Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 fontos momentum:
Felső holtpont,
Sebesség.
Jól mondom Jani?
hellótok
jajj Dome annyit megkérdezhetek még h majd mennyibe fog nekem fájni?
Jah és majd szombaton megyek, jön skYro is (motorral) megyünk majd elvileg
Szervusz!
Szia Dömém
Igen és ez a rugás technika lesz a holnapi egyik kérdésem, mert már több embertől hallottam ezt hogy nem tudta berugni, te meg pöc röff már pötyögött is.
Márk, Én egyszer anno az ezred forduló környékén Babettából is csináltam triálmotort! Az első villát 20x20-as zártszelvénnyel erősítettem meg, lekerült a bahajtókar, kapott haspáncét, meg lett erősítve a kormány két keresztmerevítővel (szintén 20x20-as zártszelvény), leficcent az ülés és már kész is a vérbeli triálmasine!

Leugrottam vele kb. 1,5 méter magasból és sajna nem volt így sem elég erős a váz!

Azt mondta nyekk, és úgy döntöttünk nem erőltetjük tovább szépnek induló közös pályafutásunkat!
Mi a baj vele?
A teló szimmering?
tény hogy nem egyszerű berugni a verdát, és emiatt sokan már az égböl rárugnak,, de azért egyszerűen megtanulhato a normális berugás is,
viszont ha emiatt egy raga utod abba hagyja akkor az annyit is ért,,,,,
És furcsa módon a Miki a mai napig nem lett (mint importőr) megkeresve. . .
No comment. . .
Megnéztem, de sajna ezek nem az én pénztárcámnak valóak! sajna
csákány jó mocizást.
menek aludnyi, jo éjszakát,,
Persze természetesen válaszolok!

Nos ott több helyről is kaptam válaszokat a hiba mikéntjére és mindenhol a beindítási technika helytelenségét mondják! Ha egyszer fordult volna elő akkor nem lett volna érdekes mivel anyaghibára gondolt mindenki, a másodiknál már furcsa volt a dolog és valószínű, hogy a motor helytelen indítása miatt történhetett az indító fogaskerékív eltörése!
Egyszerűbben arra jutottak, hogy valószínű úgy indítja be a motorot, hogy a lába a levegőből "esik" rá a berúgókarra és az ekkor keletkező szinte kalapácsszerű ütéstől az anyag egy idő után elengedi magát! Tudjuk ugye, hogy a triálmotorok nagyon ki vannak könnyítve a súlycsökkentés miatt!
Mindenesetre mind idehaza, mind pedig az osztrákok furcsán néztek az esetre mert nem találkoztak hasonlóval! Illetve idehaza már történt egy hasonló eset, de ott tudtuk, hogy az illető (100 kilo felett van) igen intenzíven rugdosta, de miután elsajátította a helyes technikát már neki sem volt többé ez gond!
A kérdéses motornál ha jók az információim akkor már 3 fogaskerés csere volt! Minden esetre ez már furcsa, hogy mindannyiszor anyaghiba lehet a gond!

Ebben az esetben bevallom volt egy információ áramlási hiba is, ami a mi és az Én hibám is, de azért nem érzem azt, hogy akkora nagy gondot jelenthetett az illetőnek, hogy a fél világnak, közte a gyárnak is elkürtölte, miennyire képtelenek vagyunk/vagyok elvégezni a munkánkat!

Sajnálom a dolgot, egy raga utódot vesztettünk el!
Döme hnap valamikor felhívlak,mert volt egykis gubanc a szimeringel,s kiváncsi vagyok h csak átbasztak,vagy tényleg igaza volt-e a srácnak?
Sziasztok!
Andris gratula,nagyon szép csöppség

Mindenki megvan/jólvan?
Van valami fejlemény a közös csapatásról?
nagyon jo volt a mai nap, jo egyedűl menni megvan a varázsa,,
mark, nézted mér a triált ezeken is,, www.mobile.de vagy a www.1000ps.at
jó világ van . de vigyázz magadra és a kicsikére is
én holnap is megyek motorozni a havas bakonyba,,
Szia persze mint mindig!
De igen Janikám csak hátsó alsó szelepeknél lenne a Powere!
akkor valamikor majd találkozunk . holnap 16 óra körül megyünk Pápára megnt a Zsoltival
Márk!

Az elsőt semmi esetre sem javaslom mivel annak szinte mindenét cserélték már és a blokk is sok pótolt alkatrészből van összeállítva! Látszik az egészen!


A második az fasza!
Látom nagyon rajta vagy ezen a triál témán Márk