A helyzet az, hogy Én sem tom! Szerintem mivel benzinbefecskendezős technikáról van szó ezért valamilyen módon a kipufogógáz kiáramlása biztosan hatással van a henger áramlási rendszerére!
Beszéltük Dömével is mert furi volt, hogy a probléma azonnal megszünt és csak erre tudtunk gondolni!
Én triálos vagyok így a problémákat triálos gondolkodással akarom megoldani ami extrém gyors reakciót jelent és azt is követel meg a motortól! Ha ugyanebben a szituban a triálvassal lettem volna akkor Ő 4-ben onnal simán egy finom kuplungráhatással úgy kirepített volna a prtra, hogy csak úgy nyekkentem volna!
Viszont ez a mozdulat hiába van bennem reflexszerűen, az FSE mégegyszer olyan nehéz mint a triálkecske, hiába jött a reakció a motor nem azt csinálta mint amihez Én hozzá vagyok szokva! Ez van!
Nézd nem tudom mások hogy és miként használják és használták, de Én bizony motoroztam vele, sokszor inkább az extrém endúrót részesítve előnyben! (traktor gumik, sziklák, patak, sziklafalak, partoldalfalak) de nekem soha nem volt gondom vele és sokan akik itt vannak és úgy használják ahogy az általában meg szokott írva lenni (magyarul oda figyelnek rá), bizony nekik sem szokott gond lenni vele! Nekem a legnagyobb és legbosszantóbb hiba az volt, hogy amikor "kiheréltem" a kipuffot akkor sokszor "beállt" a motor (vagyis hirtelen fékezéskor amikor a kuplungot behúztam a motor hirtelen leállt) de ez a probléma azonnal megszünt amikor lecseréltem a dobot egy gyári sport dobra!
Az olajat kb. 500 kilométerenként cseréltem a szűrőt pedig minden 3-ik olajcsere alkalmával!
Én 2007-ben lamotoroztam egy 2005-ös évjáratú FSE-vel közel 4000 kilométert terepen és nem kímélő üzemmódban! Láthatsz képeket róla és megkérdezheted a többieket is!
Ha törődsz vele akkor nem lesz gondod! Légszűrő, olaj és olajszűrő cseréje viszonylag sűrűn és általános szeretgetést igényel, de ha ezt betartod akkor nem lesz gond! Nekem sem volt soha, semmi!
Én megszerettem! Pedig hidd el, hogy leteszteltem már szinte minden márkát amit csak legyártottak! KTM-től a TM-en át még CCM-et is! De az FSE nagyon bejött!
1300000Ft ba mennek ezek a gépek mármint a FSE450!
Ő valamivel jobb áron adja azt ugyan nem tudom miért,az enyém is 1300000-ba megy most ilyen használt állapotban.
Ilyen hal fogási módot még nem láttam..motorról ugorva ....ha nem próbálsz gyorsúlni akkor nem is kisebb az esélye a hibának,de nem is gyorsúlsz soha..ez igaz minden ms-ra
akkor az én sport dobommal ilyen nem fordulhat elő
igaz nekem nem inyekciós
Ez nagy volt! De milyen igaz!
Beszéltük Dömével is mert furi volt, hogy a probléma azonnal megszünt és csak erre tudtunk gondolni!
Viszont ez a mozdulat hiába van bennem reflexszerűen, az FSE mégegyszer olyan nehéz mint a triálkecske, hiába jött a reakció a motor nem azt csinálta mint amihez Én hozzá vagyok szokva! Ez van!
Kipróbálom holnap a gépet és ha tetszik akkor mehet a móka!
Az olajat kb. 500 kilométerenként cseréltem a szűrőt pedig minden 3-ik olajcsere alkalmával!
Mennyi km-ként cseréled benne az olajat?
Ha törődsz vele akkor nem lesz gondod! Légszűrő, olaj és olajszűrő cseréje viszonylag sűrűn és általános szeretgetést igényel, de ha ezt betartod akkor nem lesz gond! Nekem sem volt soha, semmi!
Én megszerettem! Pedig hidd el, hogy leteszteltem már szinte minden márkát amit csak legyártottak! KTM-től a TM-en át még CCM-et is! De az FSE nagyon bejött!
Ő valamivel jobb áron adja azt ugyan nem tudom miért,az enyém is 1300000-ba megy most ilyen használt állapotban.
És a listán lévőket kikockázom a kis drágaságom gimijával! Ilyen mintátok lesz!