Na ezt ugatom én is az ismerősi körömben állandóan...Mindenki így négyützem meg úgy négyütem meg ennyi meg annyi ló amikó meg menniük kell előttem akko meg csak tolom illetve toltam le.. Dacára annak hogy Lc640et vettem igen nálatok Jani..
Ne haragudjatok meg, de Én ilyen dolgokba mint ezek a vizsga kérdések nem megyek bele mert az új vizsgaszabályok ellenőrzése folyamán ebből akkora bukták lesznek majd, hogy csak na!
Csak annyit mondok, hogy kezdhetik vakargatni a fejüket azok is akiknek "rendszámos crossmotorjuk" van!
Az új szabályoktól nekik annyi meg egy bambi!
Mennek majd szépen kifele mindegyiknek a feljelentés közokirathamisitásban való részvetelért, bár a nagyot a vizsgáztató meg a kereskedő fog most majd bukni!
Szóval Én és cégem csak tisztán törvényesen mindent!
Gyerekek, ma egy tök jó élményben volt részem!
Együtt edzettem a Kátai Petivel (aki esetleg nem ismerné akkor Ő volt a legeredményesebb magyar a Dakaron)
Szóval triáloztunk egy nagyot! Tök jó volt! Nagyon érzi a motort.....totál látszik, hogy van rutinja!
Amúgy nemrég vett egy GasGas TXT 280-ast és azzal gyakorol....nagyon jó neki mert a triállal tudja fejleszteni az állóképességét és mégjobban megtanulja a kezelőszervek pontosabb használatát amit a későbbiekben az endúró és a terepralliban tud kamatoztatni!
Látjátok ifjak....a nagyoknak sem kell a nagy köbcenti és a nagy lóerő.....a lényeg, hogy tudja kezelni a vasat!
Én láttam Sebastian Tortelli-t egy 85ccm-es kis KTM-el, hogy szarrá gyalázta a nagynak mondott osztrák helyi menő krosszosokat akik mindenféle hatalmas vasakkal nyomultak!
3 kör alatt adott nekik egy kört!
Szia Jani!ti meg tudtok olyat oldani h 250est le vizsgáztatni 125re mert csak arra van jogsim!valami kipufogoval nem lehetne le folytani anyira h el fogadják 125ös ként?
Kicsit belepofázok már Én is ha nem baj! Javaslom a feltörekvő ifjaknak, hogy ha késztetést éreznek a nagyobb és nyomatékosabb vasak iránt akkor ne habozzanak, nosza vegyétek meg és csapassatok velük nagyon-nagyon jóizűeket......DE! És most nem véletlenül mondom ezt a de szócskát.....csak akkor vágjatok bele a nagyobb falatokba ha agyban is egyben vagytok, szóval ha már megtanultátok egyszerre és pontosan kezelni a gázt, az első a hátsó féket, a kupplungot és már megy úgy is a motorozás, hogy ha felmész valahova-most legyen az sirató vagy tök mindegy, hogy mi-szóval ha nekimész valaminek akkor ne te vidd fel a motort, hanem a motor vigyen fel téged!
Ha ez összeállt, akkor jöhetnek a nagy vasak!
Amúgy jelenleg pont azon filózok, hogy az erdélyi kalandtúrának lehet, hogy egy EC 125-ös kis szöcskével vágok neki!
Atis!Sztem meg veszem azt!de amugy van itt ahol lakom 2zsir új ktm 125 exc meg most egy új drz 400 szval azokkal kell érkezni szval 1hét folyamatos motorozás és lesz húzva neki de nem csonton csak ugy finoman!amugy végsebeségre mit tud ez a motor?
Wiktor,vedd meg bátran azt a "kettőötvenest" mert az bisztos hogy jó mocc,ha óvatosan motorozol vele kb fél évig nem fogsz tulságosan megsérülni,ha pedig huzni fogod a fülit első perctől akkor viszont hamarosan az eladó moccok közt lessz!
amúgy meg télleg elég sok 200-250es paripa megy a1es papírokkal és elég nagy a kereslet rá! (csak egy példa a zsír új ktm exc250nél felajánlják neked h a1es papírral csinálják!)
Csak annyit mondok, hogy kezdhetik vakargatni a fejüket azok is akiknek "rendszámos crossmotorjuk" van!
Az új szabályoktól nekik annyi meg egy bambi!
Mennek majd szépen kifele mindegyiknek a feljelentés közokirathamisitásban való részvetelért, bár a nagyot a vizsgáztató meg a kereskedő fog most majd bukni!
Szóval Én és cégem csak tisztán törvényesen mindent!
Együtt edzettem a Kátai Petivel (aki esetleg nem ismerné akkor Ő volt a legeredményesebb magyar a Dakaron)
Szóval triáloztunk egy nagyot! Tök jó volt! Nagyon érzi a motort.....totál látszik, hogy van rutinja!
Amúgy nemrég vett egy GasGas TXT 280-ast és azzal gyakorol....nagyon jó neki mert a triállal tudja fejleszteni az állóképességét és mégjobban megtanulja a kezelőszervek pontosabb használatát amit a későbbiekben az endúró és a terepralliban tud kamatoztatni!
Látjátok ifjak....a nagyoknak sem kell a nagy köbcenti és a nagy lóerő.....a lényeg, hogy tudja kezelni a vasat!
Én láttam Sebastian Tortelli-t egy 85ccm-es kis KTM-el, hogy szarrá gyalázta a nagynak mondott osztrák helyi menő krosszosokat akik mindenféle hatalmas vasakkal nyomultak!
3 kör alatt adott nekik egy kört!
Hol bújkáltál egész nap?
És főleg, KIVEL?
Van rajta nyomatékkapcsoló?
Szerinted jobb, mint a KTM exc125?
Kicsit belepofázok már Én is ha nem baj! Javaslom a feltörekvő ifjaknak, hogy ha késztetést éreznek a nagyobb és nyomatékosabb vasak iránt akkor ne habozzanak, nosza vegyétek meg és csapassatok velük nagyon-nagyon jóizűeket......DE! És most nem véletlenül mondom ezt a de szócskát.....csak akkor vágjatok bele a nagyobb falatokba ha agyban is egyben vagytok, szóval ha már megtanultátok egyszerre és pontosan kezelni a gázt, az első a hátsó féket, a kupplungot és már megy úgy is a motorozás, hogy ha felmész valahova-most legyen az sirató vagy tök mindegy, hogy mi-szóval ha nekimész valaminek akkor ne te vidd fel a motort, hanem a motor vigyen fel téged!
Ha ez összeállt, akkor jöhetnek a nagy vasak!
Amúgy jelenleg pont azon filózok, hogy az erdélyi kalandtúrának lehet, hogy egy EC 125-ös kis szöcskével vágok neki!
muti má képet 640 rőőő