Pedig a mostaniakkal már nincs gond. Carioli verte most is az összes japót a 350-es géppel a 450-esek között. Vannak nekem is fenntartásaim, de majd kiderül. Ha a felét elmegy mint a kawa, akkor már megérte.
másik vezérmütengely is van benne meg tuning kipufogó
de tönkre ment kuplung kosara a nagy teljesitmény végett ez igaz lehet gyári kosár már nem lenne jó bele hanem vmi spéci kell hozzá ezt mondta nekem
Majdnem öt évig nyüstöltem a 250-es 4t-t kawát. Soha semmi baja nem volt. A 290-es henger hamar tönkre teszi szerintem a főtengelyt sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve.
kössz a választ de én nem szivesen cserélném le japánt a európaira
és a vasvázas kxf meg rmzék mennyire jó gépek haverom nemrég vett 1 rmz250et 290es hengerrel
Volt már ilyen motorom 450-es . Nem mondom hogy oda lennék értük, de jó áron volt . Hát ha baja lesz megcsináltatom. Ennyi. Ha rendesen karbantartja az ember olyan nagy baja nem lehet. Dugót vez láncot szelepet a japóban is kell cserélni .
de tönkre ment kuplung kosara a nagy teljesitmény végett ez igaz lehet gyári kosár már nem lenne jó bele hanem vmi spéci kell hozzá ezt mondta nekem
és a vasvázas kxf meg rmzék mennyire jó gépek haverom nemrég vett 1 rmz250et 290es hengerrel
De skodában meg wartburgban vannak pick up-ok ezeket TRUCK-nak hívják
bárhonnan fotózhatod ez is az + ez is