Sziasztok!
Honda trx 700xx quadra szeretnék utcai kerekeket, a problémám hogy nem találok a gyárival azonos méretű felnit se gumit, mivel a hátsó független felfüggesztés miatt elég spec. a mérete.
A kérdés az lenne hogy milyen méretű felnit válasszak ill hogy befolyásolja e a méretváltozás a menetstabilitást és egyéb dolgokat.
Első gumi: 21 x 7R 10
Hátsó gumi: 22 x 9R 11
A tanácsokat előre is köszönöm!
Van egy Derbi Senda X-Racem gyárilag endúro kerekek vannak alatta, szeretnék hozzá venni egy SM szettet, és az lenne a kérdésem, hogy át kell e hangolni valamit a futóművön az átalakítás után, és ha kell, akkor mit ?
Szia!
Min. erősebb rugót kell beleraknod és én nem önteném bele sűrűbb olajat.Hidegben megtréfál.
Ha kell a segítség írj egy e-mailt vagy küld el a tel.számodat.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy Ti mennyi olajat raknátok egy 2003as exc 125 első telójába?48 mm az alsó szár átmérője
(a belecsúszó szár,a keskenyebb). Én 5 és 7 deci között hallottam száranként. Előre is köszi: Rp!
Ért valaki futómű tuningoláshoz? Egy 4Jh-s teleszkópot kéne kicsit keményebbre varázsolni... milyen lehetőségek vannak, és milyen áron?
tudtok ajánlani pesten hozzáértőket?
Hozzám jöhettek,krossz,endúró,de bármilyen tipusú első-hátsó rugóstag javításával,futómű beállításával,igény szerint szelepeléssel,súlyodhoz való beállítással.
Olaj,csúszóperselyek,szimmeringek-po
rvédők alacsony áron való beszerzésével is megkereshettek.
Rövid határidővel,akár postán is elküldheted telóidat.Mindenben tudok segíteni 06-20 354-1698
Aha a Hyper-Pro is frankó, bár jóval drágább mint az LSL. Az meg tesztgyőztes lett a németeknél a motorkiegészítő téren.
Hát a használtak eléggé zsákbamacskák...
Igen általában a márkásabb jobb szokott lenni (strapabíróbb darabok) viszont itt az apróban is hírdetnek többen is újat és használtat is , és azok még megfizethetők is . Jó az LSL is ha újat akarsz .
Nem fog, nekem a gyári a Suzukin elég gány...
Állíthatót vegyél, azt be tudod olyanra lőni amilyennek neked tetszik.
LSL kormánylengéscsillapító is van, és jó az ára is. A németek nagyon szeretik.
És mit érdemes?
Öhlins vagy Hyper-PRo?
Tudom Öhlins márkásabb, de kell az a 160.000 elég riasztó... Tudom ha esek, az többe fog fájni. Stabilizátorral is fog még hasonló meglepetéseket okozni a moci?
Tudna nekem valaki infót adni, merre menjek fejlesztés ügyben?
Tegnap lightosan követtem egy 3 kocsiból álló convojt, hosszú egyenesben gondoltam nekiállok, lazán 5.-ikben előzni őket. 120-ról elindultam, majd 150-nál egy akkora kátyúba mentem, hogy szerintem megemelte a moci elejét egy pár centire, és amikor leért hihetetlenül elkezdett rázni, és citált az egész motor, haver ki sem mert jönni a látvány után előzni, hanem 100-al hazajött. Mi lehet a baj? Kormánystabilizátor beszerzésére gondoltam, egy gyári 600RR '05-öm van. Közben hazafele mégegyszer így jártam a 8-as úton, lakott területen (betartom a sebességhatárokat), 50-el döcögtem, bal kéz a tankon pihentetve, és megint elkaptam valamit, úgyszintén becitált az egész, de úgy hogy a gumi nyikorgását is hallottam.
A kormánystab megoldaná ezeket a gondokat?
Válaszokat várom, előre köszi!
yz450f 2007