Ki az aki Dunakeszin a GG kereskedés és a fóti pálya között szokott mozogni egy FSE-vel? Mindig itt megy el a házunk mellett a falu szélén... ééééniiiisss Döme, te biztos ismered
triál gumi bűtyke iszonyat komoly anyagbol van, nagyon puha, sosem törik csak kopik, -hogy ne fájjon,
triál guminál a jelszo,: puha a gumi kemény a talaj,
és mondjuk fontos az is hogy egy olyan gumival nagyon laposan járnak, 0,4 bar, magas ballonos a gumi ezért még ha egy enduro felnin belsövel szereled akkor is maradhat laposabban mert nehezebben tudja kicsipni , puhán meg szétterűl mint egy lánctalp,
Ahoj Ronis!
Én most cseréltem ki a crf-be a gyári nissin betétet egy gódfren k5-LX típusra ami nagyon komolyan fog.Olyan mint a gyári, persze ezt én sem hittem amíg ki nem próbáltam.Monnyuk a hondának alapbol moslék a fékje amin az isten sem segít. ........lehet, hogy azért nem érzek különbséget a nissin és k5-LX között...Hahahaha....
Oszt mi a helyzet az Ádi mejszterrel?
triál guminál a jelszo,: puha a gumi kemény a talaj,
és mondjuk fontos az is hogy egy olyan gumival nagyon laposan járnak, 0,4 bar, magas ballonos a gumi ezért még ha egy enduro felnin belsövel szereled akkor is maradhat laposabban mert nehezebben tudja kicsipni , puhán meg szétterűl mint egy lánctalp,
anno én is meglepödtem amikor meglett a gizgaz hogy ezen is nissin fékek vannak mint a crf-en, csak sokkal nagyobb verzio
+ talán még az is gond lehet hogy a nagyon puha anyag miatt könnyebben ki/leszakadnak a bütykök...
Én most cseréltem ki a crf-be a gyári nissin betétet egy gódfren k5-LX típusra ami nagyon komolyan fog.Olyan mint a gyári, persze ezt én sem hittem amíg ki nem próbáltam.Monnyuk a hondának alapbol moslék a fékje amin az isten sem segít. ........lehet, hogy azért nem érzek különbséget a nissin és k5-LX között...Hahahaha....
Oszt mi a helyzet az Ádi mejszterrel?