Nemtom a MR mit fog szólni hozzá, de részemről ezt be tudom dobni a közösbe...talán egyszer összeszedem magam és megírom a régi EXC-mről is a tesztet, meg idővel majd a mostaniról is...
Jaja am, Laci válaszolt és nem akartam őt ismételgetni ...azabaj, hogy ezek nem egy konfekció méretek, előre lehetne alig használt 90/90-17 ezzel mennek a 125 pálya gépek a 130at meg motorgumival foglalkozókat kellene felkeresni
MX-en 320-as tárcsa volt, de majdhogynem sok volt rá...vagyis inkább nem nagyon kellett kihasználni. Most a gumival vagyok bajban, honnan szerezzek 100/110 17" és 130/140 17" slicket, vagy valami jó kis tapadós gumit, persze fillérekért
Jó lesz erre a gépre az a fék...én ilyen szettel mentem 6 futamon 450nel, igaz a végére melegedett kicsit és kellett gyártanom flakonból egy fékhűtőt is de, talán azért nyertem meg párat mert nem fékeztem túl magam ....erre a kis gépre elég és majd ha fejlődsz úgy is érzed , hogy kell é fejleszteni
Van 300 meg 320 mm-es elsőtárcsa is SM-n (nekem pl. az utóbbi volt) és teljesen jól működött az enduro féknyereggel is. Persze 40 fokban, pályán hamar elmelegedett a cucc, de egy 125-ösön lehet, még akkor is bírta volna. Ha meg nem akar vele pályázni akkor akár az enduro tárcsával is elég lehet (ismerősnek volt így átalakítva EXC450 és nem volt gondja pedig a lepencei úton nagyobb motorokkal sem sokan tudták megelőzni).
Többször kérdezd, hétköznap, csúcsidőben!