Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az van egy rakás
toronyóra lánccal?
Na a triált nagyon szeretni fogod! Rádöbbensz, hogy amit eddig csináltál csak libakergetés volt! Nem lesznek határok, korlátok.........csak a szabad motorozás élménye!
az tuti h ha sok pénzem lesz beujitok egy tirál motort +egy quadot is
A Sherco alapjában Francia! És az Endúrókat meg a Supermotokat ott is gyártják, de a 90-es évek végén a Sherco felvásárolta a Spanyol Bultaco céget akik triálmotorokat gyártanak az ősidők óta! Igy a triálmotorok gyártása megmaradt Spanyolországban de Sherco néven futnak már! Bár egy ideig még úgy futottak, hogy Bultaco-Sherco de mára már csak mint Sherco fut!
aha
csak Motomixbe volt egy enduro 5.1es
aztán most eszembe jutott Francia nem?
ööööööööööööööö, nos ezt az oldalt itt most a Döme is nézi és Ő a főszponzorom, így nem is tudom mit mondjak!


Amúgy nem rossz! A 2 ütemű nagyon hasonlóan viselkedik mint a GasGas 280-as csak a Sherco-nál a hátsó villa hossza majdnem 2 centivel rövidebb mint a GasGas-é! Ezt kezdő nem nagyon érzi meg, de azért érezhető, van aki értékeli ezt van aki nem!

A 4T modell, nekem eléggé tetszett, könnyű, harapós és légy járású, csak picit olyan mint a 90-es évek végi 2T triál motorok.......picit nehézkes! De egész jó!

De azt nem szabad elfelejteni, hogy a triálban nem az a leglényegesebb, hogy milyen motor van alattad! Itt egyedül Te számítasz! Jobbára motort szimpátia alapján vesz az ember! Mi még úgysem tudjuk kihasználni azt a mérnöki teljesíményt ami ezekben a vasakban van!

Vesz az ember egy triálgépet, legyen a jelenlegi legprofibb, motorozik vele ezerrel 3 évig, már azt hiszi, hogy totál összenőtt a motorral és akkor odaadja mondjuk akár a Ragának vagy a Cabestaninak és egyből olyanokat csinálnak a motorral amiről a gazda még csak álmodni sem mert!

Hát ez a triál! Itt az ember számít!
Sherco ról mi a véleményed?
ha a hengerre gondolsz,akkor azt valszeg szombaton
Az összes márka összes 4 üteműjét kiprólbálhattam már csak pont a GasGas-t nem!

Montesa-Honda Cota HRC 250 4T
Beta Rev4
Sherco 4T
Scorpa 4T




Mivel belőlle még csak pár darab készült el! 2009-től van a palettán! Most tesztelik ezerrel! De amit demó videón láttam, hááááát, beszartam! Nagyon állat gép lett!
Mikor húzod rá
nem
1 laikusnak olyan mint ha 2t lenne, nagyon tuti...a scorpa nem genyázott berakta a yz250f blokkot egy az egybe..te mentél már 4t triállal
titeket is ledobál eza szar ?
Bezony!

Tök egyszerű, tök ősi megoldás és mennyire beválik ha helymegtakarítást akarunk elérni!

És van olyan "motoros" aki azt mondja, hogy a spanyolok nem tudnak? Hát most odatettek a Hondának meg mindenkinek, de nagyon dúrván!

Amúgy meg jobb ha most mondom el mindenkinek, hogy nem Spanyol hanem Katalán! Nem mindegy ám, nagyon nem!
alulról mennek a szelepek?
mi a fasz....
durva megoldás
Yami vs.Stefi=Yami ipone
Pedig ugyan akkora mint bármelyik GasGas TXT!

Egy mérnöki csoda!

350 ccm, négy ütem és csak 2 kiloval nehezebb mint a 300-as kétütemű! Ja és ugyanabban a vázban van elhelyezve!
Szia Béla
ma láttalak megérkezni otthonodba
csőő zozi
Szewasz apa!
4t nem?
mekkorának látszik így ez a Triál
Ezennel bejelentem, megtaláltam álmaim motorjait!