Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én fél2kor
lehet már tudni hogy kik jönnek ma ferihegyre és mikor
Aha, értem. Akkor azért még megkérdezek, valakit aki használja, de lehetséges maradok a jó öreg benzinnél
Attól hogy egyszer kétszer használod a féktisztítót nem lesz baja. De ha állandóan kapja az etanolt akkor tönkre vágja. Szerintem.
Jobban nem fog menni tőle, mivel a fűtőértéke jóval alacsonyabb mint a benziné (E85-tel az autók is többet fogyasztanak - ugyanezen okból)...az oktánszámnak meg ehhez semmi köze (az a kompressziótűrést befolyásolja)
Szerintem a gumialkatrészeknek semmi baja nem lesz tőle...akkor féktisztítót se szabadna gumialkatrészek közelében használni (t.i. nagyobbrészt az is alkohol)...
Hát én sem nagyon tudom, hogy mi-hogy van vele, de itt felénk autós boltokban, a dolgozók is azt használják, ők pedig gondolom értenek hozzá. A gumi alkatrészeket én is hallottam, hogy eszi, de az alkohol miatt van.
Fogalmam nem volt hogy mennyibe kerül. De én eddig csak rosszat hallottam róla. Tönkreteszi a szimeringeket gumi alkatrészeket.
Meg mert 105 oktános a bioetanol tehát némivel jobban is megy a moci és még olcsóbb is ugyanis 1 liter belőle 220Ft.
320ftos benzin árak mellett? Ez ugye nem volt komoly kérdés?
De miért akarsz bele bioetanolt ?
A motormba csak full szintetikust használok, de most 50-50be keverve, tehát 50% bentin 50% etanol, és ha azt vesszük az etanolban is 15% tehát vagy 60% benzin van egy literben, abban pedig ami feloldódik olaj, az keni bőven a hengert, úgyhogy nemtudom.... ha valakinek van még hozzáfűzni valója akkor jöhet :)
durva a terep nagy a sár
biztos nem 1szerü ott menni,de fizikilag se voltak toppon a srácok
http://www.youtube.com/watch?v...

Tudom hogy már volt, de kurva jó
Az ásványi olaj biztos nem fog oldódni az etanolban...fullszint viszont elképzelhető hogy igen...ki kell próbálni
Estéket!
Valaki nem tudna nekem segiteni azzal kapcsolatban, hogy ha bioetanolt használok a motorba 50-50es kerevékkel, akkor attól baja lehet a motoromnak? Gondolok itt arra, hogy az alkoholban nem úgy keveredik az olaj vagy valami hasonló. Ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban, segitsen
DRZ400hoz van már 520as henger is
jaja mostmár látom hát eléggé fura megoldás volt akkor 2004ben
Ezen a két képen jól látni a különbséget.
na erre voltam kiváncsi,újságba olvastam erröl pont
neki ez a harmadik motorja és konkrétan ez a legkisseb
CRF450 van még mellete 2007es
Csak a 2004-esnél , mert a vízpumpa házával együtt vehető le. De 2005-töl már külön burkolat alatt van. Vizet is mindig le kellett engedni olajcserénél .
hát sok sikert vele akkor
Szerintem az a henger nagyon hamar hazafogja vágni a blokkot. Görögöknél néztem én is ilyen 290-es cuccot, de a kereskedő lebeszélt róla. Ha nem vagy versenyző nincs rá szükség. Ha kevés a 250ereje , át kell ülni nagyobbra