Sziasztok!
Én és egy haver keresünk pest környéki emberkéket akikkel lehetne endúrózni/krosszozni pest környékén, esetleg ha közösen lehetne a motorokat tárolni annak is örülnénk. Egyelőre csak a tárolási problémák tartanak vissza minket hogy vegyünk két vasat.
Egy kis segítségre lenne szükségem, KLX650R-el kapcsolatban érdeklődnék!
Van egy állítólagos típushibája:
Tulaj írása:
"
A berugó tengely és a kuplungkosár közt egy fogaskerék van, egy csapra egy zéger gyűrűvel biztosítva. Ez leugrik, a kerék elszabadúl, jó esetben beszorul, rosz esetben repülnek a fogak, reped a blokk, a dekni... kuplungkosár "
Mintha rémlene hogy meg lehet oldani maszekon ezt a problémát, de már nem tudom és nem találom mi a megoldás rá.
Esetleg tudna ebben valaki segíteni?
Köszi a tanácsot! Igen, néhány dolgot nem gondoltam át kellően! :D Akkor nincs más hátra, mint előre és felújítani a cuccot. Egyébként a jelenleg benne lévő (állítólag szerelő által nemrég cserélt) légszűrő is elég sufnituningosnak tűnik. A légszűrő egy kupakkal volt beszorítva a házba. :D
És ezt milyen időközönként és módszerrel szeretnéd tisztítani?
Az adatlapon motorodként YZ szerepel,tehát tudod hogy milyen légszűrő kell egy offroad gépre,így nem is értem mit szeretnél egy ilyen bazári bóvlival,remélem ezt te sem gondoltad komolyan.
Ha nem akarod folyamatosan homokkal etetni a hengered akkor barkácsolsz rá egy olyan légszűrőházat amibe mosható/olajozható szűrőt tudsz tenni...mérd meg hogy mekkora a karbid légszűrő felé külső átmérője és keress rá vmi légszűrődobozt.
Véleményeket szeretnék kérni a következő átalakításhoz: Yamaha Xt 600Z Tenere (`83) légszűrője és a háza elég rossz állapotban vannak. A motort pár napja vettem.
Enduro motorok esetében milyen következményekkel járna, ha a gyári légszűrőt és házat kiszerelném, és a képen látható légszűrő típussal helyettesíteném? A két szűrő így az ülés alatt lenne közvetlenül, de alulról és hátulról nem védené igazán semmi.
A motort hobbi célú endurózásra vettem, így extrém igénybevételnek nem lesz igazán kitéve. Előre is köszi a véleményeket!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és mindenképpen enduroban gondolkodnék.Valami öregebb 600-as gépre gondoltam.A2 höz kellene tehát 35kW a plafon.Árban 350ezrem van rá.És teljesen tanácstalan vagyok hogy melyik lenne a jó választás alapjába Yamaha Suzuki vagy Honda vagy esetleg Kawasaki? Igazából javában aszfalton használnám de enduroznék is vel.És arra lennék kíváncsi hogy melyik a megbízhatobb és melyikhez van alkatrész is, és melyikhez olcsóbb?És alapjában mit gondoltok ezekről a 20-30 éves motorokról?Vételnél mire kell odafigyelni?Bocsi hogy ide írok nem találtam aktuális fórumot és itt van mozgás is.
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.
Nemrég elkezdtem edzeni egy endurocross versenyre. Valószínűleg a királyválasztó lesz az esedékes. :D Na szóval, nekem van egy 1992-es Honda CR125-ös krosszmotorom. Nincs rossz állapotban, de azért jó lenne felkészíteni a versenyre, hogy átmenjen a gépátvételen. Megtudnátok mondani, hogy mire kell majd odafigyelni? Mit cseréljek mindenképp?
Üdv!
Kérdés!
Hobbi endurózáshoz milyen széles hátsó gumit érdemes választani?
130 helyett jobb lehet a 110-es (motor 40le) talaj vegyes: erdő, mező, egy kis homok, sáros részek szóval minden.
Előre is köszi!
Üdv.
AM3-as blokkos motort érdemes még venni,vagy nézegessek AM6-ot?
A moci egy 50-es Rieju RR50, nagyon egybe is van,végre 70 körül megy.
