Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó hát én hiszek neki mert a gyorsabb motor mindíg jobb ...de ez nem a 200-zakkal menő gépek versenye amit összemutogatnak a tv-ben.....vannak olyan versenyzők akik mindkettőben mennek...külön motorjuk van hozzá ezek általában gyári élmenők....

összességében meg van jelentőssége a sebességnek mert időre megy persze de nagyon sok részét a távolságnak 90% a szopás teszi ki ....és ott tényleg imádkozás van lépésbe nem a száguldozás ...és közel vannak egymáshoz a szekciók még ott se tudnának valami nagyot menni és behozni nagy előnyöket....főleg például ha az én motoromat eláttételezném , hogy méggyorsabban menjen akkor meg nem kéne vele triálozni a szopósban....
meg látod ott a harmadik helyen nagyon jó idővel egy crf250 (és az megfelel egy 125 2t-nek kb.) azzal se tudnak 130-140 fölé menni mert akkor már kéne még két egyes,hogy eltudjon indulni.....és nagy gépeknek fityiszt mutatott vele a srác és állítólag nem is nagy név...de azért vann fogalma a motorozásról

tavaly azt láttam , jó az eleje elment a p...-ba azt nem láttam de az eleje vége és a középmezőny nagyon nyugodtan ment egyik helyről a másikra ...megvárták egymást a szekciók bejáratánál stb.
leszálltak követpakolni meg ilyesmi .....lehet , hogy ez már az esélytelenek nyugalma volt ?
köszi jani, elmegyek,,
Bálint!

Nézd meg a terepmotorosok.hu oldal legújabb hírekbejegyzését! Trial edzés!
motor nélkűl ne is gyere, nem látsz lofaszt se, elsö nap van egy városi prolog, épitett deszkás pályán a nézöknek, de utána a komoly versenyböl csak ugy látsz valamit ha mocival vagy, napi 200 kilométer hard terep, Gabáék mesélték tavalyin volt egy olyan vizeséses rész felfelében, csak ott láttak vagy tiz motor deknit kilukadni mert mindenki halyigálta vissza a kövekre,ahogy fel kellett volna jutni a vizesés oldalán,,, amugy ha felrakod hogy staff akkor eddig az volt a gyakorlat hogy nem basztatnak, és tudsz menni a mezönnyel,eggyűtt,
Dehogy baj! Csak a végén ki kell írni, hogy az infó mely oldarlról származik! Én is a trial híreket a todotrial.com oldalról szedem mindig!

Sikíts ha kész!
oké jani ...még kiegészíteném a (CHRISTINI féle)kétkerékhajtást bele kell írni mert kifelejtették , hogy az is meglepetés volt ...ezt egy német lapon olvasgattam... gondolom nem baj ha lefordítom..és ollózzuk onnan.....
Zoozee, ezt amit leírtál egy picit kozmetikázd át a saját hozzáírásaiddal és küld el a info@terepmotorosok.hu címre majd onnan kapsz egy admin jogot és Te is felteheted híreknek a terepmotorosok.hu oldalra!

Nos?

De ha akarod akkor írd át egy picit és küld át nekem és feltehetem Én is!
Nekem ezt a Kátai Peti mondta, mint említettem az elején! Ő mondta, hogy hiába mész tök jól az extrém részen ha az összesített időeredmény alapján a gyorsabb motoros eléd tud kerülni! Állítólag! Nem tudom pontosan! Ő már indult ott is meg a RedBull Romaniacs-on és a Pokol Kapulyán is versenyzett, de azt mondja az Erzberg a legnagyobb ilyen jellegű úgymond "csalás"!

Nem is szokott ott indulni!
A tavalyi győztes megőrizte címét: a lengyel Taddy Blazusiak másodszor is megnyerte az Erzberg Rodeo Hare Scremble-t. A verőfényes déli napsütésben indult futam nem kímélt sem gépet, sem embert, a motorok és a versenyzők is sorban kényszerültek feladni.


