hogy telepítetted fel a gta 4et? bemásoltam a crack mappából az offlineactivatorba a cuccot aktiváltam és amikor rámek a gta4.exe re akkor kiírja h hiba történt a megjelenési dátum ellenőrzése során
amugy iszonyat nehéz motort eladni az árak a béka segge alatt vannak, például a husaberg forumban árul egy srác akciosan egy ilyet,,: HUSABERG FC 550 2005 Rendszámmal,forgalmival !670 Eft
Hali csibészek!
Van egy ilyen telcsi eladó ha esetleg valakinek kőőne...
Nokia N95 8Gb Vadi új (finnland) (most még) Vodafone-os. Nincs kibontva, gari minden meg van...
Ha valaki komolyan gondolja 730-740be elviheti a KTM-et, esetleg, ha nem túl nagy kérés pár ismerősnek lehetne ajánlgatni...Gas Gas-t picit többért szeretném eladni...800körül
nem kell mert 57üóra van a blokkban,fullra fel volt újítva,most kap új láncszettet,fékbetétek stb.....akkora lesz benne 100üóra kb,max120....szal szervíz az nem akkor lenne
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin. Odamész hozzá, és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod: 'Szia, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez a telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partyn és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá, és rád mutatva így szól: 'Az a srác fantasztikus az ágyban'.
Ez a reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Fölállsz, megigazítod a nyakkendődet, odamész hozzá, és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, és fölveszed a táskáját, miután elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod: 'Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban, és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: 'Fantasztikus vagyok az ágyba.'
Ez a spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin, aki odamegy hozzád, és így szól: 'Hallom, fantasztikus vagy az ágyban'.
Ez a 'brand recognition' (márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: 'Hááát..., tényleg fantasztikus vagy az ágyban!'.
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzádmegy feleségül, na az a márkahűség!
Egy kis kiegészítés az (eddig) össz marketing tudásom alalpján:
A lány az aktus után hazafele sétál, miközben ezt kérdezi magától: "Vajon tényleg jó volt az ágyban...?" Na ez a kognitív disszonancia
nem az enyém egyébként
Van egy ilyen telcsi eladó ha esetleg valakinek kőőne...
Nokia N95 8Gb Vadi új (finnland) (most még) Vodafone-os. Nincs kibontva, gari minden meg van...
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin. Odamész hozzá, és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod: 'Szia, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez a telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partyn és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá, és rád mutatva így szól: 'Az a srác fantasztikus az ágyban'.
Ez a reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Fölállsz, megigazítod a nyakkendődet, odamész hozzá, és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, és fölveszed a táskáját, miután elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod: 'Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban, és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: 'Fantasztikus vagyok az ágyba.'
Ez a spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin, aki odamegy hozzád, és így szól: 'Hallom, fantasztikus vagy az ágyban'.
Ez a 'brand recognition' (márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: 'Hááát..., tényleg fantasztikus vagy az ágyban!'.
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzádmegy feleségül, na az a márkahűség!
Egy kis kiegészítés az (eddig) össz marketing tudásom alalpján:
A lány az aktus után hazafele sétál, miközben ezt kérdezi magától: "Vajon tényleg jó volt az ágyban...?" Na ez a kognitív disszonancia
még jó hogy marketinges vagyok