Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem tom hogy van de az tutter hogy lehet vagy lehetett....
Egy dolog még lehetséges! Lehet úgy is finansziroztatni motort mint ahogy azt a Red Baron teszi, tehát maga a cég adja hitelre a motort és nem egy banknak törlesztesz hanem magának a kereskedőnek, de ott kibaszottul hatalmas kamat fog a nyakába zuhanni a motorosnak!
Régen még létezett olyan, hogy "crosshitel", ez azt jelentette, hogy finansziroztatni lehetett olyan motorokat is amelyeket zártpályás versenyre terveztek és nem utcai forgalomba! De csakhamar abbahagyták ezt a finanszirozási módot mert sajnálatos módon szinte az összes crossjárgánynak nyomaveszett! És mivel a banknál nem volt semmiféle fedezet ezért egy picikét megszivattyúzták!
Még egyszer elmondom: zártpályás versenymotort NEM lehet sem levizsgáztatni sem pedig hitelezni!
Zártpályás versenymotornak minősül a crossmotor a salakmotor és a pályagyorsasági motor!
Egy aprócska gond van mindenkinél, nagyon hajlamosak összetéveszteni a crossmotort az endúróval! A crossmotort ugye arra találták ki, hogy 20 perc+2 kört nyélgázon egy körfolytonos pályán a lehető leghatékonyabban teljesitsen! Ellentétben az endúró versenyeken a pálya nem körfolytonos és ott sokszor van összekötő szakasz is ami sokszor lehet közforgalmú út is! Ott pedig a versenyzőkre ugyanúgy érvényesek a közlekedési szabályok mint az autósokra stb.! Tehát ott figyel a lámpicsku! Ugyanez vonatkozik a triálra is hisz ott is vannak összekötő szakaszok! De a salaksportban, a gyorsaságisportban és a cross sportban nincs összekötő szakasz igy a lámpa a komplett kivezetékeléssel és funkciójával eggyütt csak felesleges plusz kütyü!
Namármost a közlekedési törvények határozottan kimondják, hogy forgalmi engedéllyel rendelkező gépjárműre mik a kötelező tartozékok, például alap a lámpa, féklámpa, rendszámtartó és hozzá a világitás, helyzetjelző.....Na már most ha a crossmotoron még lámpatekercs sincs a generátornál akkor ugyan, hogy fog megfelelni eme minimális követelményeknek?
Na ja, a magyar ember mindeg is találékony volt, egy kis csuszipénz a vizsgabácsinak és máris van forgalmi, könnyebben hitelezhető mondhetnánk! De még ez sem igy van, ugyanis a bankoknak van saját adatbázisuk, hogy milyen motorokat lehet hitelezni és bizony abban egy fija crossmotor sincs!
Szóval a hitelezhető crossmotor és a rendszámos crossmotor az bezony mind buktavári!
A döntés a tiétek!
Na ez sztem is hülyeség nálunk Nyíregyházán a Suzukinál hitelre lehet venni rmz 450et...
hplnap -Janiknak hála- talán lábra tudom állítani szegény motorkámat...
Már nagyon szeretne gurulni...amikor elmegyek mellette, elkapja alábam és húzza, nem engedi el...
na jah...
ott szinte csak az van
Menj lejjebb és nézd meg mi volt az elöző hozzászólás..
Ezek mind feketén vizsgáztatott motorok....A KTMBudapest is tele van levizsgáztatott crossmocikkal...amik jók egszen a legközelebbi törvénymódosításig....
nem hitelezhető?
akkor ezek mik?
http://motor.hu/motor_vpage.js...
http://motor.hu/moto
r_vpage.js...

http://motor.hu/motor_vpage.js...
http://moto
r.hu/motor_vpage.js...

és elég sok van még....csak gondoltam téged is megkérdezlek...
jani ne hülyéskedj már velem....
Ha kérdésetek van bankdolgokban csak szóljatok mert egész nap ezeket csinálom!
Cross motort ugyan, hogy lehet hitelezni? Gyermekeim, tényleg tévedésben vagytok! Hitelezni csak olyan motort lehet aminek van törzskönyve mert az megy fedezetként a bankbácsihoz! Szóval cross csak kp-re!
neme?
legközelebb viszek 1 baseball ütőt és földbe döngöllek, köcsög"
Ahogy gondolod...én ezt az egészet nem azért mondtam hogy piszkáljalak, tényleg pusztán jóindulatból...Én sem parázom, csak amennyi egészséges...
450-es cross?
Le sem ér a lábad róla, tesó...
kizárt
egy jó kis Gas gas?
jani
nincs valami 450es crossgép nálatok ami esetleg hitelezhető?
holnap viszik az yz-tmszal új motor után kell néznem...
András! de ha meg veszem rakatok rá egy folytot kipufogot és le vizsgáztatják akkor meg lesz a papirom de én városba csak 1-2x meek szval akkor meg ha meg álit akkor tőlünk csak jogsit kér forgalmit és annyi meg a biztositást nem nézi meg a motort meg ilyeneket ha meg veszem csak terepen lesz használva mert kapok még egy yamaha dt is szval az lesz utcai!a gasgason nem is lesz rajta a rendszám csak ha megyünk erdélybe meg ide oda!meg ritkán álunk meg rendőrnek!50esel el lógunk akkor egy 250sel esélyük se lesz!
De ha szépek mér sírsz?
Olyan szépek ezek a képek.....
Szia Andris!
Mi a zsír?
Megy a táltos?
Ha időd engedi, csörögj rám légyszi. (kb 3-ig alszom...)
Nem értetek 1-2 dolgot, még1x elmondom:
Az hogy AGYBAN, az nem a kezelőszervek ismeretét/használatát jelenti nálam....hanem pl. a veszély tudatát/felismerését/elismerését...nem azt hogy "bazze, elesek oszt mi van?"...hanem hogy ésszel motorozol...na ezt nem ismerik sokan....és sajna a fiatalok között bizony több az ilyen..Azért találták ki a korhatárt hogy az ifjú felnőjjön a motorohoz...Mit gondoltok, miért van az hogy egyes biztosításokat nem köt a biztosító 25 éven aluliakra? Mert tudják hogy a sok kis pöcs a dizsiből azafeléjövet szarrá töri apu kocsiját meg önnmagát is!És ne hörögjetek, ez így van....Olyanról még nem hallottam hogy az 53 éves Kovács bácsi meghalt balesetben a kollegáival, dizsiből hazafelé jövet...
A másik, amit nem akartok/tudtok megérteni ez a kurva papír...csináljátok, de úgy is rábasztok...mint mondtam a rendőrök sem hülyék.Le fogja vágni hogy 250-es, ha máshonnan nem hát az alvázszámból...a gyengébbek kedvéért az alvázszám/tipusszám tartalmazza a köbcentit is...ha meg nincs fent a kis tábla a vázon, egyből küld KPM-re, esetlegh megnézik a nyilvántatrtásba a motort vagy lefoglalják...
NA ÉRTITEK MÁR, TÖKAGYÚAK?
Rendőr bácsi sem hülye (főleg ha motoros rendőr) és ha egy kicsit is gyanus a mocc, akkor már küld is KPM vizsgálatra...ámen