Sajnos magyar versenyzőinknek nem sikerült a feljutás, Varga Ákos hiába vágott neki az első sorból, a hegy közepén körülbelül az ötvenedik helyen motorozva a technika vetett véget a hegymenetnek. A KTM blokkja egy éles sziklától kilyukadt, és elfolyt a váltóolaj. Ameddig a gép vitte Ákost, addig a száradó váltó ellenére is húzta neki - az idei reményteli kvalifikáció után már csak a feljutást kívánhatjuk jövőre.


Blazusiak kiérdemelte a száguldó polák címet. Az előzetes várakozások két órát saccoltak a bánya aljától a tetejéig való feljutásra. Ezt a mosolygós fiatalember könnyedén ütötte meg, szenzációs 1:20:13 eredményével felülmúlva minden előzetes tippet. Negyed órával utána, másodikként Andreas Lettenbichler a BMW 450 Sportenduróval haladt át a célvonalon.


A nap második meglepetése az angol Paul Bolton volt, aki privát versenyzőként és újoncként állt rajthoz a Rodeón. Honda CRF250-en elért harmadik helyezése jelzi, hogy nem csupán a nagy nevek férkőzhetnek fel a csúcsra. Utána a Dakar győztes andorrai Cyrill Depres ért célba, őt követte a 19 éves amerikai Kyle Redmond KTM . A tizenkettedik helyen történelmi esemény történt, az Erzberg Rodeo történetében először ért fel kéthengeres motor. Az Aprilia RXV 450-en küzdő Nicola Paganon törte meg az egyhengeresek hegemóniáját.


A por lassan leszáll, motoros cuccaimból még hónapokig potyog majd a vasérces törmelék. A kipufogók visszhangja elhal a falak közt, de egy év, és újra indul a vashegyi őrület. Offroad vallásúaknak kötelező zarándoklat.


Helyezések: 1. Taddy Blazusiak (POL, KTM), 1:20:13
2. Andreas Lettenbichler (GER, BMW), 1:35:58
3. Paul Bolton (UK, Honda), 1:38:03
4. Cyril Despres (AND, KTM), 1:38:22
5. Kyle Redmond (USA, Christini KTM), 1:42:19
6. Geoff Aaron (USA, Christini KTM), 1:45:32
7. Gerhard Forster (GER, BMW), 1:46:15
8. Chris Birch (NZL, KTM), 1:47:35
9. Juha Salminen (FIN, KTM), 1:51:19
10. Mark Jackson (UK, KTM), 2:04:45
11. Ralf Scheidhauer (GER, KTM)
12. Nicola Paganon (F, Aprilia)
13. Darryl Curtis (RSA, KTM)
14. Edward Jones (UK, KTM)
15. Rene Dietrich (GER, KTM)
16. Alex Antor (AND, KTM)
17. Martin Craven (UK, KTM)
18. Cory Graffunder (CAN, KTM)
19. Andrew Reeves (IRE, KTM)
20. Roland Sailer (AUT, KTM)
szia van hát éjjel vettem
na csőőő. miahelyzet?van már lánc? nekem szervezzetek a romaniacson vmi sm utat azt megyek
komoly lehet ....
600 kilométer kb innen ....lehet legurolok nézőnek .....bár kéne motor oda is ..mászkálni körülnézni.....fene tudja...
vagy lemenni haverokkal csak kocsival és ott nyeríteni meg szurkolni esetleg segíteni a magyaroknak ha tudnánk valamiben .....
majd ezt még megbeszéljük....
jani te a kéthenger királykategóriát mondod ill keverted bele .... de ott mindenki 180-al megy aki nem bír többel....ott csak két márka megy mert nem nagyon van más csak a bmwHP2 meg a ktm 950 kutyaszarja....és kifújt .....ők gyorsaságiznak a hegyen....tavaly mondták ott ,hogy valamelyik mért részen hajszál híjján 200-zal ment valamelyik marha( asszem a bmw-s) .....de az egy másik verseny független az endurótól amiért odautazunk ....ők a szerpentinen nyomják meg van két-három sima felmenőjük kb. és 20 méter széles a pálya

