Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De majd a Mikiék megnézik, én nem tudok mit mondani...
itthon tettem bele 1,3-at, és két nap múlva a túrán még rá kellett tölteni 6 decit, két nap múlva még 5-öt....Csak az uccsó nap kezdett kormolni...
1 litert az 1,2-ből? és utánna nem volt olajfüstje?A cimbim ugy járt,hogy a kupl.kosárba lévő gumi elkezdett szétmállani az olajtol és eldugaszolta az üledék az olaj vissza áramoltató csövet!
már régóta gyanus volt hogy bevillan az olajvisszajelző lámpám, kérdeztem is mindenkitől, mi lehet...de legtöbben csak huzogatták a vállukat...
Meg hogy előfordul hogy kicsit eszi az olajat...mondom, nem kicsit...Erdélyben 1 (!) liter olajat töltöttünk rá, pedig előtte cseréltem olajat...
Na mindegy, nem sírni akarok, de ez van...
jó éjt...
cső Manky! Jó éjt!
de lehet, sőt sajnos elég sok minden kaphat ha ninca olajzás!De nézezsd meg a kuplung kosarat is,mert az egyik barátomnak a közel multba az történt,hogy a kuplu.kos.gumi vegett,eldugult az olaj vissza szivó csö!
na én léptem skacok! jó pihit
Zooo, itt vagy még?
tudom...
Forgatja, de nem indul
Ettől még lehet dugó, henger, gyűrűk, főtengelycsapágy....
az még kevés!sajnos!
hát nem tudom, még nem derült ki semmi.....holnap telefonálok Mikiéknek hogy mi is történt belül...
Önindító forgatja a dugót....
de... oil pompa és egyebek!
bocsi
Andris,a vezérlés is kapott?
Andris nem válaszoltál, hogy mi baja a gépednek?
YZ-F 426?
mocinak, mi baja?
Oilpumpen...meg még egyéb nyalánkságok...
De már jó kezekben van...fel lesz újítva....
a blokhoz nem nyúlok csak a " kasznihoz"
itt vagyok, csak netezgetek...
Egyébként most ment el 400-ért egy 426 YZ......2001-es
jó, ha akarod segitek...a részletek miatt!ki tudja hogy van jelölve a tuning cucc....vagy ha nem akarod rajzold le a felső holtpont jelőlését!
Még nem tudom....
Rá kell kérdezzek
Spy, Rend a lelke mindennek!
előzőleg is igy kelletvolna!