nem kell semmi csak egy rendes pakolás amit minden szétszedésnél cserélni kell ha motor nem volt beindítva akkor is.......
van ilyen spray némelyik pakolásra ..de olyat már alig látok
de ami fontos lenne , hogy henger le tőcsavarok ki ...és esztergályos felszabályozhatná a felületet...meg a hengerfejét is ...mert ez elégszarul néz ki ..../de ne sokat vegyen le belőle..de a drehás az tudja mit akarsz../
aztán egy új tömítés, csavarok rendesen meghúzgálva és gó....örökké jó tud lenni
amikor elsőnek elégettem a hengerfejtömítést akkor nemtudom mivel volt oda rakva
most fbs-el volt tartott is egy ideig... lehet hogy a plusz ventillátor nem pörög annyira aksi nélkül....
van ilyen spray némelyik pakolásra ..de olyat már alig látok
de ami fontos lenne , hogy henger le tőcsavarok ki ...és esztergályos felszabályozhatná a felületet...meg a hengerfejét is ...mert ez elégszarul néz ki ..../de ne sokat vegyen le belőle..de a drehás az tudja mit akarsz../
aztán egy új tömítés, csavarok rendesen meghúzgálva és gó....örökké jó tud lenni
Mi úgy tudjuk hogy hengerfej és a henger közé kell a hengerfejtömítés+valami tömítő paszta pl f.b.s ragasztó
Ha nincs áramlás akkor nem kell csodálkozni ha nem jó a hűtés! És szerintem marha sok a tömítő paszta is oda! Azt csak vékonyan kell, ha kell!
most fbs-el volt tartott is egy ideig... lehet hogy a plusz ventillátor nem pörög annyira aksi nélkül....
multkor is ez volt
Anno grafitos zsírt kentünk rá vékonyan.
de kell valami paszta is a hengerfejtömítésre nem?
http://www.terepmotorosok.hu/gasgas-trial-nyilt-edzes-k
eszthelyen/
Július 6.-án reggel találkozó tisén?