Nah jól kimosták az agyamat...eljött apának egy ismerőse kicsit beszélgetni a rendőrtisztiről..azt mondta volt olyan év mikor a jogra meg az orvosira könnyebb volt bekerülni...szóval, ha valamilyen véletlen folytán a fizikai részét meg tudnám csinálni, amire edzek heti 3-4alkalommal, akkor még törire meg magyarra nagyon rá kéne feküdni...áhh szar az egész...megyek csavarbehajtósegédnek
Nézd, emberfüggő....
Anélkül hogy dicsérném vagy feketíteném a márkát, összességében nagyon jó motor.
Persze az enyém is olyan volt hogy az előző kedves tulaj lekötötte a vezetékelést a forgómágnesről és rátette 3 db góliát elemre...(mindezt azért hogy legyen állandó világítás a vizsgán)...meg volt még néhány ilyen okosság...
előfordul 1-1 évjáratban kisebb gyerekhiba, de ezt kiküszöbölik...
Az EC 300 veri a 2t KTM-et sok dologban...sokkal jobb a teló, jobb a nyomatékleadás,könnyebben vezethető gép (szerintem)...mégis egy állat gép, ha úgy tartja kedved.
Amikről hallottam/nálam is előfordult: hátsó kerékben küllők elhagyták magukat, segédváz eltörött (ugrattam mint az állat - nem feltétlenül erre való),első csapágyra nemárt ránézni.....az óra tényleg elemes,szal ezt nem kell magyarázni....de nagyjából ennyi...nekem most 4t van, azzal csak az injektorral nem vagyok kiegyezve...meg a régebbieknek a gyújtásával...de egyébként pöpec motor az is...
szerintem nem áll el semmi idom se a kipufogó nem töredezik csak úgy le magától szerintem egy fasza motor nekem is volt 4 évig bár nem fiatal hanem egy 2001-es
Jóéjt mindenkinek!
Nekem asszem 18-19.-e lesz jó....
Nah mi a helyzet errefelé?
Andris ha készlesz a gép,akkor megyünk együtt csapatni! (megigérted )
Valakinek nincskedve vasárnap kijönni csobánkára vagy solymárra?
Anélkül hogy dicsérném vagy feketíteném a márkát, összességében nagyon jó motor.
Persze az enyém is olyan volt hogy az előző kedves tulaj lekötötte a vezetékelést a forgómágnesről és rátette 3 db góliát elemre...(mindezt azért hogy legyen állandó világítás a vizsgán)...meg volt még néhány ilyen okosság...
előfordul 1-1 évjáratban kisebb gyerekhiba, de ezt kiküszöbölik...
Az EC 300 veri a 2t KTM-et sok dologban...sokkal jobb a teló, jobb a nyomatékleadás,könnyebben vezethető gép (szerintem)...mégis egy állat gép, ha úgy tartja kedved.
Amikről hallottam/nálam is előfordult: hátsó kerékben küllők elhagyták magukat, segédváz eltörött (ugrattam mint az állat - nem feltétlenül erre való),első csapágyra nemárt ránézni.....az óra tényleg elemes,szal ezt nem kell magyarázni....de nagyjából ennyi...nekem most 4t van, azzal csak az injektorral nem vagyok kiegyezve...meg a régebbieknek a gyújtásával...de egyébként pöpec motor az is...
2MM es "cső" maradt belőle de meg vannak a darabok!