelte
Sem és Dellorto a nyerő páros
itt tatabányán tudok két gasgast is aminek kettétőrt a váza és a lábtartó felfogatása mindegyiken letörik!(rendeltetés szerü használat során)úgyhogy a váztörést hadjuk!a 2t gasgas elég jó 4t gasgast nem vennék többé!én nem vagyok semmilyen motor párti csak bütykös gumija legyen!