minél hegyesebb a villaszög,annál agresszívebben kanyarodik,de az egyenesfutás rovására megy.
idegesebb lesz,szitálja a kormányt egy lapon való kigyorsításból
és fordítva
ha laposodik a villaszög(mint most nálad készül)ezek megfordulnak
egyenesben stabilabb lesz,kanyarodni meg nehezebb lesz vel,mert jobban kell "ösztökélni" hogy lapra basszad
ha megtudom,hogy a buzik közé mész vele Alsóörsre,pofán váglak
Na szintén székesfehérvári , bajtárs!
az hogy szarabbul fog kanyarodni az mennyire lenne súlyos, vagy csak megszokás kérdése? , csak mert tavaly nyár közepe óta kőröshegy a második lakhelyem
...azért nem hiszem h csak harley találkozóra lehet majd vele menni
Köszönöm a gyors válaszokat!
Már fel is merült bennem a következő kérdés:
Ha leültetem a vasat hátul x cm-el akkor az első telóba is feltétlenül bele kell nyúlni vagy nem szükséges?
Am meg csináltam a telókat
szítt kaptam az első telót, drótig jutottam azt ki tudtam venni de a szimeringet már nem. Hogyan tovább?
Na megyek de a későbbiekben még visszatérnék majd az ültetés témára ha nem unjátok meg
még motorom sem volt...
na azok igazi műmotoros buzik soha többé
eddig sem jártam vele oda csak himizoli úr hozzászólására reagáltam...
köszönöm az elméleted precíz levezetését, megítélésem szerint helytálló
idegesebb lesz,szitálja a kormányt egy lapon való kigyorsításból
és fordítva
ha laposodik a villaszög(mint most nálad készül)ezek megfordulnak
egyenesben stabilabb lesz,kanyarodni meg nehezebb lesz vel,mert jobban kell "ösztökélni" hogy lapra basszad
ha megtudom,hogy a buzik közé mész vele Alsóörsre,pofán váglak
könnyebben elpattog az útról
az hogy szarabbul fog kanyarodni az mennyire lenne súlyos, vagy csak megszokás kérdése? , csak mert tavaly nyár közepe óta kőröshegy a második lakhelyem
...azért nem hiszem h csak harley találkozóra lehet majd vele menni
az elejét is le kell engedni
Már fel is merült bennem a következő kérdés:
Ha leültetem a vasat hátul x cm-el akkor az első telóba is feltétlenül bele kell nyúlni vagy nem szükséges?
Pl itt:http://www.bazismotor.eu/170/1...