a vasárnap déli rendes "kemény endurón" javarészt örülnek ha kivehetik kettesből.......ott is egyformák a motorok...rendes endurók..majdnem mint a miénk..... vannak jobbak.... meg olyan mint a mieink.... meg sokkal szarabbak is ....van egy két crossgép is ...,.nincs ott csalás sima szar endurókkal mennek .....ezen a bmw is az egyhengerest indítja ami a második lett ......sőt a harmadik egy crf hondával lett ........nekik sem kellett 180 -al menni csak kurvára kellett tudni motorozni...meg egy kis szerencse is kellett a tudáson kívül mert egy két nagy spíler leszopta magát idén a jó motorjával mert ráesett egy másik.... meg volt egy két gubanc.....pl. alma szegény kilukasztotta a blokkját valami szilklával...szerintem végigment volna.....aztán neki is sima ktm-je volt és megfutotta a 20.dik polpoziciót ami gyönyörű 500-ból főleg , hogy előtte csak királyok voltak......

tavaly leőtt pastrana áttételt cserélt hogy menjen 130-140 et a motorja...azt mondta, hogy azmár elég de az is csak azért mert ő cross suzuki rm -el ment 100 volt a vége mikor kipróbálta...rajta az egyik filmen

a gyárak ezenkívül elindíthattak itt is kéthengereseket de nem jutnak a végére feléig kb. mert eddig bmw-k a boxerekkel nyomatták és 7-8 szekción bírtak átmászni a tizenötből...de csak kisérleti jelleggel ..meg mutogatták a lovakat .....meg megálltak beszélgetni velünk meg bárkivel és szerepeltek meg ilyesmi.....pici reklám
idén volt az első , hogy egy aprilia rxv kéthengeres célba tudott érni.. de ő nem boxer és befér mindegyik szakaszba....
gondold el hogy a tavalyin,haverok elmondása szerint, sibiu mellett a várnál volt egy olyan felfuto aminegyedűl a despres ment föl segitség nélkűl, mindenki mást ugy huztak fel porázon,,,
barátok indulnak csapatban, én meg elmegyek segitönek, mert egy segitöt vihetnek magukkal,, lenne kedvem menni rajta de az az 1200 eur-os nevezési dij kicsit kemény,, plussz 200 eur gps használat, és akkor még nem számoltuk a napi egy gumit, plussz ez meg az,, a peti például tavaly megfözte a 300-ast, eggyik barátomnak tavaly elött ott vették ki a lépét mert leszakadt,,
a legkomolyabb szerintem, csak nem lehet neki akkora nézettséget adni mint erzbergnek,,,,
Kátai Peti mesélte, hogy sokkal komolyabb verseny mint az ErzbergRodeo! Ott nincs technikai csalás!

Gondolok itt arra, hogy nem tud egy olyan motor győztes lenni összetettben ami a gyorsasági szakaszon 180-al megy és úgy nyeri meg a versenyt!
tényleg el kéne nézni ide ...biztos komoly cirkusz ez is........és még nem is voltam ezen.....
Meló előtt vagyok! Lassan indulok!
avval megyek,,és azt mondta a csipet csapat kössem fel a gatyát, mert keményebb lessz mint valaha,, romaniacs, szeptember 13-17- ig,romaniacs
enduroval?


amúgy mikor lesz a redbull romania verseny? habár ránézek mert úgyrémlik annak is van valami oldala
én 15.-én elhuzok székelyudvarhelyre, hat napra, addigra kell rendbe jönnöm,, ez a terv,,,
ronis mikor megyünk már motorozni egy frankót ?
nyomassad ...scanneld be és küld át faxon

azért még ezt kitalálhatnák , hogy átlehetne teleportálódni nekünk is ide -oda..........na persze mag a kekszeket is lehetne küldeni