Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés ,de ha tudsz rá vevőt szolj! 200ezer irányárba,és minden fasza rajt:)
ja amúgy Üdvözlet mindenkinek!
Hali!
Nyílt nap, valamikor mostanában? Jól hangzik
na pont ezért vsznek sokan KTM-et (most nem a GasGas ellen beszélek, nem félreérteni)...csak ahhoz még az ágy alatt is van alkatrész...
Sztem sokan azért nem mernek belevágni egy tipusba,mert félnek hogy nem lesz hozzá alkatrész + ha lesz is,drága lesz...
Itt van pl. az AJP...kurva jó 4t 200 cm3-es superlotyót csináltak, nem is kerül sokba...de mindenki fél tőle hogy nincs hozzá alkatrész...mintahogy nincs is...Parilla foglalkozott vele,de már nem.
köszönöm a lehetőséget de otthon áll egy GasGas 450 4t, meg egy KTM SX 300.Az bőven elég,csak ki szerettem volna próbálni egy ilyen "szörnyeteget"...
Ők is ilyen pár százezerért vették az övéket, másfél éve talán...használtan nincsen áruk, részben az ismeretlenségük, részben a közismerten problémás alkatrészellásuk miatt...
de a kommentek is durvák... ebből forradalom lesz
no comment!
ŐŐ,én ezt a motort elszeretném adni,mert fiatalabbat szeretnék,és 125-ös cr-t:),vedd meg ha kell:)
ezt nézzétek meg,érdemes:
http://www.youtube.com/watch?v...
Azért ezek a képek önmagukért beszélnek:
sejtettem...
pedig nagggggyon szimpatikus....
de még mindig ott van az alkatrészkérdés...
Amiket most találtam biztos sokkal "gaggyibbak", mert jóval olcsóbbak:
http://www.kepesmotor.hu/vor/i...
www.kepesmotor.hu/vor/i%3Fp%3D..." title="http://216.239.59.104/search?q=cache:b14roZDZnaoJ:www.kepesmotor.hu/vor/i%3Fp%3D..." target="_blank">http://2
16.239.59.104/search?q...
http://cgi.ebay.de/VOR-EN-450
-...
Ebben az esetben a pénztártól való távozás után reklamációt nm áll módunkban elfogadni
akkor szétvágom...mármint a blokkvédőt...
kicsit messze van szentendrétől...
Akkor ha legközelebb megyünk Tatabányára csapatni, találkozhatunk ott...
Konrétan ezt írta róla egyik nap:
"Nekem is van. Eszméletlen jó gép. Igazi kuriózum. A vezéműlánc helyett fogaskerekek viszik a hengefelyhez a vezérlést. Úgy fütyül mint egy turbó. A rajtgépnél kihalatszik a fütyülés. Nincs benne olajszivattyú.450-es és 69! lóerős. Olyan óriási nyomatékkal, hogy ötödikben simán elindulhatsz vele. Peti 4. ben startol vele. A gyár tele rakta extrákkal. Sorszámozott VB-s öhlins telók. Króm nikkel váz. A váltójában a fogaskerekek ezüstacélból készültek. Kerámia égéstérrel. Titán szelepekkel. Váltózó vezérszögű Yosimura vez tengelyek. 290-es brembó négydugattyús fékkel, Karbon szál erősítésű radiál szövésű hinson fékcsövek. Hidraulikus hinson csúszó kuplung. Kevlár decnik. Programozható gyujtás. Talon agyak. Bad racing háromcsavaros villaszög állítós kiflik. 28 as rentál kormány. Leó vince durrantó. 2004-ben amikor volt még magyar forgalmazó 4,3 mil ft volt az ára.
Egy nagy baja van. Ha leáll nem biztos hogy azonnal be tudod rúgni. Nekem sikerül. Mert megkeresem a holdpontot. de versenyenn nem lehet holtpontot keresgetni. Csak ezért nem versenyzünk vele. Bár Peti nyert vele egy pár futamot. Ha kimegyünk mocizni a srácokkal én mindíg a vort választom. De Zoli fiam is azt szereti."
Gyere ki ösküre,és annyit mész vele amennyit akarsz:)
olasz
Amúgy tényleg a legfaszább cuccokból van összerakva, ismerősnek (monori pálya tulaja) van, VB-s szintű futómű van alatta "szériában"...egy időben árulták nálunk is, ilyen 4-5M körül volt (2000 környékén) újonnan...
12
Nem hiszem, az LC4 blokkja kb. 2x olyan széles mint egy 2T-é...de ha megszervezed valahogy az eljuttatását, szivesen odaadom próbálni...
Csak ha megcsinÁlta a blokkomat!
csunya zoozee,, akarod hogy megbűntessűk,,,?
én ugy tudom német gyártmányu,,,