tuuudom hogy nem gondoltad!
Bár én még csak kb 2 éve vagyok GG tulaj (250,450), de ekem ezek jöttek ki...plussz, amit hallok másoktól..
Szerintem a 2T EC-k már bizonyítottak nagy versenyeken is...a 4T-nek meg ki kell fornia...ez van...egyébként ha jól tudom a 4T-k csak 2002 óta vannak, tehát még kell néhány év...amúgy kurva jó motorok...
Én személy szerinz maradnék a karbinál (4T), de azért jó vasak.
Többen is ezt jelölik meg tipushibának csak(csapágy, segédváz), de hát ezek filléres gondok....
Motorikusan irgalmatlanul sokat bírnak....én tavaly elforraltam a 250-est, de nem volt idő várni és egyből mentünk tovább...gyönyörűen működött, egy zokszó nélkül...sőt, egyszer még az elején nyeleztem neki közúton, mire megragadt a dugó (tudom, én farok), vártam kb 10 percet, berugtam a mocit és mentem tovább...egyébként ilyen a trialban is előfordul...
Nem mondom hogy ezek jót tettek neki, de bírta, akurva életbe is!
Hát ha megkérdezed Janit (szerintbb ő vágja a legjobban a dolgokat) ő is megmondja hogy bizony a GASgAS-OKNAK NEM ERŐSSÉGE AZ ELSŐ CSAPÁGY...
Nekem is volt sok mocim, de a segédváz is bizony csak ennél törött el...
GasGas túrán is volt egy durva segédváz törés...villáskulccsal és kötzővel tudott csak a srác végigjönni....majd nyomunk fel képet...
gondoltam, hogy a dugó nem típushiba...már ne is haragudj... :)
ilyenekre gondoltam, mint a 4T-nél a befecskendező elektronika...pl. ahogy írtad...
a dugót meg azért kérdeztem, mert hivatalos gyári leirat szerint elég sűrűn "kellene" cserélni. a márkát meg sajnos nem ismerem, tapasztalataim nincsenek...
Miii Anrdis?Na Ezek nem jellemzők gyakrabban mind más tipuson!Nekem kettő van:300 EC és EC!Az első csapágyakat már mind kettönél cseréltem!De sztem a használattol függ!A himba pedig a karbantartáson mullik! Sztem!
Imi, it mindenki családtag...De talán a legjobban Döme...
Ha figyeltél, elmondtam a tipushibákat: csapágy, segédváz...ennyi...nincs több.
4T-nél az elektronika....
A dugócsere nem tipushiba...
Egyébként éveket elmennek egy dugóval...2 évet simán, persze ha nem vagy versenyző..
3x van alakalmad cserélni dugót....
nem ilyenekre gondoltam, hogy koszos légszűrő... hanem ami szinte típushiba...
pl. 300-asnál mennyinél illik dugót cserélni, főtengelycsapágyat?
esetleg van itt olyan forumlakó aki a Dorogi kereskedéshez "közel áll"? csak azért mert szeretnék leinformálni egy gépet...
Szia Imi!
Nekem vót hajdanában, danában 250-esem....
Sztem a szokásos: első telószimering, első csapáyak (szeret a gyári hamar tönkremenni), hátsó csapágy,tűgörgők (lengővilla),természetesen a blokk (bár úgysem lász bele), szeret a segédváz is elrepedni (alu, ugye), nézd meg a légszűrő-szivacsot, sokat elárul a "gazdiról".....
Nemrég adtam el a motorom (KTM 450 ), és szeretnék venni egy GAS GAS250 vagy 300-ast, ha esetleg tudtok egy megbízható állapotút, lehetőleg 2005-nél nem idősebbet akkor nagyon megköszönném ha szólnátok. Elérhetőségem: jim@fbi.hu, 20/421-6562
Esetleg mire érdemes odafigyelni vételkor, tipúshibák, hibára utaló jelek....
ez nagyon jó (programozható elektronika), de valóban szükséges?
Úgy értem hogy én pl. kurvára nem venném észre ha a görbe kicsit változna...ahhoz kéne vagy 10 év versenyszerű motorozás..
Ez nekem kb olyan, mikor a kispöcsök megveszik a supermoto-ra a csingi-lingiket, de kurvára nem tudják kihasználni...
Há mingyá ledöntöm azt az oszlopot