Jobban nem fog menni tőle, mivel a fűtőértéke jóval alacsonyabb mint a benziné (E85-tel az autók is többet fogyasztanak - ugyanezen okból)...az oktánszámnak meg ehhez semmi köze (az a kompressziótűrést befolyásolja)
Szerintem a gumialkatrészeknek semmi baja nem lesz tőle...akkor féktisztítót se szabadna gumialkatrészek közelében használni (t.i. nagyobbrészt az is alkohol)...
Hát én sem nagyon tudom, hogy mi-hogy van vele, de itt felénk autós boltokban, a dolgozók is azt használják, ők pedig gondolom értenek hozzá. A gumi alkatrészeket én is hallottam, hogy eszi, de az alkohol miatt van.
A motormba csak full szintetikust használok, de most 50-50be keverve, tehát 50% bentin 50% etanol, és ha azt vesszük az etanolban is 15% tehát vagy 60% benzin van egy literben, abban pedig ami feloldódik olaj, az keni bőven a hengert, úgyhogy nemtudom.... ha valakinek van még hozzáfűzni valója akkor jöhet :)
Estéket!
Valaki nem tudna nekem segiteni azzal kapcsolatban, hogy ha bioetanolt használok a motorba 50-50es kerevékkel, akkor attól baja lehet a motoromnak? Gondolok itt arra, hogy az alkoholban nem úgy keveredik az olaj vagy valami hasonló. Ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban, segitsen
Csak a 2004-esnél , mert a vízpumpa házával együtt vehető le. De 2005-töl már külön burkolat alatt van. Vizet is mindig le kellett engedni olajcserénél .
Szerintem az a henger nagyon hamar hazafogja vágni a blokkot. Görögöknél néztem én is ilyen 290-es cuccot, de a kereskedő lebeszélt róla. Ha nem vagy versenyző nincs rá szükség. Ha kevés a 250ereje , át kell ülni nagyobbra
biztos nem 1szerü ott menni,de fizikilag se voltak toppon a srácok
Tudom hogy már volt, de kurva jó
Valaki nem tudna nekem segiteni azzal kapcsolatban, hogy ha bioetanolt használok a motorba 50-50es kerevékkel, akkor attól baja lehet a motoromnak? Gondolok itt arra, hogy az alkoholban nem úgy keveredik az olaj vagy valami hasonló. Ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban, segitsen
CRF450 van még mellete 2007es