Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen 1szerű lenne! Van is a közelben egy Suzi szervíz, rákérdezek ott. Tálán én is kifogok egy jó csókát. Köszike!
Én tudod hogyan szoktam? Lemegyek a Suzukiba és megkérdezem. Vagy a Hondába. Aztán még lehet jól jársz, mint én, h összespanolsz valamelyik szerelővel, aztán megy a biznisz...
Hali! És honnét tudhatnám meg milyen a gyári olaj? Próbáltunk már többekkel rákeresni a neten de hiába, a robbantott ábrákon és cikkszámokon kívül mást nem találtunk. Azért köszi!
Hát én nem tudom neked mi lenne a megfelelő. Vegyél bele gyári értékűt...
NITROGÉN gázzal van töltve 12bár nyomással és a megfelelő olajmennyiséggel.
OK! Köszi! De a boltban mondták, hogy nagyon el kell találnom a megfelelő olajat, különben szenvedés lesz a mocizás. Számoljak a súlyommal, talajminőséggel, melegedéssel stb, meg hogy nagyon széles a skála. Az 5w-s vagy 10w-s nekem megfelelő lenne?
Gondoltam, h nem lesz. A régebbi telóknál írják, ami levegővel volt töltve és a kúton lehetett állítani. A futómű szervízben sztem tudják.
Így van! Avval jobban járnál.
Pl náluk: http://futomu-tuning.hu/?id=1&...
Köszi a Nitrogén időközben meglett, de sajnos a moci szervízkönyvében sincs ilyen adat, pedig abba még a szelep sapka meghúzási nyomatékát is írják! :)
A helyzet az hogy egy Honda szervízben is fél óra után feladták és majd mondták jobban belemennek és visszahívnak!
Lehet jobban járnék ha keresnék valami futómű specialistát!
5W-ssel puhább a telód 10W-ssel keményebb.
Úgy tudom nitrogén gázzal vannak töltve. Hogy milyen nyomáson az jó kérdés. Talán nézzél szét az Öhlins weblapján hátha találsz vlami specifikációt róla...
Nem akarok hülyeségeket kérdezni, de az érdekelne hogy a motorom CBR 1000RR hátsó rúgójának gáztartályában milyen nyomásnak kellene lenni? Vagy honnét lehet tudni hogy elegendő-e a benne lévő gáz! Illetve milyen gáz is van benne?
Sziasztok! Olajcserések a telószáraim (RMZ 250 K5) de nem tudom milyen olaj volna ideális. 70 kg vagyok, hepehupás, kemény talajon szoktam használni a gépem. Aki tud tanácsot adni, köszi!
http://www.futomu-tuning.hu
Vagy Feró-t ajánlanám Csömörön, teló és aluváz javítással foglalkozik, de a telószámát nem tudom...
Sziasztok!
Én olyan emberkét vagy szervízt keresek ahol fútómű beállítást végeznek. Küldjetek légyszíves elérhetőséget ha tudtok! Egy sport motor központi rugóstagját szeretném beállítattni. Előre is köszönöm
szerintem a szimering lesz a bibi......
sziasztok 1 kérdésem lenne .
a motoromon az első teleszkópszár amikor berugoztatom (pl nagyobb fékezés) mindig olajos lessz mi lehet a hiba oka?
de sehol nincs olaj folyás a telón csak a szár lessz olajos az is csak enyhén
Suzukis te meg szerintem szedd szét az első telóidat nézd meg nincsenek megkopva a belső és alsó csúszoperselyek(én minden telójavításnál cserélem) meg,hogy nincsenek meghhajolva a teló krom csúszó és a fix szárai aztán mozsd ki a teló csilapító egységét és amikor visszatetted gyári nyomatékra huzd vissza a villakifli csavarokat (miatta is szorulhat)Szerintem a hátsó gátlódnak a nyomofokozeti csillapítása meg tul volt feszítve a gáz álltal
Csaba99 te állogathatod a motorod oda vissza ha nem a saját stilusodhoz állitod akkor baszhatod az egészet.amúgy terepre durva terepre közutra más és más beállítás szükséges.
a hátulja elpattog a krumplikon vagy ha tekergetem akkor meg hullámzik az eleje meg olyan mintha egy seprű nyele lenne és akár hogy tekergetem nem lesz jobb már próbáltam 3 fajta viszkozitású olajat de szinte semmit nem javult.....
és az a legnagyobb baj hogy akitől vettem koppanásig betekert illetve be keményített mindent és egyszerűen nem tudunk belőle kihozni semmit...
a probléma megoldatott tegnap elfingotta magát a hátsótelóm úgy hogy jöhet a csere.Amúgy Öcsi ha egy kicsit vissza olvastál volna akkor nem kérdeznél ilyeneket mert irtam hogy szinte állíthatatlan az eleje és én nem jöttem rá hogy mért de szerintem nem is küzdök vele tovább mert már a hátsót cserélnem kell akkor cserélem az elejét is.Bár lehet hogy még is neked lesz igazad és a szelepezéssel lesz valami...... de abba már nem akarok bele bonyolódni...... Amúgy a volt RF-emet pillanatok alatt be tudtam állítani mert ugye ami jó azt könnyen és erezhetően lehet tekergetni
Helló srácok! Kérdésem a következő: Azt hallottam, hogy a hátsó telóba nem olyan lengéscsillapító olaj kell mint az első villába. Ez igaz? Ha igen akkor milyen? Illetve a következő a kérdésem: egy 94-től gyártott első teló van a cr250-esembe ami 90-es évjáratú. Hogy kell beállítani a telókat(a hátsót is), hogy nagyjából jól működjenek? 65 kg vagyok.(kb. a csavrokat merre és menyit kell tekerni?) Segítségeteket előre is kösz!
Bocs de ha komolytalanul veszed a dolgokat nem tudok segíteni!Ha stabil gázon mész az ugrató felé akkor mit csinál a motor és nem korigálod gázzal vagy fékkel a motortest mozgását?Amúgy én sportmotorokat állítok főként de néha a krossokat is állogatok.Ha a teloid gyáriak és uccaiak akkor sok lehetőséget ne is akarj kihozni belőle.De ha már javítva volt a hátsó gátlód akkor akár lehet,hogy a gáznyomás sok vagy a szelepek rosszul vannak összerakva mert amit leírtál én erre a következtetére jutok
öcsir6r: Egy suzuki rmx-röl van szó Showa telóva fogalmam sincs hogy mekkora a rúgó állandó te megtudnád alapítani egy 96-os motorról? én 79 kiló körül mozgok a tempóm halálos illetve endurózni szoktam.Az eleje meg attól függ hogy merre mozdul hogy orra vagy hátra akarok esni......
seducertt: Sajnos nem beállítási probléma van vele illetve nem reagál rá ha tekergetem ezért fordultam hozzátok hátha valaki tud egy SZAKIT aki rá tudna pillantani esetleg gatyába rázni...
MILYEN hátsó gátló van a motorodba(hány NM-es rugó van bent)?te hány kiló vagy?és milyen tempót motorozol?és gondolom kross motorod van elugratásnál merre mozdul a motor eleje?