na pont ezért vsznek sokan KTM-et (most nem a GasGas ellen beszélek, nem félreérteni)...csak ahhoz még az ágy alatt is van alkatrész...
Sztem sokan azért nem mernek belevágni egy tipusba,mert félnek hogy nem lesz hozzá alkatrész + ha lesz is,drága lesz...
Itt van pl. az AJP...kurva jó 4t 200 cm3-es superlotyót csináltak, nem is kerül sokba...de mindenki fél tőle hogy nincs hozzá alkatrész...mintahogy nincs is...Parilla foglalkozott vele,de már nem.
Ők is ilyen pár százezerért vették az övéket, másfél éve talán...használtan nincsen áruk, részben az ismeretlenségük, részben a közismerten problémás alkatrészellásuk miatt...
Konrétan ezt írta róla egyik nap:
"Nekem is van. Eszméletlen jó gép. Igazi kuriózum. A vezéműlánc helyett fogaskerekek viszik a hengefelyhez a vezérlést. Úgy fütyül mint egy turbó. A rajtgépnél kihalatszik a fütyülés. Nincs benne olajszivattyú.450-es és 69! lóerős. Olyan óriási nyomatékkal, hogy ötödikben simán elindulhatsz vele. Peti 4. ben startol vele. A gyár tele rakta extrákkal. Sorszámozott VB-s öhlins telók. Króm nikkel váz. A váltójában a fogaskerekek ezüstacélból készültek. Kerámia égéstérrel. Titán szelepekkel. Váltózó vezérszögű Yosimura vez tengelyek. 290-es brembó négydugattyús fékkel, Karbon szál erősítésű radiál szövésű hinson fékcsövek. Hidraulikus hinson csúszó kuplung. Kevlár decnik. Programozható gyujtás. Talon agyak. Bad racing háromcsavaros villaszög állítós kiflik. 28 as rentál kormány. Leó vince durrantó. 2004-ben amikor volt még magyar forgalmazó 4,3 mil ft volt az ára.
Egy nagy baja van. Ha leáll nem biztos hogy azonnal be tudod rúgni. Nekem sikerül. Mert megkeresem a holdpontot. de versenyenn nem lehet holtpontot keresgetni. Csak ezért nem versenyzünk vele. Bár Peti nyert vele egy pár futamot. Ha kimegyünk mocizni a srácokkal én mindíg a vort választom. De Zoli fiam is azt szereti."
olasz
Amúgy tényleg a legfaszább cuccokból van összerakva, ismerősnek (monori pálya tulaja) van, VB-s szintű futómű van alatta "szériában"...egy időben árulták nálunk is, ilyen 4-5M körül volt (2000 környékén) újonnan...
Nyílt nap, valamikor mostanában? Jól hangzik
Sztem sokan azért nem mernek belevágni egy tipusba,mert félnek hogy nem lesz hozzá alkatrész + ha lesz is,drága lesz...
Itt van pl. az AJP...kurva jó 4t 200 cm3-es superlotyót csináltak, nem is kerül sokba...de mindenki fél tőle hogy nincs hozzá alkatrész...mintahogy nincs is...Parilla foglalkozott vele,de már nem.
http://www.youtube.com/watch?v...
de még mindig ott van az alkatrészkérdés...
Amiket most találtam biztos sokkal "gaggyibbak", mert jóval olcsóbbak:
http://www.kepesmotor.hu/vor/i...
www.kepesmotor.hu/vor/i%3Fp%3D..." title="http://216.239.59.104/search?q=cache:b14roZDZnaoJ:www.kepesmotor.hu/vor/i%3Fp%3D..." target="_blank">http://2
16.239.59.104/search?q...
http://cgi.ebay.de/VOR-EN-450
-...
Akkor ha legközelebb megyünk Tatabányára csapatni, találkozhatunk ott...
"Nekem is van. Eszméletlen jó gép. Igazi kuriózum. A vezéműlánc helyett fogaskerekek viszik a hengefelyhez a vezérlést. Úgy fütyül mint egy turbó. A rajtgépnél kihalatszik a fütyülés. Nincs benne olajszivattyú.450-es és 69! lóerős. Olyan óriási nyomatékkal, hogy ötödikben simán elindulhatsz vele. Peti 4. ben startol vele. A gyár tele rakta extrákkal. Sorszámozott VB-s öhlins telók. Króm nikkel váz. A váltójában a fogaskerekek ezüstacélból készültek. Kerámia égéstérrel. Titán szelepekkel. Váltózó vezérszögű Yosimura vez tengelyek. 290-es brembó négydugattyús fékkel, Karbon szál erősítésű radiál szövésű hinson fékcsövek. Hidraulikus hinson csúszó kuplung. Kevlár decnik. Programozható gyujtás. Talon agyak. Bad racing háromcsavaros villaszög állítós kiflik. 28 as rentál kormány. Leó vince durrantó. 2004-ben amikor volt még magyar forgalmazó 4,3 mil ft volt az ára.
Egy nagy baja van. Ha leáll nem biztos hogy azonnal be tudod rúgni. Nekem sikerül. Mert megkeresem a holdpontot. de versenyenn nem lehet holtpontot keresgetni. Csak ezért nem versenyzünk vele. Bár Peti nyert vele egy pár futamot. Ha kimegyünk mocizni a srácokkal én mindíg a vort választom. De Zoli fiam is azt szereti."
Amúgy tényleg a legfaszább cuccokból van összerakva, ismerősnek (monori pálya tulaja) van, VB-s szintű futómű van alatta "szériában"...egy időben árulták nálunk is, ilyen 4-5M körül volt (2000 környékén) újonnan...
Nem hiszem, az LC4 blokkja kb. 2x olyan széles mint egy 2T-é...de ha megszervezed valahogy az eljuttatását, szivesen odaadom próbálni...