Na Jani holnap kiderül, hogy lesz-e Spanyol út vagy nem.
És ha nem indiszkrét a kérdés akkor megkérdezem mi lett a végkifejlete annak a motornak amit a Trialmotor.hu-n irt egy srác valami meghibásodott és igen fikázott téged meg a márkát is.
Csak ha akarsz akkor válaszolj!
Igen, tudják! Akár a Fehérék is megcsinálják (nekem anno a Betán is Ők csinálták - bár nem olcsók), de a Mikiék is megoldják és ha nagyon full profin kell megoldani akkor az Osztrák határ másik oldalán laknak a Markus-ék, Ők full profin megcsinálják ha kell és nem is annyira vészes áron! (olcsóbb mint a Gézáék)
2 kérdés:
Ha az úgynevezett "ugrálóstriált" űzöd akkor nem kell annyira dús keveréket kotyvasztani, elég a 60-as is ha viszont hosszabb távon mész akkor 40-50-esre keverd!
Mivel alacsony fordulatú motorról van szó (a hosszú lökettérfogat miatt) ezért ha nincs nagyon pörgetve akkor nem tudja tökéletesen elégetni a bevitt olaj mennyiséget!
Amúgy ha nem megfelelő a keverési arány akkor az úgyis fog mutatkozni a kipufogó végén! Ha nagyon sok neki az olaj akkor tiszta fekete folyékony olaj lesz az egész csonk!
Amelyik gyártónak ilyen felnije van ott ereszteni fog a levegő, ha új ha használt a motor! Ilyen a GasGas, Sherco, Scorpa!
A Montesa a jó megoldást használja, középspanolós felnit rak a gépekbe, ott csak a szelepnél lehet max, gond!
te márk, olvastam a tegnapi spanyol triálos hirdetésedet amit bevágtál,, ugye azt te sem hiszed hogy tudsz venni 2006-os txt 280 -ast 900 eur.-ért,,,,,
Neeem azt azééért neeem!
Csupán arra utaltam, hogy néha nagyon fáraszt, hogy ha ellazulok odalent, midjárt karcsú az eklézsia.
Ha nem megyek és nem nyomulok odafent, hogy autót javíthassak, azonnal visszaüt.
És ha nem indiszkrét a kérdés akkor megkérdezem mi lett a végkifejlete annak a motornak amit a Trialmotor.hu-n irt egy srác valami meghibásodott és igen fikázott téged meg a márkát is.
Csak ha akarsz akkor válaszolj!
http://motos.coches.net/ocasio...
http://motos.
coches.net/ocasio...
1 kérdés:
Igen, tudják! Akár a Fehérék is megcsinálják (nekem anno a Betán is Ők csinálták - bár nem olcsók), de a Mikiék is megoldják és ha nagyon full profin kell megoldani akkor az Osztrák határ másik oldalán laknak a Markus-ék, Ők full profin megcsinálják ha kell és nem is annyira vészes áron! (olcsóbb mint a Gézáék)
2 kérdés:
Ha az úgynevezett "ugrálóstriált" űzöd akkor nem kell annyira dús keveréket kotyvasztani, elég a 60-as is ha viszont hosszabb távon mész akkor 40-50-esre keverd!
Mivel alacsony fordulatú motorról van szó (a hosszú lökettérfogat miatt) ezért ha nincs nagyon pörgetve akkor nem tudja tökéletesen elégetni a bevitt olaj mennyiséget!
Amúgy ha nem megfelelő a keverési arány akkor az úgyis fog mutatkozni a kipufogó végén! Ha nagyon sok neki az olaj akkor tiszta fekete folyékony olaj lesz az egész csonk!
Amelyik gyártónak ilyen felnije van ott ereszteni fog a levegő, ha új ha használt a motor! Ilyen a GasGas, Sherco, Scorpa!
A Montesa a jó megoldást használja, középspanolós felnit rak a gépekbe, ott csak a szelepnél lehet max, gond!
1, Tudják-e Mo-n javítani a kis kecskék első ill hátsó teleszkópjait? ( mint a kroszmotoroknál Fehérék).
2, Mikor milyen benzinkeveréket használunk a kis kecskékben? ( Endúrózáshoz(gyors haladás), technikai motorozáshoz (lassú motorozáshoz))?
Sziasztok, későn kelők! Márk, a KicsiRaga (Zsé) ha jól tudom akkor spanyolul tanul (persze a sok másik nyelv mellett)
Jól tudom Zsé?
Amúgy ezt nézzétek meg! Japan Enduro Masters Beszarás!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Megprobálom.
Jani mindjárt jön a mai 2 kérdés!
Felkészültél?
De a hátsó kerék mindig leereszt!
Csupán arra utaltam, hogy néha nagyon fáraszt, hogy ha ellazulok odalent, midjárt karcsú az eklézsia.
Ha nem megyek és nem nyomulok odafent, hogy autót javíthassak, azonnal visszaüt.
Lehet , hogy csak egy kis szabi kéne . Nem tudom.
De végülis baaaj nincs .