Na a triált nagyon szeretni fogod! Rádöbbensz, hogy amit eddig csináltál csak libakergetés volt! Nem lesznek határok, korlátok.........csak a szabad motorozás élménye!
A Sherco alapjában Francia! És az Endúrókat meg a Supermotokat ott is gyártják, de a 90-es évek végén a Sherco felvásárolta a Spanyol Bultaco céget akik triálmotorokat gyártanak az ősidők óta! Igy a triálmotorok gyártása megmaradt Spanyolországban de Sherco néven futnak már! Bár egy ideig még úgy futottak, hogy Bultaco-Sherco de mára már csak mint Sherco fut!
ööööööööööööööö, nos ezt az oldalt itt most a Döme is nézi és Ő a főszponzorom, így nem is tudom mit mondjak!
Amúgy nem rossz! A 2 ütemű nagyon hasonlóan viselkedik mint a GasGas 280-as csak a Sherco-nál a hátsó villa hossza majdnem 2 centivel rövidebb mint a GasGas-é! Ezt kezdő nem nagyon érzi meg, de azért érezhető, van aki értékeli ezt van aki nem!
A 4T modell, nekem eléggé tetszett, könnyű, harapós és légy járású, csak picit olyan mint a 90-es évek végi 2T triál motorok.......picit nehézkes! De egész jó!
De azt nem szabad elfelejteni, hogy a triálban nem az a leglényegesebb, hogy milyen motor van alattad! Itt egyedül Te számítasz! Jobbára motort szimpátia alapján vesz az ember! Mi még úgysem tudjuk kihasználni azt a mérnöki teljesíményt ami ezekben a vasakban van!
Vesz az ember egy triálgépet, legyen a jelenlegi legprofibb, motorozik vele ezerrel 3 évig, már azt hiszi, hogy totál összenőtt a motorral és akkor odaadja mondjuk akár a Ragának vagy a Cabestaninak és egyből olyanokat csinálnak a motorral amiről a gazda még csak álmodni sem mert!
Mivel belőlle még csak pár darab készült el! 2009-től van a palettán! Most tesztelik ezerrel! De amit demó videón láttam, hááááát, beszartam! Nagyon állat gép lett!
csak Motomixbe volt egy enduro 5.1es
aztán most eszembe jutott Francia nem?
Amúgy nem rossz! A 2 ütemű nagyon hasonlóan viselkedik mint a GasGas 280-as csak a Sherco-nál a hátsó villa hossza majdnem 2 centivel rövidebb mint a GasGas-é! Ezt kezdő nem nagyon érzi meg, de azért érezhető, van aki értékeli ezt van aki nem!
A 4T modell, nekem eléggé tetszett, könnyű, harapós és légy járású, csak picit olyan mint a 90-es évek végi 2T triál motorok.......picit nehézkes! De egész jó!
De azt nem szabad elfelejteni, hogy a triálban nem az a leglényegesebb, hogy milyen motor van alattad! Itt egyedül Te számítasz! Jobbára motort szimpátia alapján vesz az ember! Mi még úgysem tudjuk kihasználni azt a mérnöki teljesíményt ami ezekben a vasakban van!
Vesz az ember egy triálgépet, legyen a jelenlegi legprofibb, motorozik vele ezerrel 3 évig, már azt hiszi, hogy totál összenőtt a motorral és akkor odaadja mondjuk akár a Ragának vagy a Cabestaninak és egyből olyanokat csinálnak a motorral amiről a gazda még csak álmodni sem mert!
Hát ez a triál! Itt az ember számít!
Montesa-Honda Cota HRC 250 4T
Beta Rev4
Sherco 4T
Scorpa 4T
Mivel belőlle még csak pár darab készült el! 2009-től van a palettán! Most tesztelik ezerrel! De amit demó videón láttam, hááááát, beszartam! Nagyon állat gép lett!
Tök egyszerű, tök ősi megoldás és mennyire beválik ha helymegtakarítást akarunk elérni!
És van olyan "motoros" aki azt mondja, hogy a spanyolok nem tudnak? Hát most odatettek a Hondának meg mindenkinek, de nagyon dúrván!
Amúgy meg jobb ha most mondom el mindenkinek, hogy nem Spanyol hanem Katalán! Nem mindegy ám, nagyon nem!
mi a fasz....
durva megoldás
Egy mérnöki csoda!
350 ccm, négy ütem és csak 2 kiloval nehezebb mint a 300-as kétütemű! Ja és ugyanabban a vázban van elhelyezve!
ma láttalak megérkezni otthonodba