Bocs hogy ide írok de nem találtam aktuális fórumot.
Én és egy haver keresünk pest környéki emberkéket akikkel lehetne endúrózni/krosszozni pest környékén, esetleg ha közösen lehetne a motorokat tárolni annak is örülnénk. Egyelőre csak a tárolási problémák tartanak vissza minket hogy vegyünk két vasat.
Kutyák meglettek
http://dani.belse.hu/dani/1511...
Egy kis segítségre lenne szükségem, KLX650R-el kapcsolatban érdeklődnék!
Van egy állítólagos típushibája:
Tulaj írása:
"
A berugó tengely és a kuplungkosár közt egy fogaskerék van, egy csapra egy zéger gyűrűvel biztosítva. Ez leugrik, a kerék elszabadúl, jó esetben beszorul, rosz esetben repülnek a fogak, reped a blokk, a dekni... kuplungkosár "
Mintha rémlene hogy meg lehet oldani maszekon ezt a problémát, de már nem tudom és nem találom mi a megoldás rá.
Esetleg tudna ebben valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
Gábor
Az adatlapon motorodként YZ szerepel,tehát tudod hogy milyen légszűrő kell egy offroad gépre,így nem is értem mit szeretnél egy ilyen bazári bóvlival,remélem ezt te sem gondoltad komolyan.
Ha nem akarod folyamatosan homokkal etetni a hengered akkor barkácsolsz rá egy olyan légszűrőházat amibe mosható/olajozható szűrőt tudsz tenni...mérd meg hogy mekkora a karbid légszűrő felé külső átmérője és keress rá vmi légszűrődobozt.
Véleményeket szeretnék kérni a következő átalakításhoz: Yamaha Xt 600Z Tenere (`83) légszűrője és a háza elég rossz állapotban vannak. A motort pár napja vettem.
Enduro motorok esetében milyen következményekkel járna, ha a gyári légszűrőt és házat kiszerelném, és a képen látható légszűrő típussal helyettesíteném? A két szűrő így az ülés alatt lenne közvetlenül, de alulról és hátulról nem védené igazán semmi.
A motort hobbi célú endurózásra vettem, így extrém igénybevételnek nem lesz igazán kitéve. Előre is köszi a véleményeket!
Dabas környékéről valaki?
Motorvásárlás előtt állok és mindenképpen enduroban gondolkodnék.Valami öregebb 600-as gépre gondoltam.A2 höz kellene tehát 35kW a plafon.Árban 350ezrem van rá.És teljesen tanácstalan vagyok hogy melyik lenne a jó választás alapjába Yamaha Suzuki vagy Honda vagy esetleg Kawasaki? Igazából javában aszfalton használnám de enduroznék is vel.És arra lennék kíváncsi hogy melyik a megbízhatobb és melyikhez van alkatrész is, és melyikhez olcsóbb?És alapjában mit gondoltok ezekről a 20-30 éves motorokról?Vételnél mire kell odafigyelni?Bocsi hogy ide írok nem találtam aktuális fórumot és itt van mozgás is.
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.
Nemrég elkezdtem edzeni egy endurocross versenyre. Valószínűleg a királyválasztó lesz az esedékes. :D Na szóval, nekem van egy 1992-es Honda CR125-ös krosszmotorom. Nincs rossz állapotban, de azért jó lenne felkészíteni a versenyre, hogy átmenjen a gépátvételen. Megtudnátok mondani, hogy mire kell majd odafigyelni? Mit cseréljek mindenképp?
A válaszokat előre is köszönöm!
Ktm exc 125, inditásnál durrog, nehezen indul.
Viszont ha elindul szépen jár... Mi lehet a baj? :/
What˜s this !
GabacNr.: 983 , KTM EXC 525 Factory
Kérdés!
Hobbi endurózáshoz milyen széles hátsó gumit érdemes választani?
130 helyett jobb lehet a 110-es (motor 40le) talaj vegyes: erdő, mező, egy kis homok, sáros részek szóval minden.
Előre is köszi!
AM3-as blokkos motort érdemes még venni,vagy nézegessek AM6-ot?
A moci egy 50-es Rieju RR50, nagyon egybe is van,végre 70 körül megy.
Bocs hogy ide írok de nem találtam aktuális fórumot.